Clove
Kvinna ·
265 cc
HEj! Är det någon här som har haft 75c egen och sen gjort silkon? Isåfall vilken storlek valde ni?:)
Sortera efter

Lady84
Kvinna ·
Följer också :)
Gilla

Clove
Kvinna ·
Har med 75c :)
Vilken storlek på implantat blev det för dig? :)
Gilla

Lady84
Kvinna ·
Hej Clove! Jag är fortfarande lite velig har sagt på konsultationen 350 mentor släta. Men varit på en till och tyckte då att 400 såg inte så dumt ut.. Ska prata med henne igen och kanske 375cc men läste om någon annan som inte ville ha såå stora och fick de.. det här är verkligen jättesvårt! Vad tänker du? :)
Gilla

Clove
Kvinna ·
Min läkare sa att jag ska ha runt 265cc, då jag har mycket eget bröstvävnad, för man plusar sin egen bröstvävnad+implantatet
Mina var fastare innan och många trodde jag hade silkon då, men nu när jag har gått ner i vikt och är inte 18 längre så har de sjunkit lite bara.
( gått ner ungefär 4 kg)
Fick se resultatet på 3D och tycker att 3D bilderna var Si så där, då de såg precis som mina nuvarande bröst fast i större storlek.
Han sa även jag skulle hamna på st 70D
Och det det var den storlek jag ville ha :)
Det beror på, jag vill ha stora bröst men inte gigantisk :)
Utan mer fyllda.
375 cc är bra val, för väljer du lägga bakom muskel försvinner 50cc.
400+ dina egen som du har nu lär komma upp till 550 cc.
Sen ser det olika up, beroende på ens kroppsvikt också.
Fråga så mycket du kan och kör med ristestet :)
Jag kommer träffa min läkare igen i oktober och ska ställa så många frågor och även testa lite och känna vad som känns rätt.
Gilla

Lady84
Kvinna ·
Intressant Clove :) kul att få mer inf om hur mke de blir. Pratade med min Dr idag och hon sa att ja hade 275cc i egen bröstvävnad. Hon tyckte att 350 blir bra vilket ja känner med. Hon sa hellre lite mindre än att vakna med för stora och när ja tänker så vore de inte roligt att få för stora bröst. Vill ju hellre kunna framträda och kunna gömma dem och inte att de är hela tiden för stora. Vilket inplantat strl tänker du? :)
Gilla

Grlpwr
Kvinna ·
Jag hade 75C innan, fast jag hade åtminstone 400 cc egen vävnad, så egentligen jag kanske var en 75D. Jag gjorde lyft och la i 450. Är väldigt nöjd, men nu tänker jag att jag nästan kunde tagit större. Fast jag vet egentligen att de är stora nu!
Gilla

Clove
Kvinna ·
Alltså får du 625cc totalt med implantat :)
Håller med dig, man lär ångra sig ifall de blir för stora speciellt när man redan har egen bröstvävnad.
Min läkare sa något om 250cc, då jag har liten bröstkorg och det lär inte se bra ut ifall jag skulle fylla större sa min läkare.
Jag ska på återbesök den 26:e oktober, eftersom jag vill få mer info om det, min första Konsultastion gjorde jag i maj och jag fick aldrig testa implantatet i bh eller se implantat.
Jag ska operara mig den 28:e novmber, på Akademikliniken :)
Vart ska du operara dina? :)
Gilla

Clove
Kvinna ·
Oj 400cc är runt 70D där :)
Jag tror att med längden så ser man inte skillnad på hur stora ens bröst är.
Nu när jag har 75c många säger jag har stora, men jag ser inte de stora :s hehe så man blir lite blind där med storleken :)
Gilla