heythereyou
Kvinna ·
250 eller 300cc?
Fick på konsultationen 3D-bilder på både 250 och 300cc, men kan inte bestämma mig! Läkaren sa att jag skulle få en fyllig c-kupa med 250 och en d-kupa med 300, men d-kupa känns så himla stort på mig som är så liten. Vad tycker ni ser bäst ut av storlekarna? Har lagt upp bilder i mitt galleri. :)
Sortera efter

Saendra
Kvinna ·

heythereyou
Kvinna ·
Hm, tror bilderna ska synas nu - hade försvunnit på något mystiskt vis. :)
Aha okej, men känns ändå som en ganska stor skillnad på c och d-kupa?

Snusmumriken
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·
Jag tror 3Dbilderna är mer missvisande än hur det kändes när du provade implantaten under tröjan! Jag höll på velade mellan lika liten skillnad från början och min kirurg sa att jag aldrig skulle se någon visuell skillnad utan det var gå på magkänslan i stort sett, kände en liten skillnad när jag klämde på dom men inte mer.

Saendra
Kvinna ·
Och haka inte upp dig på kupa heller! Utan ta det som känns bäst när du provar! Det spelar ingen roll om du får en A kupa eller en G kupa, huvudsaken du är nöjd med hur dom ser ut :)

Linnéa.W
Kvinna ·

heythereyou
Kvinna ·
Ang kup-storlekarna tror jag läkaren menade att med 250 så blir det en väldigt stor C och om jag tar 300 så "tippar det precis över" och landar i en D-kupa. ;)
Tack för alla råd, är dock fortfarande lika osäker haha! Vill ju gärna ha lite större bröst än medel, men ändå så att det ser naturligt och proportionerligt ut liksom. Åh beslutsångest. Finns det inte 275cc i mentor? :)

Saendra
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

heythereyou
Kvinna ·
Han sa att båda skulle passa bra utifrån bröstbredden, så det är väl bara en smaksak. :) Låter så lite med 50cc skillnad, men ser ju ut att vara en så markant skillnad på 3D-bilderna det är därför jag blir så osäker. :( 2mm mer i put är ju inte heller speciellt mycket egentligen!

Pygme
Kvinna ·

Anonym användare
Han sa att båda skulle passa bra utifrån bröstbredden, så det är väl bara en smaksak. :) Låter så lite med 50cc skillnad, men ser ju ut att vara en så markant skillnad på 3D-bilderna det är därför jag blir så osäker. :( 2mm mer i put är ju inte heller speciellt mycket egentligen!
2mm skillnad i put syns inte på plats i kroppen. Du kommer inte märka nån skillnad med 25-50cc hit och dit. Om du kommer upp i runt 100cc mer så märks det

nyckelpigan
Kvinna ·
Ang kup-storlekarna tror jag läkaren menade att med 250 så blir det en väldigt stor C och om jag tar 300 så "tippar det precis över" och landar i en D-kupa. ;)
shit, det är det jag misstänker, har korrats och fått ett lite större implantat i ena bröstet för att jämna ut bättre. Bh'n är för tajt, har nu 70C (eg. 65 D-E). Vill INTE ha 70D...tycker det är för stort. Runt 250 kommer se väldigt naturligt ut med din kropp, 300 mer bröstigt. Tänk på att man ser större ut (väger mer..) med större bröst, med mindre behåller man en slankare figur. Uppenbart, jag rekommenderar 250, men kolla 275 för en kompromiss...

nyckelpigan
Kvinna ·
2mm skillnad i put syns inte på plats i kroppen. Du kommer inte märka nån skillnad med 25-50cc hit och dit. Om du kommer upp i runt 100cc mer så märks det
fast på en 43 kg kropp syns en liten skillnad i volym betydligt mer än på en 68 kg kropp. För mig har skillnaden varit stor. (50 kg)

Anonym användare
fast på en 43 kg kropp syns en liten skillnad i volym betydligt mer än på en 68 kg kropp. För mig har skillnaden varit stor. (50 kg)
Det handlar ju bara om ynka mm

Pygme
Kvinna ·

Cagi00
Kvinna ·

heythereyou
Kvinna ·
Haha nu är jag galet förvirrad, verkar som om alla får lite olika resultat även fast utgångslägena är ganska liknande. ;) Skulle vilja satsa på 300cc då jag vill ha så att det ser bra ut till mig kropp, men ändå så pass stora att jag kan ha tajta kläder utan bh och ändå få fin form och storlek. Är bara så rädd att hela jag bara blir bröst! Ska nog kolla med Patrik om det finns någon möjlighet till 275, kanske skulle bli lite lugnare med det även om det inte skulle göra så stor skillnad. ;)