Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
strongandfit1

strongandfit1

Kvinna ·

275 cc, mellan, runda - 6 dagar gamla bröst *bilder*

Bröstförstoring
Idag är mina bröst 6 dagar gamla. Är fortfarande extremt öm och har ganska ont. Brösten är hårda som bollar och väldigt runda och alldeles för höga (enligt mig). Jag upplever dom också en aning för stora, för min smak, och är rädd att de ska bli ännu större :( Har hört att det blir så när muskeln släpper :(
Jag hoppas att formen blir finare och droppar ner lite. Hur lång tid tog det ungefär för er tils svullnaden lagt sig och brösten blev lite mjukare? har coh1.
Stödbhn spänner åt som bara den, måste ha fått en för liten. Kan knappt ta djupa andetag i den. Kan man inte bara åka och köpa en ny? En abecita kimerly har jag hört ska va riktigt skön..
Bjuder på två bilder på mina runda, hårda bollar haha...:)
13

Sortera efter

Tantjs

Tantjs

Kvinna ·

Super fina !!! Kommer bli perfekta på dig :)
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Storleken är fin på dig, du behöver säkert bara vänja dig! Hoppas att du mår bättre nu när det nästan gått en vecka.
Gilla
chokladpuff

chokladpuff

Kvinna ·

Är också orolig att de ska bli för stort, du får skriva hur du upplever dem sen! :) Hoppas du blir nöjd!
Gilla
Honeyloops

Honeyloops

Kvinna ·

Åh fin fint!!! Du kommer bli super nöjd! Jag tyckte mina var alldeles för stora i början, dom sitter ju också vid hakan i början. Tycker dom känns mindre och "naturligare" hehe när dom sjunker och får rätt form (mitt ena hitills..)! 😀 Sen vänjer man sig vid att ha större bröst också..! 🤭
Jättefina!
Gilla
Carrooo

Carrooo

Kvinna ·

Tycker dom ser fina ut där under! Vi opades på samma dag och jag är oxå fortfarande öm.. Skönt att man är sjuksriven!
Jag beställde just en Abecita Kimberly från Uppercut.se dom har just nu 15% rabatt på hela sitt sortiment (&fri frakt!)
Gilla
strongandfit1

strongandfit1

Kvinna ·

Jaha vad kul :) då kanske vi låg i samma rum :) Hur vet du vilken storlek du ska ha? Och när är det ok att byta stöd-bh? Spänner din också så förbaskat hårt? Hehe
Gilla
Harley

Harley

Kvinna ·

De kommer inte bli större, de kommer mjukna när muskeln släpper och få en "finare" mjukare form. 
Ser jättebra ut redan, kommer bara bli bättre!
Gilla
Blahablaha

Blahablaha

Kvinna ·

Vad roligt, du har precis samma stl som jag ska ha och ska också opereras av Patrik. Nu känner jag mig lugn, dina ser ju kanon ut. Grattis
Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

Grattis, kanonfint resultat :)
Gilla
Carrooo

Carrooo

Kvinna ·

strongandfit1 skrev:
Jaha vad kul :) då kanske vi låg i samma rum :) Hur vet du vilken storlek du ska ha? Och när är det ok att byta stöd-bh? Spänner din också så förbaskat hårt? Hehe

Ja jag tror att du låg mitt emot mig, du skulle åka hem men blev kvar?! (OBS det var INTE jag som pratade i telefonen ✉️ halva kvällen)

Tycker inte att min stödbh har spännt så mycket, ganska skön faktiskt men kändes bra att ha en att byta med, jag köpte aldrig nån extra på kliniken.Vet inte om det egentligen är ok att ha nån annan än just deras modell under dom första tre månaderna men jag tänker att det inte känns direkt glammigt att gå runt med den hela tden så jag slog till.
Ang stl så mätte jag mig och enligt change fick jag fram ett mått, sen var det bara att hålla tummarna! Och den passade perfekt!

Hur mår du nu?

Gilla
strongandfit1

strongandfit1

Kvinna ·

hahah nej vad roligt att du råkade hamna på detta inlägg :)
Tur att det inte var du som pratade i telefon så högljutt hehe, höll på att bli tokig. Inte nog med att jag mådde skit så var man tvungen att stå ut med en högljudd tant också. FY vad jobbigt det var! Haha

Jag beställde hem en från abercita, fixar inte denna mer så tror nog det ska funka bra :)

Jag mår bättre, är fortfarande stel och öm, och mina bröst är alldeles för stora för min smak men jag HOPPAS att det lägger sig lite.
Hur mår du själv? =)
Gilla
Carrooo

Carrooo

Kvinna ·

Det va ju helt sjukt va högt hon pratade! Jag hade precis förberett ett litet tal till henne när sköterskan kom och sa till! Jag tycker att jag mår ganska bra, man blir ju mer och mer rörlig för varje dag men är ju fortfarande så öm, när släpper det lixom? Och tur för mig så är jag i nuläget väldigt nöjd med storleken!
Gilla
strongandfit1

strongandfit1

Kvinna ·

Haha ja! Jag med. Jag frågade sköterskan hur länge man fick prata i telefon och när de skulle släcka ner. Han gick sedan och sa till henne. Att man inte respekterar andra som ligger i samma rum. Skönt att du är nöjd och är på bättringsvägen. Jag är så otålig. Vill bara att svullnaden ska lägga sig så man får se hur det kommer att se ut. Nu är det så hårt och bolligt tycker jag.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem