Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Smothie profilbild

Smothie

Kvinna ·

07 dec, 2012

255cc

Bröstförstoring

Kan någon hjälpa mig är 255cc ovanligt? Läser ofta om 250 cc kan detta va någon skillnad?

9

Sortera efter

Lingon

Kvinna ·

07 dec, 2012

Hur vanliga/ovanliga de är har jag ingen aning om, men 5cc är en tesked, så det är i princip ingen skillnad alls på dem. Det som kan göra skillnad i så fall är om det är olika profiler på implantaten. Då skiljer det ju på bredden och putet. Kolla i implantatlistorna, så får du exakta mått. :)
Gilla

Smothie

Kvinna ·

07 dec, 2012

Tack :) Tror du 255 cc kan va ett bra mått till någon som är 160cm och väger 54kg? Är ute efter så naturligt resultat som möjligt. Jag valde mellan 225cc och 255cc och blev 255cc men kunde knappt se någon skillnad. Jag är så "nojig" nu efteråt! Ursäkta alla frågor men är inget bra på detta :(
Gilla

Trust

Kvinna ·

07 dec, 2012

Man skall oftast ta det större alternativet. Det ser större ut än vad det är innan.
Gilla

Lingon

Kvinna ·

07 dec, 2012

Om du är ute efter ett naturligt resultat och inte speciellt stora så tror jag absolut att 255cc blir bra. Vet precis hur det känns innan man väl bestämt sig. ;) Jag velade mellan 300 och 350cc, men valde en gyllene medelväg med 325cc till slut. Är det runda eller anatomiska du ska ha?
Gilla

Lovely Lily

Kvinna ·

07 dec, 2012

Jag e 160 o väger 48, hade i princip platta boobs och lyfte + 250cc runda mentor mp blev tokbra! Ca C i kupa
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

07 dec, 2012

En väldigt diskret förstoring skulle jag säga att det blir.
Jag är lika lång som dig men väger 57 och  hade 300cc efter min första op och det syntes INTE att jag opererat mig,var väldigt diskret.. För litet för min smak.. Så vill du ha en diskret förstoring blir det nog kanon :)
Gilla

lilla-My

Kvinna ·

07 dec, 2012

Jag har 275 och vi är väl ungefär lika stora. Tror 255 kan bli en diskret, naturlig förstoring.
Gilla

Salt26

Kvinna ·

07 dec, 2012

Smoothie,  jag lade in anatomiska allergan 255 MF i måndags. Jag tycker att det är en alldeles lagom förstoring. Jag vill ha ett naturligt resultat och just nu bär jag en 75C-behå men tror nog att det kommer att lägga sig lite.
Gilla

Smothie

Kvinna ·

07 dec, 2012

Tack för era svar! Det är anatomiska jag ska ha!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem