A_petite
Kvinna ·
3 dagars 390cc anatomiska tuttar *BILD*
Äntligen har jag fått ta av bandaget och se mina nya tvillingar ;) Jag är väldigt svullen och öm i magen sen operationen, men de går väl över snart! Vad tycks? Kommer de kunna bli ett par fina tuttar av dessa konstiga strutar? ;p
Sortera efter

Taxörat
Kvinna ·
Det där kommer att bli kanonfina boobs! Grattis! 👍
Gilla

A_petite
Kvinna ·
Åh, vad glad jag blir av att höra att ni tror dom kommer bli fina :) tack för dom orden!! Nu känns smärtan lite lättsammare att genomlida..
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Det är ju det som är så fantastiskt med det här forumet och alla vi som hänger här 🙂
Det finns alltid någon som lyssnar, tröstar och peppar!
Gilla

Private
Kvinna ·
Åååååå tyvärr kan jag inte se dem, har inte tillräckligt med poäng, som jag förstår, har även lagt upp ett bild på mina nakna tuttar efter bröstförstoring, men bilden hamnade fel dvs i silvergalleriet så jag tog bort bilden därifrån vet inte om den alls är kvar nu? Det är just bild på framför placering och anatomiska som jag efterlyser ska op på sensia i Luleå om 3 v
Gilla

ollie
Kvinna ·
Det ser ut så i början ju men det kommer säkert bli snyggt!
Gilla

A_petite
Kvinna ·
Taxörat skrev:
Det är ju det som är så fantastiskt med det här forumet och alla vi som hänger här 🙂
Gilla

A_petite
Kvinna ·
ollie skrev:
Det ser ut så i början ju men det kommer säkert bli snyggt!Gilla

A_petite
Kvinna ·
Har fått ett bröstband och funderar om jag ska använda de? Tänkte om de faller ner snabbare. Jag vill ha mkt underpool och skidbacke ;)
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
A_petite skrev:
Taxörat skrev:
Man är ju så otroligt uppskruvad och förväntansfull innan op. Jag tänker knappt på nåt annat. Det är en så speciell operation med så många känslor inblandade. Så känslorna kommer nog efteråt. Ungefär som när man får barn. Grinade flera dagar efteråt.
Opade ryggen för 1,5 år sedan, och jag hade inte alls samma tankar och spekulationer inför den. Trots att det var 50% risk att den skulle misslyckas.
Det här är något helt annat. Vi befinner oss i en kvinnovärld när den är som bäst. Ingen är elak och taskig. 🙂
Gilla

ollie
Kvinna ·
tack! Om du menar nu efter mitt byte så var det väl för att huden redan var töjd osv, men med min först operation så blev jag aldrig så svullen så det gick rätt fort det med, men det är ju så olika så man ska inte titta på andra utan utgå från sig själv, men det vet man ju inte i förväg hur det blir :) Men dina ser verkligen ut att bli fina och goa!
Gilla

A_petite
Kvinna ·
Jag hoppas ni har rätt att dom kommer bli fina å goa! Idag har jag sån smärta att jag nästan ångrar mig. (okejinte bokatavligen men ndetta förstår nog) huvva.. Äter tradolan som jag mår illa av och somnar i soffan! Åh.. När ska de kännas bättre?!
Gilla

A_petite
Kvinna ·
Släppte ut boobsen en stund från bhn ikväll, fyy så skönt!! Inser att smärtan jag känner kommer från trycket av bhn och tyngden av implantaten. Passade på att ta lite bilder oxå, finns en ny på min sida! Visst ser dom lite finare ut? :)
Gilla

A_petite
Kvinna ·
Nu finns det en ny bild på mina 7dagar gamla boobs ;) visst har de hänt mkt?
Gilla