Tagitbeslutet
Kvinna ·
05 nov, 2015
275 cc, lagom på mig?!
Har idag varit på konsultation. Mitt "krav" är att de inte blir två bollar som ser onaturligt ut. Kirurgen tror att 300 cc blir alledles för onaturligt på mig så han sa 250-275. Så det blev 275 tillslut. Tyckte det va jättesvårt att prova ut! 300 va så himla stor i omkrets?!
Idag är brösten så gott som obefintliga.. ca 100 cc.
Sortera efter

madeleinep
Kvinna ·
05 nov, 2015

Mickey
Kvinna ·
05 nov, 2015
Jag har precis samma krav som du! Och är typ samma kropps-size. Har med ristest och funderingar riktat in mig på 275, men självklart beroende på vad Örjan säger på konsultationen. Blir intressant att se om han säger ungefär samma som din kirurg. Kan skriva här när jag har varit på konsultationen.

Tagitbeslutet
Kvinna ·
05 nov, 2015
Ja gör gärna det! =)

CEH
Kvinna ·
05 nov, 2015
Jag är 160 och väger 50 kg. Har bokat op-tid i januari och kommer välja 200 eller 225 cc. 👍
Gå på din magkänsla, tror att du bäst kan övgöra vad som känns bra, sedan kan man alltid titta runt och se hur större implantat ser ut på tjejer med ungefär liknanade längd osv.
Personligen tycker jag att många tjejer i min storlek har assnygga rattar särskilt när de närmar sig 300 cc. 🤭 Men jag känner att det inte är ngt för mig. Känner inte igen mig när jag ser mig i spegeln med så stora bröst.
Så för mig blir det mindre implantat som jag tycker speglar bilden jag har av mig själv. Så prova på och känn efter. Lycka till!

tokstolle
Kvinna ·
05 nov, 2015

Milou87
Kvinna ·
05 nov, 2015

Asse
Kvinna ·
05 nov, 2015

Äpple02
Kvinna ·
05 nov, 2015
Asse ska bli intressant att höra vem du väljer av dina kirurger, har varit på exakt samma, ska till örjan på måndag, skriv gärna vem det blev sen:)

Tagitbeslutet
Kvinna ·
05 nov, 2015

Asse
Kvinna ·
05 nov, 2015

johannapanna123
Kvinna ·
05 nov, 2015
Jag ar samma! Ar 158 cm, 54 kg och ar en liten 75B/70C nu men funderar pa att lagga in 250/275 cc. Vill ha volym men inte ha fejk-bollar typ :P Min syster hade 75A innan hon la in 250cc och hennes brost ser valdigt naturliga ut!

CEH
Kvinna ·
06 nov, 2015
Milou87. Skulle du vilja dela med dig av lite nyare bilder? :) Jag tänker om de sjunkit lite nu? Ser jättefint och precis lagom ut. Jag är ju svag för lite "lagom" bröst ;)

Tuttlös 2014
Kvinna ·
06 nov, 2015

hejsanhoppsam
Kvinna ·
06 nov, 2015
Är man mindre och önskar en "mindre" byst så tror jag att ca. 275 kan vara lagomt för man vill ändå ha en skillnad i bysten och fylla ut lite :)
Jag har 265g och är smalare runt bröstkorgen än dig tror jag så på mig ser de ändå någorlunda stora ut när jag är näck men inget som syns i kläder osv.
Jag vill dock ha lite större och skall öka men det resultat du önskar tror jag du skall stanna vid max 300. Ju smalare och mindre egen vävnad ju mer framhävda implantat ( ju större man tar såklart)😉
Lycka till :)

johannata
Kvinna ·
06 nov, 2015

Tagitbeslutet
Kvinna ·
06 nov, 2015

Milou87
Kvinna ·
07 nov, 2015
Milou87. Skulle du vilja dela med dig av lite nyare bilder? :) Jag tänker om de sjunkit lite nu? Ser jättefint och precis lagom ut. Jag är ju svag för lite "lagom" bröst ;)

Asse
Kvinna ·
20 nov, 2015
Asse ska bli intressant att höra vem du väljer av dina kirurger, har varit på exakt samma, ska till örjan på måndag, skriv gärna vem det blev sen:)

blomman93
Kvinna ·
21 nov, 2015
Jag lade in 255cc i vänster och 270cc i höger för ca 4 veckor sedan. Jag är några cm kortare än dig och väger lika mycket och på mig ser det väldigt naturligt ut. Folk som vet hur jag såg ut innan op ser ju att jag har lagt i men andra skulle aldrig ana att jag har gjort en bröstförstoring då de är i alldeles lagom storlek. Precis så jag ville ha det :) Tror du kommer känna att det räcket med 275 om du vill ha en naturlig look!

NewBs15
Kvinna ·
21 nov, 2015