Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

275 cc VS 320cc FÖR LITET?

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Var på konsultation idag hos Peter Cosmo. Hade egen vävnad på 200 respektive 150 cc. Han ville lägga in 275cc respektive 320. Vad tycker ni? Är det för lite? Någon som lagt in ungefär samma?

Kram :)

6

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag tror de skulle bli superfint! Du har ju också längden på din sida, så de passar med sådana implantat 🙂

Gilla
Jenna

Jenna

Kvinna ·

Det blir säkert kanonfint ! Dr. Cosmo vet verkligen vad man passar i för storlek. :)
Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Om du bara vill gå upp en till två kupstolekar så är det snarare för mycket. Det handlar ju helt om vad du är ute efter. Provade du implantat och det kändes bra för dig så är det antagligen helt rätt storlek för dig :)

Kan ju säga oxå att med dina mått har jag svårt att se att en 70/75 B slulle kunna vara din bh-storlek. 65 i underband är nog max å då hamnar du på 65C/65D redan utan implantat :P

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

275/320 blir säker jättebra om det är ett naturligt resultat du är ute efter, och inga stora bomber :)
Du fick väl prova implantaten i en BH? Hur kändes det? Kändes det lagom så är det ju ett gott tecken :P

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nilsson 87 - Jag provade implantaten och då kändes de bra, skulle nog dock kunna ha ännu större, är rädd att de försvinner mycket när man lägger det bakom muskeln. Jag har vissa bh:ar med 70b vilka sitter bra men då tycker jag att det sitter ganska tajt runt "midjan" eller vad man ska säga. Funderar på att boka en tid till för att prova en storlek större i implantat. Hur upplever du dina bröst? Ser att även du är ganska lång och smal så hur blev 400 på dig? Är du nöjd? Känns som att man kanske borde ta mer då man är så pass lång så att det ska se bra ut. :)

Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

poowan skrev:

Nilsson 87 - Jag provade implantaten och då kändes de bra, skulle nog dock kunna ha ännu större, är rädd att de försvinner mycket när man lägger det bakom muskeln. Jag har vissa bh:ar med 70b vilka sitter bra men då tycker jag att det sitter ganska tajt runt "midjan" eller vad man ska säga. Funderar på att boka en tid till för att prova en storlek större i implantat. Hur upplever du dina bröst? Ser att även du är ganska lång och smal så hur blev 400 på dig? Är du nöjd? Känns som att man kanske borde ta mer då man är så pass lång så att det ska se bra ut. :)

Är ju inte så viktigt det där med bh-storlek när man inte har så stora bröst, men sen när dom är opererade ska du tänka på att ha rätt storlek. jag är 68/69cm under brösten och använder 60 eller 65 i underband. helst 60. (tänk på att bhn ska knäppa på yttersta hylsan när den är ny)

Med 400cc hamnar jag då på 60H vilket är samma som 70F. innan hade jag 70A eller 60C.

Jag tycker absolut inte att de är förstora, men jag vill ha stora bröst. Ibland känner jag att jag borde tagit iallafall 500cc, men tänk om det hade inneburit bristningar på hela brösten.... Dessutom hade det varit skitsvårt att hitta bhar. Svenska affärer hade man fått glömma direkt. Idag köper jag på change. Dom har inte 60, men där får jag nöja mig med 65G. Mycket större än så har inte dom.

400cc är lagom för mig, men jag har höfter, rumpa och axlar oxå. Och som sagt, jag vill ha stora bröst. En 70D (60F) hade jag AAAALDRIG nöjt mig med.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem