Anonym användare
280/295 eller 320/335? Ångest
Jag ska op i slutet av året. Jag och kirurgen kom tillsammans fram till 280 i vänstra och 295 i högra, men nu i efterhand har jag börjat känna att det kanske blir lite litet. Samtidigt är jag ute efter ett naturligt resultat till min kropp då jag är smal och har små höfter. Storleken efter denna är 320/335. Några tips och råd? kanske någon som gjort dessa storlekar?
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare
Vad betyder PM? :D haha men om det ger mig ett resultat av din op så gör jag det gärna!
Har i princip redan bestämt mig för 335/320, kändes inte mycket större och dom var bara 0,5 cm bredare..
Tror det är lättare att vänja sig av att ha valt en aning stora än en aning för små.

Red Head
Kvinna ·

Anonym användare
Jaa vad bra nu ser jag hur man gör! Tack red head.
Opbröst: Då Pmar jag dig på fredag. LYCKA TILL!!!

Miss Anastasia
Kvinna ·

Anonym användare
Tack Miss Anastasia, men har du framför eller bakom muskeln? Runda eller droppform?
Jag har nämligen hört att många upplever att ca 40-50 g försvinner vid bakomplacering och det är det jag ska ha.. så då tänkte jag att jag hamnar på ca 280/295. :)

Miss Anastasia
Kvinna ·

Anonym användare
Dina är verkligen jätte fina!! Dom ska du vara stolt över :)
Ja det är ju bara 40cc skillnad i varje bröst vilket inte ens är en halv deciliter så jag tror som du säger, att det inte kommer att vara någon större skillnad.
Då hade du samma skillnad i storlek på brösten som jag har nu, tycker du att det är jämt nu? att de olika storlekarna väger ut att dina bröst var olika stora?
Tack för att du hjälper mig :D

Anonym användare
Hej! Tips, velar man mellan två storlekar, ta DET STÖRRE alternativet. Tro mig, jag är nästan säker på att 9 av 10 som väljer det större tänker efter operationen "fan jag kunde tagit lite mer", för innan man opererat sig första gången är man så rädd att dom ska bli för stora, att man kanske inte kan stå för dom sen, att "400 cc kommer se gigantiskt ut". Men allt beror ju på ens egna utgångsläge sen innan, vikt, längd (längd slukar cc), hur bred man är över axlar o midja o rygg (jag är rätt bred tex).
Så, mitt tips är, ta det större alternativet!

Anonym användare
Ja du har helt rätt, jag är super rädd för att jag inte ska kunna "stå upp för dom" och att dom ska bli för stora.
Sen är man ju så dum att man sitter och jämför på andra, vilket inte ens behöver betyda att JAG blir så.
Men jag har bestämt mig för det lite större alternativet, så får vi hoppas på det bästa. :)
Som jag sa innan, Tror att jag lättare vänjer mig vid en aning för stor storlek än en storlek för liten.

Anonym användare
Bra tänkt, för blir dom "större" än du tänkt dig vänjer man sig nabbare o bättre vid de, än att dom blir för "små" än vad man föreställt sig o då sitter man där missnöjd o ångrar sig.. Så tror jag iaf :) Lycka till!

Miss Anastasia
Kvinna ·

Anonym användare
Miss Anastasia, vad har du för höjd och utstick på dina implantat? :)

Miss Anastasia
Kvinna ·

Anonym användare
Okej jag tror det hette Allergan? om jag inte minns helt fel
MM335 MF320
Hej tjejen!
Op nästa vecka o jag ska lägga i 325. har nästan inget idag och är i din strl. 160/52. Jag vill också få ett naturligt resultat. Mailaa din kirurg om att få testa en sista gång innan op/på op.dagen.
Lycak till