Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kissemissen

Kissemissen

Kvinna ·

250 vs 300? Ångest!

Bröstförstoring

Jag har sådan ångest över vilken storlek jag ska välja! Behöver hjälp!

Vill inte att det ska synas att jag har opererat mig, men vill samtidigt att man ska tänka: har hon eller har hon inte? Dessutom vill man ju ha förändring. Nån som vet en bra sida med före/efter bilder?

Först var jag helt inne på 250 cc. Men efter att ha läst mycket så verkar ju i princip alla ångra sig att de inte tog större. Help! :(

4

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Tänk såhär, 50 är bara en halv deciliter mer så gör nog ingen större skillnad, är du osäker så kör på 300.

Jag skulle göra något mellan 350 - 375 men det blev 400 för att fylla ut ordentligt, stirra dig inte blind på cc.

Sedan är opertionsångest över besluten mer regel än undantag, så du är inte ensam, kommer kännas skönt sedan och du kommer undra vad fanken du gick och oroade dig för egentligen :)

Gilla
toveliten

toveliten

Kvinna ·

Jag skulle ha tagit 300 mp först, men sen ändrade jag mig till 375 hp, vilket jag är otroligt glad över! Det syns inte att jag opererat mig när jag har kläder, men utan bh är de grymt stora, och det var precis så jag ville ha det. Det här med storleken är svårt, men provaprovaprova med ristest, flera olika storlekar! Så kommer du säkert fram till något bra till slut. Prova ristest i olika kläder också :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Då 50cc motsvarar mindre än 3.5 matskedar tycker jag absout 300cc. En knappt synlig skillnad alls. Det du istället bör titta på är profilvalet som däremot är en synlig skillnad, och diametern jämfört med din bröstbredd som ska matcha.

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Jag tycker absolut att du ska köra på det större alternativet. :) Tror att du kommer ångra dig annars faktiskt.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem