Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

250cc , kommer de synas skillnad ?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder ,
Jag ska lägga in 250cc bakom muskeln , jag är 155cm lång och väger 45kg , Kommer det synas tror ni ?

Pga att jag är så liten kan jag inte lägga in mer då implantaten blir större i diameter , vem vill ha rattar i armhålan lix ? ;)

10

Sortera efter

Meia

Meia

Kvinna ·

Jag la in 250cc igår och det syns av de lilla jag sett, får ta av bandaget på lördag!!! Jag är 158 cm 52 kg
Gilla
LipziL

LipziL

Man ·

Jag är 156, har lagt in 300/350. Har verkligen inga rattar i armhålan ^^ Dom ser ut att passa min kropp. Väger dock 48.

Gilla
Emelies

Emelies

Kvinna ·

LipziL skrev:

Jag är 156, har lagt in 300/350. Har verkligen inga rattar i armhålan ^^ Dom ser ut att passa min kropp. Väger dock 48.

Vi är typ likastora men vilken storlek hade du innan? Vill helst göra framför men oroar mig får att jag har för lite egen vävnad..
Gilla
boobilicious

boobilicious

Kvinna ·

du kommer inte tycka de känns stora iaf!

Gilla
LipziL

LipziL

Man ·

jag hade 70B/65C innan operation. Jag gick dock upp i vikt och sen ner igen efter det och tror jag förlorade en del egen vävnad då. Jag ska sätta in framför imorgon (op 2) och har alltså inte en egen c-kupa kvar. Tippar på att min egna vävnad är en liten B nu.

Men om du har "tomma" bröst är ju det ultimat för en framförplacering typ :=)

Gilla
sourcherry

sourcherry

Kvinna ·

Det kommer att pasa din kropp och se naturligt ut :)
Gilla
luppisen

luppisen

Kvinna ·

Har också lagt in 250cc, hade innan op 75a, knappt, och har nu 75c/d beroende på modell. Är supernöjd med storleken, eftersom jag inte ville ha så stora, just perfekt med en c- kupa :-)

Härligt att kunna ha bikini utan att skämmas...👍 och känna sig obekväm...

Lycka till!!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

haha okej !
men jag är så liten till bredden så 225-250 är lixom det som får plats !

Gilla
push up

push up

Kvinna ·

Det låter ju som att det kommer passa dig utmärkt! Jag tror inte att dom kommer kännar små. ett litet inlägg på en smal tjej ser ju inte litet ut lixom...:) och man får ju höra på vad experterna säger:) inte kul om dom inte passar in...

Jag själv tycker lite mindre men snygga bröst är det finaste!:)

själv är jag 168 och 57 kg och ska lägga in mellan 250- 270 i höst.

Gilla
Jenfa91

Jenfa91

Kvinna ·

Meia! på bin bild är det resultatet efter din op? dvs 250 cc? jag är 160 och väger 53 kilo och på min konsultation kom vi fram till att jag skulle lägga in 250cc men är rädd för att det är för lite. behöver lite råd från er som gjort det.  Vill ju gärna inte ångra mig efter min op

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem