Alecto
Kvinna ·
275cc 3,5månaders bröst *bild*
Tänkte skicka ut lite bilder på mina 3,5 månaders bröst. Jag är sjukt nöjd, än så länge inga komplikationer. Inte ens varken kännbar eller synbar rippling. Dom är mjuka och gosiga och går att få en klyfta i. Jag hade tänkt att jag skulle ha anatomiska men min kirurg menade att runda skulle bli minst lika fint, och i dag är jag då sjukt nöjd att jag tog runda. Det kanske blev något tight mellan brösten, kommer antagligen inte kunna ha balconette. Dom är inte jättestora (ville ha en naturlig förstoring) men ändå fylliga. Ser ut som när jag hade min add2cups bh innan operationen. Det skrivs mkt om komlikatoner men dom som det har gått bra för behöver uppmärksammas oxå =)
Sortera efter

dzoris
Kvinna ·

tokstolle
Kvinna ·

Alecto
Kvinna ·

dzoris
Kvinna ·
De ser väldigt natuliga ut, storleken är helt perfekt enligt mitt tycke. Vad skönt att du känner så nu direkt :) Tänk dig hur snygga de kommer bli om några månader, i och med att de redan nu är hur snygga som helst!! :)

tyson
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Alecto
Kvinna ·

Evalena
Kvinna ·

Tagitbeslutet
Kvinna ·

jenneloppan
Kvinna ·

MoonChild
Kvinna ·
Galet fina!!! formen kunde verkligen inte varit bättre :) vad har du för bh storlek nu och har du nån före-bild man kan få se?

Alecto
Kvinna ·

Sussss76
Kvinna ·

Alecto
Kvinna ·
Galet fina!!! formen kunde verkligen inte varit bättre :) vad har du för bh storlek nu och har du nån före-bild man kan få se?

sosu
Kvinna ·
Wow, så himla fina bröst!

Aprikos
Kvinna ·
Supersnygga bröst! Och perfekt storlek för dig! :D

LillSofy
Kvinna ·
Wow vad fina 😲 Så jämna och lagom klyfta.