liha0206
Kvinna ·
250 cc
hur stor blir skillnaden att gå från 350 cc till 600 cc ?
någon som vet eller gjort liknande?
Sortera efter

Sjörövare
Kvinna ·

PowerS
Kvinna ·
Jag har ökat 200cc och flyttat fram :-)
Upplever inte det som en jätteskillnad faktiskt...
Som Sjörövare skrev, det har mycket med bredden och projektionen att göra.
Jag ökade endast 2mm i bredd på min vänstra och INGET i bredd på det högra.
Sen ökade jag bara i putet. Och det känns inte mkt större alls :-P

citadellboobisar
Kvinna ·
jag ökade 150 cc men 1 cm mer på putet, upplever de lite större, men ingen jääätte stor, men den skillnaden som jag har nu jfm tidigare har gjort mig nöjd med mina bröst! :D

liha0206
Kvinna ·
jag vela mellan 500 och 550cc men besämde mig tillslut för 550 mentor.Men har gått och funderat och vill inte göra samma misstag igen (att välja fel stl) jag ska ju korra mina bröst(framför placering)även byte till större då jag aldrig känt mig tillfredställd med stl jag har nu.
så jag funderar skarpt på 600 istället. när jag ändå gör om dem tänker jag, jag gillar stora boobisar :) men upplever man som framför bröst större än bakom?
tror från 350 till 550 bygger runt 1 till 1.2 cm (om jag minns rätt) gör det skillnad?
hur skulle ni ha gjort? :p ååh känns hopplöst dethär med alla dessa storlekar...

Sjörövare
Kvinna ·
liha0206; Menar du att implantaten är 1,2cm bredare? Fattade nog inte riktigt där...trögtänkta jag haha.

liha0206
Kvinna ·
haha jaa precis! kan vara jag som förklarar dåligt :p
blir så osäker´det här med stl alltså.. man blir trött i huve tillslut ;)

Sjörövare
Kvinna ·
Om de är 1,2cm bredare än dina nuvarande så lär du märka det, ingen superförändring, men man märker det.
Hur ligger det till med putet/projektionen?
Eller hur.. lätt tröttsamt ;) men man vill ju det ska vara perfekt innan man lägger sig under kniven ;)

dr dre
Kvinna ·
jag kommer att gör aen framflytt och byte till större från 375 till antagligen 600cc kirurgen nämnde 550cc men jag ha ordentligt klyfta så jag är inne på 600cc, då skiljer det 2 cm i bredden, nu har jag 12, upplever motorväg mellan boobsen :) det kommer att öka något litet i projektion och, men som kirurgen sa till mig att du kommer inte märka nåt på stl, förutom lite mer bredden. så tror inte att det blir jätte skillnad sen.'lycka till med valet, inte helt enkelt. jag har bestämt mig för 600cc och om det går att stoppa in lite till så får han bestämma, men inte mindre :) gillar oxå stora boobs😀

liha0206
Kvinna ·
sjörövare: jag kika lite snabbt på mentors implantat 350cc (som jag har nu)= bredd 11.7 och pro = 4.9
sen var 550cc bredd = 13.6 och pro = 5.6 (tror jag)
sentror jag att 600cc var bredd= 14.0 och pro = 5.9
så man kanske skulle ta 600 ändå? :p velar fortfarande..
DR DRee: vad spännande att du också ska göra en framflytt! är det för komplikationer eller vill du bara flytta fram? strångt gjort att redan ha valt stl haha.. jag har mitt delema kvar haha :)

dr dre
Kvinna ·

liha0206
Kvinna ·
tråkigt =/ ja jag ska flytta fram min pga muskelpåvekan och nervsmärtor i brösten, sen har jag aldrig varait nöjd med stl heller så passar på att lägga i större när dem ändå håller på så att säga ;) hehe..
jo precis, bredden är ju det man ska öka om man vill ha mer klyfta. jag vill också ha det då jag har väldigt svårt att få klyfta nu..
vad kul att du tyckte boobsen var fina, tack! :) hoppas dem blir snäppet snyggare efter korren hihi..
vilka implantat ska du ha? jag ska ha mentor släta lutar skarpt åt 600 cc nu!!
kram !
Tja det är ju nästan dubbelt så mycket, så skillnad blir det;) men hur stor beror nog mycket på hur implantaten förhåller sig i bredd o put jämfört med de gamla.
Jag gick från 270 till 445. En ökning på 175cc. Jag upplever skillnaden som enorm. men nu har jag ganska mycket mer bredd+projektion på dessa än de gamla.. och DET gör mycket :)
Funderar du på 600 ist för 550? :)