Nyhet pÄ POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrÄdar.
linalisa profilbild

linalisa

Kvinna ·

18 jul, 2010

275cc nÄgon??

Bröstförstoring

Hej tjejjor!😀 Är det nĂ„gon som lagt in 275 cc?? Har en knapp A-kupa nu, Ă€r rĂ€dd att dom blir för stora! Hur stora tror ni dom blir efter att svullnaden lagt sig?? Jag ska opas pĂ„ citadell hos helena sveinsdottir! tacksam för svar och bilder pĂ„ 275cc-300cc!

Sortera efter

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

Hej! Jag tÀnkte lÀgga in 275 cc var precis som du rÀdd för att fÄ för stora och av bilderna att döma pÄ citalleds hemsida sÄg 275 ut till att bli mycket pÄ nÄgot som varit inget frÄn början. Dock hamande vi ÀndÄ tillslut pÄ 300 cc. (vilket jag tycker Àr för litet för mig) Hur som haver, du Àr bÄde mindre och smalare Àn mig sÄ det skulle inet se samma ut pÄ oss bÄda ÀndÄ, (skulle bli större pÄ dig)  gÄ in i min profil sÄ ser du alla bilder och trÄdar jag har dÀr pÄ 300 cc. Hoppas det hjÀlper!

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

...Kan ju tillÀgga att jag fÄtt 70D i bh storlek nu efter.

0 Gilla

linalisa profilbild

linalisa

Kvinna ·

18 jul, 2010

Dina bröst Ă€r jĂ€tte fina! Verkligen!!!👍 Vad tror du jag fĂ„r för storlek med 275cc? Blev aldeless avskrĂ€ckt nĂ€r jag provade ut 300 cc. Försöker ladda upp bilder frĂ„n konsultationen samt förebilder men det funkar inte?? Är det mycket som försvinner nĂ€r svullnaden lagt sig? kram!

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

Tack :)  Hur bred Àr du under brösten? För jag har ju inte dina mÄtt men det skiljer typ INGENTING pÄ 275 och 300 cc sÄ skulle tippa pÄ att du ocksÄ kommer att fÄ D med en möjligtvis mindre omkrets kanske. 65D-DD. Tyckte du verkligen det var sÄ stor skillnad nÀr du provade? Jag blev avskrÀckt bara för jag visste siffrorna pÄ implantaten jag provade! Tror det Àr nackdelen med citadell eller Jörg som jag hade att jag fick veta det först. Hade jag fÄtt vÀlja idag hade jag valt 400 cc och jag hade ÀndÄ haft den naturliga looken med tanke pÄ min kropp. SÄ tÀnk noga igenom hur du vill ha det. Vad tyckte Helena? Föreslog hon 275? 

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

glömde besvara de med svullnaden. Ja mycket lÀgger sig, eller 25-50 cc sÀgs det försvinner (jag trodde inte pÄ det sÄ valde dÀrför inte större pga detta vilket man bör) Men sen upplever mÄnga det som att de fyls ut igen och blir fylligare efter en tid  men för min del kÀnns det bara litet hehe..

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

anneization skrev:
Hej! Jag tÀnkte lÀgga in 275 cc var precis som du rÀdd för att fÄ för stora och av bilderna att döma pÄ citalleds hemsida sÄg 275 ut till att bli mycket pÄ nÄgot som varit inget frÄn början. Dock hamande vi ÀndÄ tillslut pÄ 300 cc. (vilket jag tycker Àr för litet för mig) Hur som haver, du Àr bÄde mindre och smalare Àn mig sÄ det skulle inet se samma ut pÄ oss bÄda ÀndÄ, (skulle bli större pÄ dig)  gÄ in i min profil sÄ ser du alla bilder och trÄdar jag har dÀr pÄ 300 cc. Hoppas det hjÀlper!
Vilken profil/projektion valde du? Och vilken omkrets hade du pÄ bröstet. Jag tycker dina bröst Àr riktigt bra och blir mitt resultat sÄ.. dÄ blir jag glad...=)

0 Gilla

linalisa profilbild

linalisa

Kvinna ·

18 jul, 2010

Jaha okej. Ja det Àr det som sÀger att ca 25-50cc försvinner. Titta gÀrna pÄ mina bilder som jag har, dÀr fÄr du se hur gigantiska dom var vid konsultationen och hur smÄ jag har nu. Tack för dina svar!

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

Teamgrens: jag har 300 mx i mitt högra och 320 mp i mitt vÀnstra. Jag Àr 72 cm bred under brösten.

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

anneization skrev:
Teamgrens: jag har 300 mx i mitt högra och 320 mp i mitt vÀnstra. Jag Àr 72 cm bred under brösten.
Nu kan jag sluta oroa mig. =) Jag ska ha mx och har funderat fram och tillbaka. Var rÀdd att dem skulle bli breda och platta, men efter att ha sett dina bilder kÀnner jag mig vÀldigt lugn. Tack sÄ mycket...=)

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

Hehe sÄ bra dÄ! :) de blir ju inte bredare Àn vad din lÀkare ger dig egentligen :P

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

18 jul, 2010

Hejhej! Jag gjorde en bröstförstoring för 3 veckor sedan. Var precis som du orolig att de skulle bli för stora. Hada planerat 295cc MF men bytte till 255cc MF. Mycket nöjd med det beslutet! Jag hade innan 75AA har nu 75C. Är 174 cm lĂ„ng och vĂ€ger 60 kg. Jag ville ha ett sĂ„ naturligt utseende som möjligt och att det passade min kropp. TillĂ€ggas kan att jag har smala höfter. Är man kurvig med midja och rumpa tĂ„l man ett större implantat utan att det ser oproportionerligt ut. Andra vill att det ska se opererat ut. Smaken Ă€r som baken :-) Jag trĂ€nar ocksĂ„ en hel del och av den anledningen kĂ€ndes det rĂ€tt med inte alltför stora bröst. 275 cc med MX-profil blir nog en stor C/liten D. Lycka till!!

0 Gilla

linalisa profilbild

linalisa

Kvinna ·

18 jul, 2010

Ja det sa kirugen till mig ocksĂ„ att har man kurvor sĂ„ tĂ„l man större implantat. Jag har verkligen höfter och rumpa sĂ„ jag tror det kommer passa. Är dock kort, sĂ„ vill inte se fet ut med stora bröst. KĂ€nns som 275cc blir bra, tror jag kommer Ă„ngra mig ifall jag tar mindre. Jag vill ha ett sĂ„ naturligt resultat som möjligt!

0 Gilla

Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

19 jul, 2010

Jag Àr smal av mig, men ahr rÀtt putig rumpa, gÄr de ha större dÄ utan att de ser för opropotionerligt ut? Funderar pÄ 400cc, jag vill ju ha kurvor, sÄ med lite större bröst ger ju dÄ lite mer kurvor :)

0 Gilla

Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

19 jul, 2010

och sorry för jag kapade din trÄd lite :S 

0 Gilla

linalisa profilbild

linalisa

Kvinna ·

21 jul, 2010

Gick in pÄ Twilfit idag och kollade Bhar.. hon mÀtte mig runt om och jag Àr en 65a runt. Dock helt sjukt tight nÀr jag provade!! PÄ Lindex provade jag en 80B som var sjukt bekvÀm! Hoppas jag kommer ha 80B, eller typ 70C efter open. 275cc, mx profil, perthese.

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

21 jul, 2010

linalisa skrev:
Gick in pÄ Twilfit idag och kollade Bhar.. hon mÀtte mig runt om och jag Àr en 65a runt. Dock helt sjukt tight nÀr jag provade!! PÄ Lindex provade jag en 80B som var sjukt bekvÀm! Hoppas jag kommer ha 80B, eller typ 70C efter open. 275cc, mx profil, perthese.
Du anvÀnder troligtvis HELT fel storlek & Àr ovan vid att bhn sitter rÀtt. Du ska bara kunna knÀppa de yttersta hyskorna nÀr bhn Àr ny, för att sedan knÀppa in den nÀr den stretchas vilket de gör frÄn första anvÀndandet. AnvÀnder du dÄ en bh med samma mÄtt eller större Àn din bröstkorg Àr den för stor redan frÄn början & helt vÀrdelös. Den ska sitta vÀldigt tajt & stadigt. 80% av stödet kommer ifrÄn underbandet, Àr det för stort hamnar istÀllet tyngden pÄ axelbanden & skapar pÄ sikt ryggskador & huvudvÀrk. I vÄrt fall ger du implantaten inget stöd i fickan som kan tÀnjas ut. RÀtt storlek Àr viktigt för att bibehÄlla ett bra resultat. Och Àven över 80% av sveriges kvinnor anvÀnder för stort underband kan tillÀggas, du Àr inte ensam. ;) Har sjÀlv 72cm under bysten, men behöver 60/65 i underband. Köper jag istÀllet en 70 Àr den för stor redan dag tvÄ.  

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

21 jul, 2010

Tror inte det blir för stort! :)

0 Gilla

linalisa profilbild

linalisa

Kvinna ·

21 jul, 2010

Haniballecter: Kunde knappt andas med 65an, och kunde inte ens knÀppa den innersta. =D lÀngtar tills min op! kan knappt vÀnta, tittar runt pÄ olika sidor hela tiden pÄ allas bröst.. =D Helena trodde att 275 landar pÄ C eller D.. kÀnns lite stor för min nÀtta kropp.. men men.. kÀnns som dom blir för smÄ om man gÄr ner till mindre.

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

21 jul, 2010

Jag rĂ„der dig att fĂ„ en utprovning pĂ„ Change, 80 lĂ„ter pĂ„ tok för stort pĂ„ dig! Det Ă€r alltsĂ„ bara de yttersta hyskorna som ska knĂ€ppas & den ska sitta tajt frĂ„n början. Kan vara sĂ„ att du Ă€r mellan 65/70 beroende pĂ„ mĂ€rke & material. 🙂

0 Gilla

linalisa profilbild

linalisa

Kvinna ·

21 jul, 2010

ja jag tror nÀstan att jag Àr mellan 65/70. Fick svÄrt att andas nÀr jag provade ut Twilfits egna mÀrke 65D. Har du gjort din op Àn föressten?? =)

0 Gilla

Community

Är du redo att pĂ„börja din resa?

Bli medlem