Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tillslut

Tillslut

Kvinna ·

3 dagars bröst 295cc *före- och efterbilder*

Bröstförstoring

Hej hej!

Äntligen får jag vara den som visar min lycka 👍 Tack för era bilder som ni så vänligt visat mig innan det blev min tur! Jag är jätteglad och njuter av att äntligen ha något att "stoppa" i bh'n😉

11

Sortera efter

ida2

ida2

Kvinna ·

dyng fina ! snygg form:)  dom ser naturliga ut med , gick du upp 2 storlekar på 295 cc elelr? :)

Gilla
villhamer

villhamer

Kvinna ·

Grattis till ett par superfina bröst! Undrar också vad du har för storlek nu och hur mår du? Har du ont?
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Så söta 🙂 De där kommer bli så fina när svullnaden lägger sig och du får din fina form efterlängtade form 😀

Gilla
Tillslut

Tillslut

Kvinna ·

Tack fina ni:-) Ja jag längtar till de hänger till sig, just nu är de som fastklistrade på bröstkorgen;-) men lika glad är jag för det;-):-D
Gilla
Sc11

Sc11

Kvinna ·

skitfina blev dom! Passar bra till din kropp.👍

lite o.p men hur mycket tränar du för att ha en så vältränad kropp?

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

De ser jättefina ut :)

Gilla
Tillslut

Tillslut

Kvinna ·

Idae och villhamer; jag tror jag kan landa på en c kupa, eller det är iaf vad jag skulle bli glad att få;-) innan fyllde jag inte ut en a-kupa men bygeln var en 75A... Om det blev en tydlig förklaring;-) Sc11; jag har nog en ganska bra grundfysik för bag har sen i höstas bara ridit 1 gång i veckan, har inte orkat ta tag i min träning:-) på jättelänge... Men snart så:-D tack för komplimangen iaf!
Gilla
Rumidz

Rumidz

Kvinna ·

jättefina!!

Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

Dom kan förändrats en hel del ett bra tag framöver ,sen har du ju bakom med :)då kan de ju ta upp till ett år ..men känns dom lagom stora som dom är nu?dom sjunker nog ner mer och så ..ja tkr mina blivit finare sista månaderna fast ja har ju framför med så mina förändrats ju inte lika mkt som dina :)
Gilla
Tillslut

Tillslut

Kvinna ·

Så sant, är glad för det jag får:-) de kommer att ändras mycket förstår jag, redan nu dag 4 ser de bättre ut:-) Jag trivs med storleken nu, ovanifrån ser de inte så stora ut men framifrån och från sidan ser de riktigt fylliga ut:-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Så synd att jag inte kan se bilder än... Det låter som du fått ett naturligt fint resultat precis som du önskade. Grattis! Jag har själv runda men tror anatomiska hade passat mig lite bättre egentligen.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem