Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Amadores

Amadores

Kvinna ·

225 För små?

Bröstförstoring

Hej! Bestämde mig förra veckan att jag går på kirurgens rekommendatoon och tar 225 mentor moderat plus coh1... Men nu börjar nojigheten...jag vill ju att dom ska vara smidiga och rätt naturliga, men jag vill ändå ha en markant skillnad om jag ska punga ut 50000:- Många jag pratat med tror att dom blir för små, att jag kommer ångra mig...folk som själv gjort större som är i samma size som mig... är det stor skillnad på 225-275-300 mer än 300 ska jag absolut inte ha det har jag iaf bestämt mig för.... Åååååååå jag blir tokig på det här..djungel...

4

Sortera efter

Marina

Marina

Kvinna ·

Det behöver inte alls bli för litet, det finns ju inte rätt och fel när det gäller bröststorlek.
Vad har du i egen storlek och hur breda bröst har du, samt vad hoppas du på för resultat? Hur mycket egen vävnad får du i en "fingernypa", i cm?
Ju mindre implantat, desto naturligare resultat får man ofta, eftersom den egna vävnaden bättre förmår "kamouflera" implantaten - men man får ju inte ha implantat som är alltför smala för den egna bröstbredden.
Gilla
crazycatlady

crazycatlady

Kvinna ·

Jag är i samma sits som dig! Blev rekommenderad 255cc (anatomiska moderate plus profile mentor) men börjar tänka att de blir för små.. vill ju inte ha för stora men när man betalar 50 000 vill man ju att det ska synas iallafall! Så svårt!
Gilla
Amadores

Amadores

Kvinna ·

Skönt att höra att nån sitter med samma funderingar... har du gjort nån 3-d simulation? Jag tycker min bild där är kaos... från sidan är det jag har som profilbild, men framifrån hänger dom ut utåt sidorna trots att mina minimala bröst i nuläget inte alls pekar utåt...funderar på om större ger mer fasthet och inte bara en hängande påse...haha lät ju snyggt... Jag vill inte ha dom större och mer framåt utan i såfall bredare, rundare... jag har mailat min kirurg massor och hon ser inte problemet som jag ser...hon tror fortfaranade att det blir ett fint resultat med det hon rekommenderat...
Gilla
Amadores

Amadores

Kvinna ·

Jag har så dålig koll, när jag var på konsultation sa hon säkert alla mått men jag var inte mottaglig, har glömt allt...=) ska be min man ta fram skjutmåttet så återkommer jag...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem