Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Alecto

Alecto

Kvinna ·

275cc 3,5månaders bröst *bild*

Bröstförstoring

Tänkte skicka ut lite bilder på mina 3,5 månaders bröst. Jag är sjukt nöjd, än så länge inga komplikationer. Inte ens varken kännbar eller synbar rippling. Dom är mjuka och gosiga och går att få en klyfta i. Jag hade tänkt att jag skulle ha anatomiska men min kirurg menade att runda skulle bli minst lika fint, och i dag är jag då sjukt nöjd att jag tog runda. Det kanske blev något tight mellan brösten, kommer antagligen inte kunna ha balconette. Dom är inte jättestora (ville ha en naturlig förstoring) men ändå fylliga. Ser ut som när jag hade min add2cups bh innan operationen. Det skrivs mkt om komlikatoner men dom som det har gått bra för behöver uppmärksammas oxå =)

17

Sortera efter

dzoris

dzoris

Kvinna ·

Wow vilka bröst, supersnygga verkligen! Grattis :-)
Gilla
tokstolle

tokstolle

Kvinna ·

Önskade jag kunde få klyfta i mina med! Grymt fina bröst har du fått :)
Gilla
Alecto

Alecto

Kvinna ·

dzoris skrev:
Tack! =D Att tillägga är att dom känns sjukt naturliga, känns som att dom alltid suttit där. En naturlig del av mig..
Gilla
dzoris

dzoris

Kvinna ·

Alecto skrev:
dzoris skrev:
Tack! =D Att tillägga är att dom känns sjukt naturliga, känns som att dom alltid suttit där. En naturlig del av mig..

De ser väldigt natuliga ut, storleken är helt perfekt enligt mitt tycke. Vad skönt att du känner så nu direkt :) Tänk dig hur snygga de kommer bli om några månader, i och med att de redan nu är hur snygga som helst!! :)

edit:måste också tilläga att klyftan är grymt bra!
Gilla
tyson

tyson

Kvinna ·

Passar perfekt till din kropp, o den klyftan du har vill jag med ha! :)
Gilla
hejsanhoppsam

hejsanhoppsam

Kvinna ·

Wow, supersnygga!!!!
Gilla
Alecto

Alecto

Kvinna ·

Tack tack, ja klyftan är väldigt snygg men som sagt lite opraktisk. Gillar iof att köra byggellös så får väl ha det och plunge. Är jättenöjd med min kirurg och plastikkirurggruppen..
Gilla
Evalena

Evalena

Kvinna ·

Superfina! :)
Gilla
Tagitbeslutet

Tagitbeslutet

Kvinna ·

Kanonsnyggt!! Vilken snygg form du fått! Det har inte jag på mina :( Vad hade du efter op? Jag har sport-bh och bröstband..
Gilla
jenneloppan

jenneloppan

Kvinna ·

Grattis till ett par kanon bröst :D du ska vara så nöjd tycker jag!
Gilla
MoonChild

MoonChild

Kvinna ·

Galet fina!!! formen kunde verkligen inte varit bättre :) vad har du för bh storlek nu och har du nån före-bild man kan få se?

Gilla
Alecto

Alecto

Kvinna ·

Tagitbeslutet skrev:
Kanonsnyggt!! Vilken snygg form du fått! Det har inte jag på mina :( Vad hade du efter op? Jag har sport-bh och bröstband..
Tack! Jag hade en mjuk läkbh med knäppning fram. Den satt inte jättehårt tyckte jag. Sen använde jag bröstband men bara i en vecka. Min kirurg tyckte inte att det behövdes mer. Jag tyckte nog att det var först efter 2mån det började forma till sig. Dom satt lite högre innan. Så ha tålamod ;-) Jag hoppas dom håller sig så här fina i framtiden med.
Gilla
Sussss76

Sussss76

Kvinna ·

Jätte fina !! Blir så glad att se fina bröst med fin form ! Grattis !! :)
Gilla
Alecto

Alecto

Kvinna ·

MoonChild skrev:

Galet fina!!! formen kunde verkligen inte varit bättre :) vad har du för bh storlek nu och har du nån före-bild man kan få se?

Tack tack, jag laddade upp en förebild på min sida om du vill se. Jag har inte vart så mkt i bhbutiker än, har mest kört på sporttoppar hehe. Sen är de väl lite olika vart man går. På Hunemuller hade jag 70D. Men på lindex i dom bygellösa varianterna låg jag mer på 75C. Visuellt är de nog en mindre C men man blir ju lite blind på sina egna bröst då man stirrat sönder dom vid de här laget haha
Gilla
sosu

sosu

Kvinna ·

Wow, så himla fina bröst! 

Gilla
Aprikos

Aprikos

Kvinna ·

Supersnygga bröst! Och perfekt storlek för dig! :D

Gilla
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

Wow vad fina 😲 Så jämna och lagom klyfta. 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem