tuttflisan
Kvinna ·
225cc och 260cc - för stor skillnad?
Hej!
Sortera efter

Infinityy
Kvinna ·

Nathalie
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·
Hej!

tuttflisan
Kvinna ·
Tack för svaren!! Jag har nog hakat upp mig på siffrorna och det låter mer än vad det egentligen är :)

minanyabobbies
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

tuttflisan
Kvinna ·
Antar att du menar 305cc istället för 350? :)
Om du har svårt att se 55cc skillnad kommer jag nog inte ens märka 35cc i skillnad. Jag litar på Cosmo!
Hoppas du är nöjd med dina nya bröst! Hur känns det nu 6 veckor efter? Kan du röra dig ordentligt utan smärta osv? :)

minanyabobbies
Kvinna ·

tuttflisan
Kvinna ·
Vad kul att du är nöjd!! Jag längtar så otroligt mycket till min operation just nu. Var tortybhn verkligen så hemsk som alla beskriver den? :)

johannasthlm98
Kvinna ·
Hej! Jag skulle säga att det inte är så stor skillnad alls! Jag tog 325 CC och moderat + och tycker att det blev väldigt litet faktiskt, så skulle nästan rekommendera dig att gå uppåt lite för det blir verkligen mycket mindre än vad man tror! Och då är jag verkligen en som vill ha supernaturliga, mjuka bröst och är superrädd för "tennisbollar". Ska göra större nu snart till 550 så det blir en full D. Nu har jag en större B. Jag började typ platt!

tuttflisan
Kvinna ·
Hej! Jag skulle säga att det inte är så stor skillnad alls! Jag tog 325 CC och moderat + och tycker att det blev väldigt litet faktiskt, så skulle nästan rekommendera dig att gå uppåt lite för det blir verkligen mycket mindre än vad man tror! Och då är jag verkligen en som vill ha supernaturliga, mjuka bröst och är superrädd för "tennisbollar". Ska göra större nu snart till 550 så det blir en full D. Nu har jag en större B. Jag började typ platt!
Tack för svaret! Ja många verkar tycka att brösten inte blivit så stora som man tänkt sig. Men jag tror att jag är för feg för att gå upp en storlek, rättar nog hellre till det i efterhand isåfall än att vakna upp med två bomber ;) Är också livrädd för att få två tennisbollar som du beskriver det! Hoppas du blir nöjd med dina!

minanyabobbies
Kvinna ·

maja2
Kvinna ·
35 cc är ca 20 gram, alltså väldigt lite. Det kommer inte att bli någon märkbar skillnad.
Om kirurgen säger att det behövs 35cc för att jämna ut storleksskillnaden så stämmer det nog rätt bra. Tror kirurger har koll på sånt (: