Ellelil
Kvinna ·
250-300cc - 75A före
Hej tjejer! Dagen för min konsulation närmar sig och jag kommer givetvis avgör hur mycket jag ska lägga in på plats i samråd med kirurgen men är sugen på att se lite bilder på er som lagt in mellan 250-300cc då jag tror jag kommer hamna där omkring. Jag har i dagsläget storlek 75A-70B och det vore guld värt om någon som haft ungefär samma utgångsläge som mig hade lite bilder ni ville dela med er av :)
Sortera efter

Anonym användare

Noellle
Kvinna ·

laxen
Kvinna ·
Jag är rätt mycket tyngre än dig men jag har också några före- och efterbilder ni titta på om ni vill. Har 310cc, low profile :) Ni kan dock bortse från bilderna tagna efter 3 dagar för så ser brösten inte alls ut längre haha.

Anonym användare
Superfina! Har du provat vilken bhstorlek du har nu?

laxen
Kvinna ·
Menar du mig eller Noelle? :) Jag har inte testat bhstorlek ännu men skulle tippa på 75b/c..

Anonym användare
Båda! 😀 Ja jag sa till Peter att den BH-storlek jag siktade på var fylligB/litenC. Han tyckte 300cc skulle passa bra och det kändes riktigt bra när jag testade implantaten också

LillSofy
Kvinna ·
Så fort jag blir silvermedlem tänkte jag lägga upp bilder :) Jag har mentor 325 cc moderate profil :) Kan uppdatera när jag lagt ut dem :)

LillSofy
Kvinna ·
Finns bronsbild i mitt galleri nu sålänge iaf 🙂 Jag tror du kommer hamna helt rätt i storlek om du tar 250-300 🙂

Noellle
Kvinna ·

Anonym användare
Å du verkar ha fått precis den storlek jag själv vill uppnå! Superfin klyfta!

Anonym användare
Som jag förstått det drar silikonbröst rätt stora BH-storlekar, även om de kan SE mindre ut. Haha. Har läst flera stycken som hamnat runt E trots att brösten ser ut att vara runt C

Noellle
Kvinna ·

Ellelil
Kvinna ·

Anonym användare
Noellle: Haha ja jag förstår det! Jag sitter redan och tittar på fina underkläder, toppar, klänningar. Det är som att en helt ny värld kommer öppna sig. Som det är nu måste jag rensa bort en hel del då det sitter så tokigt över brösten och bara ser fult eller konstigt ut många gånger. Tack så mycket!
Ellelil: Stoooort lycka till!
följer!