violetta
Kvinna ·
295 cc allergan inplantat för stort?
Hej alla där ute, skulle vara hjärtligt tacksam för all hjälp och råd jag kan få av er.
SKa nämligen boka in en bröstförstoring så fort som möjligt då jag varit på konsultation igår på proforma clinic i stockholm. Valde 295 cc allergan high profil för jag ville ha den där kanten upptill
så tyckte läkaren att allergan skulle passa mig bäst. vill inte ha så stora bröst och är jätte rädd att 295 cc blir för stort? har nu en a kupa ungefär 50 cc i mina egna då ena bröstet är större en det andra ville han göra ett vårt lyft oxå några månader efter 1 operationen .. fick inte välja mindre inplantat då han tyckte att bredden blev för liten så 295 cc var bra sa han ..
Förösker se på vissa av era bilder för hjälp .. men får inte upp något och kan inte se bilder här inne =(
vore så himla tacksam för svar eftersom ja snart ska boka tid nu innan sommaren
kramar violetta
Sortera efter

Zizzi
Kvinna ·
Du måste bli silvermedlem för att kunna se avklädda bilder tyvärr, då måste du ha varit medlem i 15 dagar och skrivit 15 inlägg. Läs mer under medlemsskap, finns nån genväg tror jag. Men brosmedlem blir du ganska snabbt, då kan du iaf se bilder med kläder :)
Hur lång är du, och vad väger du? Smala/breda axlar eller bröstkorg?
Gilla

girlie
Kvinna ·
Jag har 320 i vänster och 400 i höger. Titta gärna på mina bilder. Mina bröst är nog lite större än vad dina kommer bli, men vi hade iaf samma utgångspunkt när det gäller naturliga bröst. :)
Gilla

violetta
Kvinna ·
Tack får läsa mer där hur jag tar mig till väga :) Fast har varit medlem i över 15 dagar men inte hunnit skriva 15 inlägg ..
Åhh ser att du har op dig hos Örjan är du nöjd :) ? Jag är 168 lång och väger 53 kilo Har breda axlar och mellan bred bröst korg.
Vill inte ha så stora bröst eftesm jag inte skulle passa i det annars tycker ja det är hur fint som hellst på andra :) Men vill endå ha
den där fejk looken om du förstår svårt att beskriva :) vill att kanten upptill ska synnas och vill ha mina bröst höga alltså högt upp fast
endå inte för stora ? Usch vad krongligt det här vill bara att det ska bli som jag vill det enda jag tänker på om dagarna 24/7 nu är brösten
Gilla

violetta
Kvinna ·
Kan tyvärr inte se dina bilder girli eftersom jag inte är brons medlem än..
Gilla

Zizzi
Kvinna ·
Va inne och såg din info , jag tror absolut inte att det blir för stort. Detvr ju snyggast om implantaten iaf är lika breda som din bröstkorg, annars blir det ju liksom två bollar på mitten ;)
Och high profile är ju lite ett måste om du vill åt någon kant uppe, mycket cc går ju åt där då ;P
Ska du lägga bakom eller framför muskeln?
Gilla

violetta
Kvinna ·
Ja det var exakt det läkaren sa på kliniken så kan inte gå ner mer i cc :)
Tror du jag får den där kanten upptill då :) ? vill inte ha dom droppformade eller att dom sjunker ner för mycket efter svullnaden lagt sig.
Jag ska lägga bakom :)
Gilla

Zizzi
Kvinna ·
Såg ditt inlägg nu;)
Ja det var ju bara 5 dagar sen, så väntar på att dom ska trilla ner lite och hänga till sig :D Men jätte nöjd med operationen annars!
Jag ville inte heller ha ågra jätte stora bröst, men då jag har ganska breda axlar och väldigt bred bröstkorg blev 450 liksom minimum för att de ska gå ut till kanten av min kropp :)
Örjan är duktig!
Gilla

violetta
Kvinna ·
GLömde dok bort vad kirurgen sa om hur breda och höga dom är var så nervös :)
Gilla

Zizzi
Kvinna ·
Jag vill ju att dom ska hänga till sig!:) Men det beror väl kanske på hur dom gör fickan.
Om du ska höra ett vårtgårdslyft också så är nog chansen stor att du kan få dom högt upp ; D
Gilla

violetta
Kvinna ·
Tusen tack för alla svaren zizzi :)
Jag var på konsulation i jönköping oxå och då tyckte läkaren där att jag skulle lägga i 450 och inte mindre.
Hos örjan fick jag mer välja vad jag själv ville och han kom med förslag om vad han tyckte.
föresten GRATTIS till dina nya twins ;) glad att du är nöjd det är det viktigaste att man blir nöjd.
Har du ont och hur ont gör det efter operationen ?
Gilla

violetta
Kvinna ·
FÖrstår :) Ja men vårtgårdslyftet skulle han inte göra samtidigt som bröstförstoringen det skulle han göra några månader efteråt synd att han inte kunde göra det direkt för är lite rädd att bli sövd så skulle vara skönt om man kunde ta "två fugor i en smäll"
Gilla

Zizzi
Kvinna ·
Det är bara kul om man kan hjälpa till!!:)
Ja jag hoppas att det blir bra :)
Jag har mått otroligt bra hela tiden!! Hade nog ondast och var tröttast av alla mediciner på kliniken. Men sedan jag åkte hem i fredags så har det gått jättebra :D Har ju tagit alla värktaletter och så, men inte blivit så trött av dom. Självklart smärtar det lite här och där, men så farligt är det inte. Kan upplevas olika dock, har kanske haft tur :P va in till stan redan i lördags och gick en sväng med brorsan. Sover bra på nätterna också! Men idag tänkte jagminska ner på tabletterna!
Gilla

violetta
Kvinna ·
Vad roligt och SKÖNT att höra att du mått bra hela tiden och det gått så bra för dig Hoppas det fortsätter bra :)
Är du stel och så går det bra att röra på armarna och så :) ?
Skönt att trappa ner på tabbletterna jag hoppas att jag kommer må lika prima som dig efteråt nu måste ja bara ta mig
mod till att boka är lite rädd och nervös :) :)
Gilla

violetta
Kvinna ·
Gud vad FIIIINA dina bröst är kan förstå att du 'är riktigt nöjd vad kul att det gått så bra :) Det är exakt så
som jag vill ha dom runda fasta och fylliga och hellst en B kupa men örjan sa att det kunde bli en c med ..
Jag ska lägga i allergan men är orolig att det är tyngre än mentor,jag vill ju ha kanten upptill men nu när ja ser på dinna bröst
så är dom med ganska högt upp precis som ja vill ha dom.fick aldrig pröva mentor 290 cc ....
Okej får lägga upp en förebild =) sökmotorn är det där det står sök på Pof ? :) åhh tusen tack för hjälpen :)
Gilla

violetta
Kvinna ·
Tack åter igen var där inne och kollade lite och ska mäta och ha mig här hemma nu=)
Har även mejlat läkaren så väntar på svar :) har lagt ut en för bild på mina bröst så hoppas nu
man blir silver medlem snart och söker runt en massa, vill ju göra dom i april den 11 om tiden finns kvar förstårs innan sommaren.
hur länge får man gå med deras bh:å ? och när får man börja använda normal bh och hur länge måste man vänta för att få sola igen ?
Jaha så då kan man bestämma helt själv vilken storlek man vill ha om man skräddarsyr finns det att göra på alla kliniker?
Gilla

Zizzi
Kvinna ·
Proformas läk-bh har man dygnet runt en vecka, sen har du den på nätterna i fram till återbesöket, och går topless/har någon annan mjuk bh på dagarna. Bygel-bh vet jag inte riktigt än, det pratar dom om på återbesöket. Sen verkar alla kliniker säga olika om den saken.
Sola ärren ska man inte göra på minst ett halvår!! Men resten av kroppen går ju bra :)
Gilla

Anonym användare
Jag blev utskriven från Proforma i dag med ordineringen: deras läkbh dygnet runt i vecka, sedan köpa en sportbh med formade kupor att använda dygnet runt i tre veckor..
Gilla

Zizzi
Kvinna ·
Jaha?! Gud va lustigt... i mina papper står det topless på dagarna efter en vecka, men mailade Örjan och han sa att jag fick ha nån mjuk bh på dagen om jag ville:) kanske är olika även mellan kirurgerna.
Gilla