victoriaJ
Kvinna ·
235 eller 270 cc ?! Väger ca 70 kg o tränar mycket
Hej! Var hos Per Windh för andra gången på Art Clinic o testade storlek för att jag velar. Tränar mycket och framförallt löpning så är väldigt rädd att det ska kännas för mycket om jag gör för stor ändring. Velar alltså mellan 235 cc och 270 cc, anatomiska bakom muskeln. Är 174 cm o väger ca 70 kg. 235 cc kändes bra när jag provade proteserna, inte för stor skillnad eller klumpigt 270 cc upplevde jag som tyngre o mer i vägen om ni förstår vad jag menar. Men detta är ju när jag provar en protes, inte det slutgiltiga resultatet. Detta är storleken Per Windh rekommenderat mig. Så vad har ni för erfarenheter? Gå ner eller gå efter rekommendationen o lita på kirurgen? Tacksam för svar! Vill boka en operation omgående....
Sortera efter

Maalin87
Kvinna ·

Opii
Kvinna ·

Biggan
Kvinna ·

Maalin87
Kvinna ·

Opii
Kvinna ·
Opii Wow vilket fint resultat! Grattis till jättefina bröst och perfekt storlek :)

Opii
Kvinna ·
Hej. Jag väger ca 68 kg och är 174cm lång. Jag har blivit rekommenderad 380cc, vilket jag tycker låter mycket..kirurgen tyckte inte att jag skulle ta mindre! Jag vill ha funktionella, ganska diskreta bröst, som man kan träna i utan problem...tänker mig en c-kupa kanske? Ser att ni valt något mindre implantat?, kan det bero på bröstbredd?, vilken bröstbredd har ni till era implantat? :)

claudia123
Kvinna ·

claudia123
Kvinna ·