Jessa01
Kvinna ·
250 cc framförbröst, 3,5 månad *bild*
Hej alla! Här kommer en bild på mina nya bröst :) Var på slutbesiktning i måndags hos Peter på Carlanderska, allt ser och har gått hur bra som helst! Enda "komplikationen" är att jag lite rippling vid sidorna och får en liten grop in på vänster sida av klyftan, men bara i framåtlutat läge så det får jag väl leva med :) Underbart att få bära upp en klyfta i en bh för en gångs skull :) Kramis
Sortera efter

La Luna
Kvinna ·
Fina bröst!! :))
Gilla

Noelle
Kvinna ·
Fantastiskt fina! Perfekt form. De ser naturliga ut? Är du nöjd med Peter på Carlanderska förövrigt? Jag tyckte väldigt bra om honom när jag var där på konsultation, men han mätte aldrig utan sade bara vad han trodde skulle bli bra...Var det så för dej med? Dina blev ju som sagt var iaf väldigt bra!
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
Ser jättefint och naturligt ut! Grattis!
Gilla

Tvåprinsessor
Kvinna ·
Jättefina!! Tyckte du att det förändrades mycket under de 3,5 månaderna? *nyfiken*
Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Noelle skrev:
Fantastiskt fina! Perfekt form. De ser naturliga ut? Är du nöjd med Peter på Carlanderska förövrigt? Jag tyckte väldigt bra om honom när jag var där på konsultation, men han mätte aldrig utan sade bara vad han trodde skulle bli bra...Var det så för dej med? Dina blev ju som sagt var iaf väldigt bra!Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Tvåprinsessor skrev:
Jättefina!! Tyckte du att det förändrades mycket under de 3,5 månaderna? *nyfiken*Gilla

Jessa01
Kvinna ·
*puffar lite* Någon som vet om rippling kan bli bättre med tiden?
Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Jessa01 skrev:
*puffar lite* Någon som vet om rippling kan bli bättre med tiden?
Gilla

Candycane
Kvinna ·
Jag har också texturerade framför och har haft rippling från början (i klyftan). Tyvärr har ripplingen inte blivit bättre på mig, utan den har blivit grövre och har ibland börjat synas.
Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Candycane skrev:
Jag har också texturerade framför och har haft rippling från början (i klyftan). Tyvärr har ripplingen inte blivit bättre på mig, utan den har blivit grövre och har ibland börjat synas.
Gilla

Vanja
Kvinna ·
Grattis till jättefina bröst :)
Har också lite rippling på sidorna & i klyftan när jag böjer mig fram. Hoppas verkligen att det försvinner med tiden. Ska försöka gå upp lite i vikt så kanske det ordnar till sig :)
Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Vanja skrev:
Grattis till jättefina bröst :)
Har också lite rippling på sidorna & i klyftan när jag böjer mig fram. Hoppas verkligen att det försvinner med tiden. Ska försöka gå upp lite i vikt så kanske det ordnar till sig :)Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Vanja - har du pratat med Oya om det? Tråkigt när det syns i klyftan tycker jag :/
Gilla

Vanja
Kvinna ·
Jessa01- Har förstått att det är vanligt med kännbar rippling om man inte har så mycket egen vävnad
och om man är tunn. Det är ju inget som syns tydligt tack o lov. Har inte pratat med Oya ännu.
Ska ge det till 6 mån kollen. Kanske har jag lyckats lägga på mig några kilon till då :)
Gilla

flink
Kvinna ·
Kan inte se några bilder ännu pga medlemskapet men är nyfikn på hur det gått? Är också en urammad påsbröstmamma som vill fylla ut, vill ha framför muskelb men har lite egen vävnad... Så svårt...
Gilla

solstråle
Kvinna ·
Superfint och naturligt! Jag opererades också av Peter Tarnow! Han kan sin sak när det gäller att veta vilken storlek som ser mest naturligt ut på ens kropp :) Det har nu gått 4 veckor och 2 dagar sedan min op och jag är hittills mkt nöjd! Sedan en vecka tbx har de börjat mjukna mer och hänga till sig lite. Men jag hoppas och tror att det kommer att hända mer - jag vill ha mjuka som inte ser ut och känns så hårda.. Ska väl vänta 2 mån till för att se mer det riktiga resultatet eller?
Gilla