Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Hannaj80

Hannaj80

Kvinna ·

250cc

Bröstförstoring

Hallå alla!! Ni som lagt in 250cc bakom muskeln vilken storlek fick ni? Önskar ni att ni valde större ?

22

Sortera efter

Salt26

Salt26

Kvinna ·

Jag har anatomiska 255 MF och jag gick från knappt 75a till en stor 75B/70C. Jag önskar inte att jag valt störren utan snarare mindre faktiskt.
Gilla
Sassy32

Sassy32

Kvinna ·

Jag la i 275 cc runda bakom och fick en C kupa , hade 70A innan. Nu gjorde jag precis ett implant byte till 350 cc. Inte märkbart större, . Fortfarande visuell C kupa. Jag är 170 cm lång och 50 kg. 
Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Sassy32: Jag har funderat på att välja 300, vill absolut inte ha större än en Dkupa.. Vad har du för kup strl nu? när du bytt?

Gilla
tosselillan

tosselillan

Kvinna ·

Hänger på här då jag också är osäker på storleken, men jag tror jag har bestämt mig för 300cc, bakom.

Vill absolut inte att det ska se onaturligt ut - men vill ju också ha ett par bröst! :D

Ni som har gjort kring den (200-350cc) storleken får gärna hojta till om ni har bild :)

Gilla
Honeyloops

Honeyloops

Kvinna ·

Jag hade inte a kup ens, har lagt 275 cc delvis bakom. 75c på hm eller 70d.

Lagom stora går att döja med kläder, naken är dom stora! hihi

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Honeyloops: Såg bild nu på dina.. Såå snygga!! exakt sådanna skulle ja vilja ha!! som sagt varit inne på 300 max .. du är visserligen lite längre än mig men det verkar vara en bra storlek runt 275-300 :)

Gilla
Honeyloops

Honeyloops

Kvinna ·

ohhh tack!!!!

Vad roligt att höra, dom är fortfarande så nya att jag stirrar mig galen på dom!

Dom är lite mer ikapp och jämna nu efter 3 månader.

Men bra storlek!🙂Om man får tycka det själv. haha

Gilla
Sassy32

Sassy32

Kvinna ·

flickan: Ska lägga upp bilder strax så kan du se. D-kupa

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Sassy32 skrev:

flickan: Ska lägga upp bilder strax så kan du se. D-kupa

Ja va bra gör det :)

Gilla
Fundersam1

Fundersam1

Kvinna ·

Sassy32 varför bytte du till anatomiska och hur känns de jämfört med de runda? Velar fram och tillbaka..
Gilla
Sassy32

Sassy32

Kvinna ·

Flickan: Lagt upp 3 nya bilder.  Jag skulle säga att det är en visuell c-kupa. Med kläder så ser det inte stort ut. 

Fundersam1: Jag bytte från runda till anatomiska för att få mer backe. Mer fyllighet under. Bröstvårtor som pekar uppåt istället för rakt fram. Men det anatomiska implantatet jag valde ser väldigt runt ut vilket jag gillar

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Sassy32: dom ser jätte fina ut! eftersom du är något längre än mig tror ja de skulle se lite större ut på mig.. så jag tror att 300 är max på mig.. så svårt med "ristestet" tycker jag haha! 

Gilla
Honeyloops

Honeyloops

Kvinna ·

Jag tyckte helt ärligt det var lika confusing att prova implantat i sportbh. Kunde liksom inte föreställa mig att det var bröst och blev bara mer osäker på vad jag var ute efter.. 😕

Gilla
Sassy32

Sassy32

Kvinna ·

Flickan: Tack! Och med erfarenhet vet jag att snyggast är de efter 6 månader. Även mina gamla implantat var snygga.J ag tror du som du att inte ta förstora med tanke på din längd och vikt. Tänk också på placeringen, för lägger du bakom försvinner 25% av storleken. Jag hade framför innan jag fick barn. Det kommer att bli jätte fint på dig!! Lycka till! 

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Honeyloops: Ja. det känns nästan löjligt.. ungefär som att gå med super vadderad bh. nejtack känns verkligen helt fel!

Sassy32: Ja man måste nog ha tålamod när det gäller detta! Gillade du att ha framför? Jag velar just nu mellan framför och bakom.. vill ha så naturliga som möjligt och mjuka..

Hade du mycket egen vävnad när du la framför? Tack! Ska förhoppningsvis boka op tid vid konsultationen om det känns rätt.. har tid den 8 jan :)

Gilla
Sassy32

Sassy32

Kvinna ·

Flickan: Jag gillade framför. De var ursnygga :) Jag hade jätte små bröst innan och kirurgen sa att det vara bäst att lägga framför då..  Bakomplaceringen blev efter barn. Jag har inte upplevt brösten mjukare eller hårdare utan same same. Jag har ändå haft framför, bakom, runda och anatomiska.. 

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Sassy32: Jaha det brukar oftast vara så att man hör att har man lite vävnad ska man ha bakom? skönt att höra tvärt om!👍

Gilla
Honeyloops

Honeyloops

Kvinna ·

Men inte25% av implantatet äts upp av muskeln??! det lät mycket.

Gilla
Sassy32

Sassy32

Kvinna ·

Honeyloops: 20-25% 

Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

Sassy32 skrev:

Honeyloops: 20-25%

Fast det stämmer ju inte riktigt...snarare 50 cc, kan ju inte försvinna mer cc om du ev har stora implantat...så procent kan man inte tänka i vad som försvinner :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem