Lilla Anna 78
Kvinna ·
260cc eller 300cc?
Hej,
Jag har varit på en konsultation på carlanderska och beslutade mig för 260cc. Har funderat och börjat tveka ska jag ta 300cc? Blir 260cc för smått? Jag är 164 cm lång och väger ca 52 kg.....
Tacksam för alla svar :o)
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·

Lilla Anna 78
Kvinna ·
Hej Jenny Jones,
Tack för ditt snabba svar :o) Det lutar mer och mer åt 300cc...

Miss Anastasia
Kvinna ·

Anonym användare
Du är längre än mig men vi väger ungefär lika, jag har lagt in 375cc och tycker mina är lagom till min kropp. I mina ögon hade jag kunnat haft större men de är ju absolut inte små. Jag har precis idag lagt upp en helkroppsbild, där kan du få lite bättre storleksuppfattning om du vill kika :) Jag skulle köra på 300cc om jag var du, men det beror ju heelt på vad du är ute efter också förstås!

Anonym användare
Jag tycker att du ska köra på 300🙂

Lilla Anna 78
Kvinna ·
Tack för hjälpen tjejer. Vad är jag ute efter? Ett par bröst som inte blir allt för stora och tvärtom. Jag får göra ristestet igen :o)

Lilla Anna 78
Kvinna ·
Sassabassa: Grymt snygga bröst du har, nu lutar det mer åt 300 ;o)

Lilla Anna 78
Kvinna ·
Då var det ändrat, pratade med Peter Tarnow på Carlanderska och det var inga problem att få 300cc i stället för 260cc som vi bestämt innan.
Längtar verkligen till min operation!
Jag är 160 väger 60,har ganska breda axlar och lite höfter,har lagt i 300/350 cc (olika cc pga olikstora bröst) ..Dom ser väldigt naturliga ut på min kropp,men börjar mer och mer tycka dom e lite för små.. Tror lätt du kan ta 300 utan att de blir för stora..
Lycka till!