Lady84
Kvinna ·
05 okt, 2017
275 + 350cc!?
Hej! Tänkte höra med er som har lite egen bröstvävnad jag har nu en urammad 75 C kupa. Min kirurg uppskattade min bröstvävnad till 275cc. Har haft rätt stora bröst i ungdomen men efter viktnedgång, tre barn försvann dom :( Så ja uppskattar att ja har lite bröst och i bh ser de helt ok ut men såg en bild från stranden i somras och de va inte vackert.. Nu ska jag äntligen få Op mig och få bort hänget! Fick även bristningar i ungdomen ovanför bröstet. Om jag lyfter och fyller ut med 350cc vad tror ni ja får för bh strl? Några fler i min situation? Vill få ett snyggt natruligt resultat. Men undrar om bristningarna på brösten är ju gamla men kommer de synas?? Vore intressant å prata med någon i liknande situation, nu bara 3 veckor kvar!! :D (PS profil bilden är med prov inplantat 375cc D.s)
Sortera efter

Boobso
Kvinna ·
06 okt, 2017

Louisew
Kvinna ·
06 okt, 2017

Lady84
Kvinna ·
08 okt, 2017

Lady84
Kvinna ·
08 okt, 2017

Louisew
Kvinna ·
08 okt, 2017
Hej Louisew! Oj ja va svårt de här är.. :/ har en kompis som hade ca 100 egen vävnad och la in 300cc mentor runda nu är de helt naturligt fina men hon känner att hon skulle tagit lite större. Ja såg dina bilder och du har ju ungefär som ja i egen vävnad men ja har mer behov av ett lyft. Så 300 på dig blir nog jättefint! Blir lite osäker om ja kommer få för stora :/ Guu så svårt de här är!! Åh snart är de Op..