Maddelajna
Kvinna ·
19 jan, 2012
275CC boobies plus ärr - 3 månader
BröstförstoringHej alla fina!
Nu är mina boobisar 3 månader gamla, och de känns äntligen som en del av mig.
Har börjat träna på riktigt igen och min vardag känns som förut.
Enda som jag kan klaga på är att jag fått lite rippling på nedre sidan av klyftan, men det syns knappt men däremot känns det. Hade även lite problem med vänster ärr där en av suturerna ville titta ut, så jag fick lufta ärret några dagar, men nu ser det ut att vara på bättringsvägen :)
Bjuder på lite bilder. Kramar på er!
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
19 jan, 2012
Malin88
Kvinna ·
19 jan, 2012
tezzanjansson
Kvinna ·
19 jan, 2012
Gud va fina!! Jag önskar och hoppas att mina får så där bra form!! 👍
Merlin: Jag var på konsultation hos Örjan härom dagen och sa att jag bara ville lägga framför då det skulle kännas olustigt i mitt jobb att ha bakom. Det var inget snack om saken. Han försökte inte ens få mih att ändra mig.
lajsa123
Kvinna ·
19 jan, 2012
PERFEKTION!!! :)
Gwyneth
Kvinna ·
19 jan, 2012
Superfina! Verkligen!
Ser ingen rippling alls! Hoppas det stannar så.
merlin
Kvinna ·
20 jan, 2012
tezzanjansson: Det var skönt att höra. För egentligen, vad har man att säga emot en expert om han nu skulle insistera?
dr dre
Kvinna ·
20 jan, 2012
superduper snygga boobs bruden wow säger jag bara. :)
Jag är bara så nervös för det med muskelpåverkan eftersom jag extrajobbar som servitris och bär tallrikar och öl i 10timmarsskift. Känns väldigt jobbigt att inte kunna göra det för att brösten gör ont! Dessutom vill jag inte göra särskilt stora och vad jag förstått minskar risken för rippling om man inte gör allt för stora.
När jag väl tar och bokar konsultationen ska jag ha ett helt block med mina argument så jag inte tappar fokus! :)