Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

250cc - Vilken projektion har ni valt?

Bröstförstoring
Hej tjejer! jag undrar vilken projektion ni valt som har 250cc. Tycker det är jättesvårt att välja.. väljer mellan 220cc TX (2,9 projektion 11,8 i diameter) eller 250cc MX (3,6 projektion 12 cm.) 
Vad tror ni? vilket blir finast? är nästan helt platt idag & önskar en naturlig look!
15

Sortera efter

Candycane

Candycane

Kvinna ·

Hade absolut inte valt låg projektion om jag var platt innan! 3cm put på ett bröst är väldigt lite! Jag har 7 cm put på mina naturliga bröst i b-kupa!
Gilla
Dolphin

Dolphin

Kvinna ·

Tror du ska välja ett implantat med mer projektion. Jag har Allergan MF 225 gr anatomiska och bröstbredd på 11cm och projektion 4,4 cm. De är små men Jag är jättenöjd med storleken,de ser naturliga ut och ingen i hela världen kan se att jag har gjort en bröstförstoring om jag inte är naken och de vet hur jag såg ut innan. Jag ville bara ha bröst dock inte bomber men mindre projektion kan jag inte ens föreställa mig. Jag vet inte vilka implantat som är alternativet för dig så jag kan bara bedöma centimetermåtten och jag tror på högre projektion eller jag är säker på att du ska ha högre projektion.
Gilla
camii

camii

Kvinna ·

har du inga bilder dolphine..
jag har sj bröstbred på 10 cm, vad borde jag välja ?????? hp lr mp?

Dolphin skrev:
Tror du ska välja ett implantat med mer projektion. Jag har Allergan MF 225 gr anatomiska och bröstbredd på 11cm och projektion 4,4 cm. De är små men Jag är jättenöjd med storleken,de ser naturliga ut och ingen i hela världen kan se att jag har gjort en bröstförstoring om jag inte är naken och de vet hur jag såg ut innan. Jag ville bara ha bröst dock inte bomber men mindre projektion kan jag inte ens föreställa mig. Jag vet inte vilka implantat som är alternativet för dig så jag kan bara bedöma centimetermåtten och jag tror på högre projektion eller jag är säker på att du ska ha högre projektion.
Gilla
Dolphin

Dolphin

Kvinna ·

Camii, valet av storlek är relaterat till var och ens egna preferenser och de kan ju ingen annan gissa. Dessutom skulle det vara svårt för mig att ge råd till dig som är så pass mycket mindre än mig även om jag visste vad du vill ha. Jag blev nöjd med mitt val vilket står i relation till mina förväntningar och mina förutsättningar. Spana efter någon som har samma förutsättningar som du har eller prata med din kirurg. Mitt svar till lillaflickan var i relation till hennes förutsättningar och hon är lite längre än mig, men du är som sagt mindre än mig och jag relaterar bara till mig själv.
Gilla
Dolphin

Dolphin

Kvinna ·

Och nej, jag har inga bilder. Glömde svara på det.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för era svar tjejer!

det finns 225cc i MX -modellen. Då är implantatet 11,5cm och projektionen 3,5. Men jag har en bröstbredd på 12cm så jag tror att detta implantat blir för litet för mig? vill inte att det ska se ut som två små bollar ;) 
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Dolphin - vilken bröstbredd har du i dig själv?
Gilla
Dolphin

Dolphin

Kvinna ·

Jag har 11 cm både på implantat och i egen bröstbredd.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Dolphin vad tror du om att man tar ett implantat med 11,5 i diameter när man själv har 12? Min volym på implantatet försvinner ju tyvärr i att fylla ut min bredd..
Gilla
Dolphin

Dolphin

Kvinna ·

Tycker inte du ska hänga upp dig på cc, hade jag haft en bröstbredd på 12 cm hade jag tagit implantat med den bredden. Men jag är ju ingen expert. Beror ju på dina förutsättningar tex hur brett du har mellan brösten. Min kirurg förstod vad jag var ute efter och talade då om vad jag skulle ha för att få det resultat jag ville ha. Har du varit på konsultation?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja jag har tom en operationstid bokad om 3 veckor :) först bestämde vi oss för 250cc.. men det var inte vad jag hade tänkt mig - blev nog storleksblind när jag var där & provade.. Sen var jag där igen och då bestämde vi oss för 220cc. Jag är jättenöjd med storleken men är som sagt rädd för projektionen att den är för låg så det ser ut på ett sätt framifrån och på ett annat i profil. Till saken hör att jag har små bröst idag men jag älskar mina bröst! det enda är att dom är så små att jag inte använder bh - det behövs helt enkelt inte. Så drömmen är att behålla mina bröst till den grad det går & bara göra dom lite större så att jag också kan ha en fin bh - och bära upp kläder på ett annat sätt - ett kvinnligare sätt. 

Min bröstbredd är som sagt 12 - och då är det bara mx som finns i 12 men då är det 250cc i volym och 3,6 i diameter. Dvs då blir det väldigt stora & betydligt större än vad jag önskar & vill ha. 
Gilla
Dolphin

Dolphin

Kvinna ·

Jag känner igen mig, var och tjatade hos kirurgen för att jag var så velig innan operationen haha... Jag var ju helt platt innan och då blev en projektion på 4,4 cm inte så mycket. Tvärtom så har jag fortfarande små bröst men har du egen vävnad så har du ju andra förutsättningar. Har inte kliniken 3D-simulering? Det skulle ju underlätta valet.
Gilla
lilla-My

lilla-My

Kvinna ·

Jag har 12.4 cm bredd och 3.4 cm put på mina, det finns bilder i min profil. Jag har 275 cc. Vet inte vilken bredd jag har själv, brydde mig aldrig om det. Inte min egna bröstmängd heller, men jag hade 65a i alla fall.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Dolphin - nej tyvärr ingen 3D-simulering - men som det hade underlättat! Jag får ingen direkt bild av hur det kommer se ut genom att prova med bh & implantat. Jag tyckte tom att 185cc kändes GIGANTISKT :) som sagt, inget perspektiv ;)

lilla-my - jag kan bara se din profilbild, är bara bronsmedlem (ändras nog snart till silver)- men dina ser jättefina ut! snyggt att dom är breda tycker jag. 

Jag har mailat min kirurg idag & frågat om 225cc MX & 250cc MX får se vad som svaras :) det som skiljer mellan dom är 5 mm i bredd & 1mm i projektion - med andra ord inga stora skillnader egentligen..
Gilla
lilla-My

lilla-My

Kvinna ·

Ville väl mest att du skulle se profil-bilden (den från sidan alltså) då det är projektionen du verkar vara osäker på. Mina är som sagt 3.4 cm och var kanske 0.5 cm innan, och de putar ut rätt bra. Jag hör väl kanske till ovanligheterna, men jag tycker det räcker med totalt 4 cm put. jag ville väl mest ha utseendet förändrat framifrån än från sidan också så detta passade mig bra.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem