Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Lini10 profilbild

Lini10

Kvinna ·

18 okt, 2018

275cc Höijer

Bröstförstoring

Ahh jag ska operera mig den 2a november!! Patrik rekommenderade 300cc mini motiva ergomix men jag var inne på 275cc då jag inte vill ha för stora. Jag är 168, 60kg, har liten b kupa idag. Borde jag ta 300???

Sortera efter

Nyanassar profilbild

Nyanassar

Kvinna ·

18 okt, 2018

Det är väldigt lite skillnad mellan storlekarna. Jag har exakt samma fundering: 275, 290 eller 310 motiva mini ergo?? har du någon förebild? vore roligt att jämföra! vi är ungefär lika stora.
Gilla
Camillag profilbild

Camillag

Kvinna ·

19 okt, 2018

Opererades 2/10 hos Patrik, han rekommenderade mig att inte välja mindre än 300 men jag valde iallafall gå ner lite i storlek, 275 cc och 295 cc (olika stora bröst) Jag har visserligen full profil vilket gör att dom upplevs större men hade gärna gått ner ännu mer i storlek, tycker dom vart på gränsen till för stora. Hoppas man vänjer sig. Lycka till på dagen, och ta den storleken som känns rätt för dig!
Gilla
Nyanassar profilbild

Nyanassar

Kvinna ·

19 okt, 2018

Camillag skrev:

Opererades 2/10 hos Patrik, han rekommenderade mig att inte välja mindre än 300 men jag valde iallafall gå ner lite i storlek, 275 cc och 295 cc (olika stora bröst)
Jag har visserligen full profil vilket gör att dom upplevs större men hade gärna gått ner ännu mer i storlek, tycker dom vart på gränsen till för stora. Hoppas man vänjer sig. Lycka till på dagen, och ta den storleken som känns rätt för dig!

Vad var ditt utgångsläge? Tycker det ser fint ut på bilden!
Gilla
Camillag profilbild

Camillag

Kvinna ·

20 okt, 2018

Nästintill obefintliga bröst innan op, 65A. De börjar kännas bättre i storlek nu när svullnaden avtagit litr mer :)
Gilla
linizen profilbild

linizen

Kvinna ·

20 okt, 2018

Jag har nojat som fasen men har bestämt mig för 275cc motiva runda låg profil. Verkade lite som de är ovana vid att man fortfarande vill ha små bröst
Gilla
linizen profilbild

linizen

Kvinna ·

20 okt, 2018

Sätter själv 275 cc och 245cc för mig är det super viktigt att inte bli ”stor”. Även om de rekommenderar att man ska ta en stl större så lever jag hellre med mindre än för stora.
Gilla
Lini10 profilbild

Lini10

Kvinna ·

21 okt, 2018

Hej! Tack för alla svar :) nu har jag laddat upp 3D förebilden på mina myggbett.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem