Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
svartadiamanten

svartadiamanten

Kvinna ·

275cc för litet?

Bröstförstoring

Hej! Jag var på konsultation idag och fick prova inplantat under en t-shirt. Jag är ganska liten till kroppen, smal och har inte så mycket rumpa. .. ;D Vi provade för runda Mentor Moderate plus profile 275cc och det kändes bra storleksmässigt under tröjan i förhållande till resten av min kropp när jag stod där framför spegeln. .. Men börjar tänka nu i efterhand om det kanske är för litet ändå? Provade en annan större men kändes alldeles för stort när jag tittade ner på mig själv. Känns som att alla lägger in över 350cc och det ser ju bra ut och ibland litet ut i verkligheten? Är inte ute efter några jättebomber direkt och jag är ju som sagt rätt liten hela jag så 275cc på mig kanske blir som 350cc på en annan? Eller? Jäkla frågetecken blev jag nu. .. :)

6

Sortera efter

Tittii

Tittii

Kvinna ·

Jag ska lägga in 285 cc och tror att det kommer se stort ut på mig då jag är rätt liten upptill. Allt handlar om kroppsbyggnad och vad man anser är stort eller litet:) vad du har för utgångsläge spelar oxå in! Har oxå funderat mkt kring storleken men ny känner jag mig säker på att jag valt rätt;)
Gilla
svartadiamanten

svartadiamanten

Kvinna ·

Ja det är så sjukt svårt. .. Och att tex 275cc kan se så olika ut på olika personer beroende på kroppsbyggnad och hur mycket bröst man har själv innan operation!! Hittade en sida där man kan se lite hur storlekarna ser ut före och efter: http://www.drbernier.com/en/photo-gallery som jag spanar in lite. Där tycker jag storleken 275cc ser bra ut :) Känns väl sådär att pröjsa 40 lax för en operation så vill man direkt ha större ;) Läst att många velat ha lite större efter operation. .. Hmm...
Gilla
Lina80

Lina80

Kvinna ·

Hur gick det svartadiamanten? Vilken storlek blev det och är du nöjd?
Gilla
Lac

Lac

Kvinna ·

Hej:)) jag ska också ha 275cc är också liten upptill i kroppen, men hoppas på att det blir bra :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja jag tror att man stirrar sig blind på alla bilderna som finns här. Jag har också 275 cc och började fundera om det inte är lite litet. Men då använder jag ristestet och tycker att näää, det blir lagom storlek på just mig och min kropp =) Så prova med det. Jag la i cirka 2,7 dl ris i fryspåsar och stoppade ner det i en topp sen drog jag en tajt kläning över. OCH kom ihåg att det där är utan bh. Sen när man ska börja ha bh då kommer det se större ut.
Gilla
wantboobiez

wantboobiez

Kvinna ·

tror inte man ska jämföra sig så mycket med andra eftersom alla har olika kroppstyper och storlekar, bredd osv :) 275 på en person kan vara "stort" och sedan "litet" på något annan. Svårt att se på en bild hur den storleken skulle passa en själv, även om bilder är jättebra att kolla på också men kanske av en annan anledning
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem