Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nickole profilbild

Nickole

Kvinna ·

25 apr, 2020

280cc, bilder??

Bröstförstoring

Hej på er! Jag ska (eventuellt) lägga in 280cc bakom muskeln, någon som har bilder så man kan se hur det ser ut irl? Osäker på storlek ifrån 255cc - 300cc.. vill ändå att det ska synas när man väl gjort men vill inte ha några bomber.. Min kirurg säger 255cc på mig men jag funderar på en "större" storlek, alltså 280cc anatomiska.. det är väl ändå inte en enorm skillnad. Men har hört att man ska köra på den större storleken då man vänjer sig snabbt?? Kram!!

5

Sortera efter

Briannah

Kvinna ·

26 apr, 2020

Jag har gjort 285 cc bakom muskeln, runda med hög profil för 3 dagar sedan. Är inpaketerad så jag kan inte ta några bilder. Jag ville ha en naturlig look där mina bröst inte just blir för stora. I mitt fall hade jag nog ångrat mig om jag tagit större än nu. Jag är ganska späd i kroppen. Har du gjort ristest så att du får ett hum om hir stor skillnad det blir på de båda?
Gilla

Lyrisk

Kvinna ·

26 apr, 2020

Mina är visserligen lite större, 315cc, men absolut ingen ser att jag gjort förstoring med kläder på. På bilderna utan kläder ser de ändå rätt stora ut, jag valde mellan 280 och 315, och är glad att jag inte tog mindre :) Har precis passerat tre månader och laddat upp nya bilder i galleriet.
Gilla

Nickole

Kvinna ·

26 apr, 2020

Briannah skrev:

Jag har gjort 285 cc bakom muskeln, runda med hög profil för 3 dagar sedan. Är inpaketerad så jag kan inte ta några bilder. Jag ville ha en naturlig look där mina bröst inte just blir för stora. I mitt fall hade jag nog ångrat mig om jag tagit större än nu. Jag är ganska späd i kroppen.
Har du gjort ristest så att du får ett hum om hir stor skillnad det blir på de båda?

Hej! Okej, jag vill som du säger ha proportion till min kropp. Ska göra detta, är 1dl ris 100cc? :)
Gilla

Nickole

Kvinna ·

26 apr, 2020

Lyrisk skrev:

Mina är visserligen lite större, 315cc, men absolut ingen ser att jag gjort förstoring med kläder på. På bilderna utan kläder ser de ändå rätt stora ut, jag valde mellan 280 och 315, och är glad att jag inte tog mindre :)

Har precis passerat tre månader och laddat upp nya bilder i galleriet.

Ja dina är super fina!! Kanske bäst som du säger att ta den större storleken, när man väl ska göra liksom. Tack för svar!
Gilla

Briannah

Kvinna ·

27 apr, 2020

Nickole: Ja de brukar säga att 1 dl motsvarar 100cc. Sen är ju även kirurgen bra på att se hur din kropp skulle se ut med implantaten och utgår från dina önskemål. Att jag fick runda med hög profil berodde på att jag hade urammade bröst med ganska lite fettvävnad längst upp på bröstkorgen och då sattes implantaten även bakom för att motverka rippling.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem