Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cissijim profilbild

Cissijim

Kvinna ·

17 mar, 2019

255cc eller 280cc

Bröstförstoring

Hjälp, om 3 veckor så ska jag göra en bröstförstoring och jag är fof inte hundra på vilken stl. Skiljer ju inte mycket men kände mig mest bekväm i mentor anatomiska 255. Samtidigt så har man ju hört att en del försvinner när man lägger bakom muskeln. Är livrädd för att de ska bli förstort, hellre för litet. Men man vill ju ändå att de ska synas! Är nästintill platt idag! Är 164 lång och väger 54 kg! Mitt bröstmått är 12,5 cm och vad jag kunde utläsa så är dessa implantat 11,5 cm. Är de vanligt att de är smalare?

27

Sortera efter

Cissijim

Kvinna ·

28 mar, 2019

Vad tror du att de blir för storlek på bh-n? Blinka?
Gilla

applejuice1

Kvinna ·

28 mar, 2019

Jag kan säga såhär, jag var också en av de som ville ha små och diskreta bröst men idag 6 veckor efter min förstoring ångrar jag SÅ att jag inte valde större. Minns att jag tänkte, hellre för små än för stora och jag hade tom tänkt lägga in mindre än vad jag gjorde. Man vänjer sig snabbt med storleken. La in 285 men hade lätt kunnat lägga in 50 mer, lätt att vara efterklok.
Gilla

Blinka

Kvinna ·

29 mar, 2019

Cissijim Jag tror definitivt det blir en C-kupa! Precis det jag önskat! Så mina 280cc mentor anatomiska är perfekt för mig och min kropp. Aldrig känt mig så ”jämn”/komplett ? Är du osäker på 255cc, att det blir ”för lite” så tycker jag att du ska öka litegrann! När är din op?
Gilla

Charlie93

Kvinna ·

29 mar, 2019

Blir själv lite tveksam, om 280 räcker för en c när jag läst runt lite.. hmm kanske beror lite på vad man har innan, är själv ganska begränsad då jag ej har så mkt hud att ”töja ut” lr vad man ska säga, är från början väldigt platt
Gilla

Cissijim

Kvinna ·

30 mar, 2019

Jag har op 10/4 så ganska snart :) Hade du mycket ont?
Gilla

fiamiafia

Kvinna ·

30 mar, 2019

Jag är helt platt nu och blev rekommenderad 300cc motiva ergonomix, är ute efter en 75B/C men så svårt att veta vad man får? Vill inte ha för stora!
Gilla

Lina80

Kvinna ·

05 apr, 2019

Åh vad skönt det är när man läser sådana här trådar och blir liiite mer säker på sitt val. Som just nu är 250/275. :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem