Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
bblueberry

bblueberry

Kvinna ·

24-dagars 800cc Framförbröst

Bröstförstoring

Här kommer lite bilder! Det har gått bra än så länge,dock märkt av rippling nertill i klyftan :( hoppas det går bort! Både känns och syns jätte mycket, hoppas även dem åker isär lite, sitter lite tight. Lite orolig att implantaten ligger mot varandra. men det är fortfarande svullet speciellt i mitten men det HOPPAS jag verkligen lägger sig. Annars mer än nöjd

12

Sortera efter

Scarletta

Scarletta

Kvinna ·

Jävlar u went really big på dina 56kg och 160cm :O

men snygga var dom allt!

Gilla
booobisar

booobisar

Kvinna ·

Snygga!:)
Gilla
bblueberry

bblueberry

Kvinna ·

Scarletta skrev:

Jävlar u went really big på dina 56kg och 160cm :O

men snygga var dom allt!

Jajo men jag är rätt vältränad, stora ben osv osv sen ser dem större ut på bild tycker jag än i verkligheten :) Men tack!
Gilla
bblueberry

bblueberry

Kvinna ·

booobisar skrev:
Snygga!:)
Tack så mycket! :)
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Ser redan bra ut! :)

Ska du aknske prata med kirurgen om någon bh som får isär implantaten lite så du får lite mer mellanrum?

Gilla
Tänkaren

Tänkaren

Kvinna ·

Jädrar villka bomber, ser fantastikst ut :D

Längtar ännu mer till min andra op nu :)

Gilla
bblueberry

bblueberry

Kvinna ·

Asirnas skrev:

Ser redan bra ut! :)

Ska du aknske prata med kirurgen om någon bh som får isär implantaten lite så du får lite mer mellanrum?

Tack så mycket! Jag har tänkt och gjort det iallafall :)
Gilla
bblueberry

bblueberry

Kvinna ·

Tänkaren skrev:

Jädrar villka bomber, ser fantastikst ut :D

Längtar ännu mer till min andra op nu :)

Hehe tack :))) förstår de!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hur gick det för dig?

Gilla
bblueberry

bblueberry

Kvinna ·

Isabella88 skrev:

Hur gick det för dig?

Gjorde en korr och bytte implantat samt flyttade bak implantatet hos Patrik höijer 7/1, ser mycket bättre ut men inte vågat titta så mycket, mörkblåa och formen ska vi inte ens prata på men han sa att jag inte skulle titta på dem så mycket för att dem inte kommer vara så fina i början, ska på återbesök på mån 18/1 :) bemötandet var guldvärt. 5/5 stjärnor :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

bblueberry skrev:
Isabella88 skrev:

Hur gick det för dig?

Gjorde en korr och bytte implantat samt flyttade bak implantatet hos Patrik höijer 7/1, ser mycket bättre ut men inte vågat titta så mycket, mörkblåa och formen ska vi inte ens prata på men han sa att jag inte skulle titta på dem så mycket för att dem inte kommer vara så fina i början, ska på återbesök på mån 18/1 :) bemötandet var guldvärt. 5/5 stjärnor :)

Vad bra att det löste sig! :) Patrik är verkligen skitduktig.

Gilla
Bettyblue

Bettyblue

Kvinna ·

Varför flyttade du bak dem?:) funderar själv på framför då jag har egen vävnad 75G och bakom känns jäääkligt riskfyllt med mycket egen byst:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem