Nickole
Kvinna ·
25 apr, 2020
280cc, bilder??
BröstförstoringHej på er! Jag ska (eventuellt) lägga in 280cc bakom muskeln, någon som har bilder så man kan se hur det ser ut irl? Osäker på storlek ifrån 255cc - 300cc.. vill ändå att det ska synas när man väl gjort men vill inte ha några bomber.. Min kirurg säger 255cc på mig men jag funderar på en "större" storlek, alltså 280cc anatomiska.. det är väl ändå inte en enorm skillnad. Men har hört att man ska köra på den större storleken då man vänjer sig snabbt?? Kram!!
Sortera efter
Briannah
Kvinna ·
26 apr, 2020
Lyrisk
Kvinna ·
26 apr, 2020
Nickole
Kvinna ·
26 apr, 2020
Jag har gjort 285 cc bakom muskeln, runda med hög profil för 3 dagar sedan. Är inpaketerad så jag kan inte ta några bilder. Jag ville ha en naturlig look där mina bröst inte just blir för stora. I mitt fall hade jag nog ångrat mig om jag tagit större än nu. Jag är ganska späd i kroppen.
Har du gjort ristest så att du får ett hum om hir stor skillnad det blir på de båda?
Nickole
Kvinna ·
26 apr, 2020
Mina är visserligen lite större, 315cc, men absolut ingen ser att jag gjort förstoring med kläder på. På bilderna utan kläder ser de ändå rätt stora ut, jag valde mellan 280 och 315, och är glad att jag inte tog mindre :)
Har precis passerat tre månader och laddat upp nya bilder i galleriet.
Briannah
Kvinna ·
27 apr, 2020