amoergosum
Kvinna ·
275cc, 4 veckors Mentorbröst!
Nyare, bättre bild på mina fyra veckors mentorbröst gjorda av Peter Cosmo.
Fick även godkännande att slippa tortyren och bröstbandet idag, vilken känsla.
Jag måste säga att jag är grymt nöjd med både storleken och val av implantat! :D
Sortera efter

Cagi00
Kvinna ·

jonsey
Kvinna ·

Lillajag
Kvinna ·

ida2
Kvinna ·
De är såå fina och snygga! vill ha dom <3

amoergosum
Kvinna ·
Tack :) Jag tror det kommer att bli superbra på dig! Du har ungefär samma mått som mig oxå. Jag är jätteglad att jag inte la in mer faktiskt, trodde att en del skulle försvinna vid bakomplacering. Men känns inte som det har gjort de :p hade ju iförsig inte mer än 50 cc i egen bröstvävnad från början.

amoergosum
Kvinna ·
Åh, tack för alla fina kommentarer, värmer verkligen! :)

Lillajag
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Honeyloops
Kvinna ·
ohhh Jättefina!!! 👍

amoergosum
Kvinna ·
Tack tjejer! :D

Solo
Kvinna ·
Åh är fortfarande så ny här på sidan att jag inte kan se några bilder :( Jag ska op'a mig den 5/12 och ska lägga in antingen 250cc elr 275cc, velar fortfarande lite.. 😀 Hade varit kul att se hur dina blev, väntar med spänning tills jag kan se allas bilder här inne 😀

mmmjo
Kvinna ·

dzoris
Kvinna ·
men åh vad snygga dina bröst blev!! Jag velar mellan 275 cc eller 300 cc och dina bröst blev helt perfekta! Dock väger jag mer än dig, men vi har samma längd. Funderar på nu om jag ska ta 275 då jag har mer bröstvävnad än dig (150) och tycker dina blev helt lagom, precis som jag vill ha dem. Om jag tar 300 cc så kanske de blir alldeles för stora hmm..
Jättefina förstår att du är nöjd, härligt! :)