Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
turcoise profilbild

turcoise

Kvinna ·

28 dec, 2013

3 feb 2014 träff

Anslagstavlan

Hallå!

Jag och användaren "Vonkan" har pratat om att fixa en "plastikoperations-träff" i Stockholm måndagen den 3 februari, spelar ingen roll om ni redan är opererade/funderar på någon slags operation. Vi träffas vid/utanför centralstationen i Stockholm och går tillsammans till ett fik/restaurang och äter/tar en drink, pratar och umgås. Vad tycker ni om det, visst vore det roligt? Vi bestämmer en tid utanför centralen när vi fått ihop ett gäng medlemmar så kom igen, lämna en kommentar till detta inlägg.

Det bästa vore om ni som vill vara med lämnar namn om mobilnr i ett PM till turcoise så vi alla hittar varandra när det väl är dags. Kom igen nu, visst är det på tiden att vi ses och har roligt..?

Kram Theresé "turcoise"

74

Sortera efter

Qishmish

Kvinna ·

05 jan, 2014

Åh hade jag bott närmre hade jag jättegärna varit med, men vilket bra initiativ! Hade ju varit jättekul att utbyta erfarenheter osv lajv, fastän det självklart är jättebra att detta forum finns :) 

Hoppa ni får det jättetrevligt på träffen!

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

05 jan, 2014

Brukar vara stort intresse inför sådana här träffar.Tyvärr brukar det bara vara ett fåtal som kommer när det väl gäller(har varit vid tidigare träffar iaf).
Gilla

turcoise

Kvinna ·

05 jan, 2014

Opticruise skrev:
Brukar vara stort intresse inför sådana här träffar.Tyvärr brukar det bara vara ett fåtal som kommer när det väl gäller(har varit vid tidigare träffar iaf).

Jag har redan det på känn.. Till exempel, endast en användare som kommit med förslag om tid..

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

05 jan, 2014

Ingen fara vi får se vilka som vill nån kommer säkert ska du se:)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

05 jan, 2014

Ja ni 2 kommer ju :p Vet att det var 3 på den sista dom ordnade i Gbg..Var 14 seriöst intresserade innan som skulle komma ;) synd tycker jag när det finns seriösa som ordnar det hela..
Gilla

turcoise

Kvinna ·

05 jan, 2014

Ja, jag och Vonkan kommer garanterat!

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

05 jan, 2014

Absolut :):)
Gilla

missZ

Kvinna ·

05 jan, 2014

Hade varit jättekul, men fel del av landet för mig också :/

Gilla

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Vonkan

Kvinna ·

05 jan, 2014

Ja de hade vi kunnat göra men vet inte om de e nån som vet om de tack för tipset :):)
Gilla

Fridolin

Kvinna ·

05 jan, 2014

Jag är ledig den dagen, så ni behöver inte tänka på mig när ni bestämmer en tid :)

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

05 jan, 2014

Ok :):) tänkte nån gång vid typ tolv
Gilla

turcoise

Kvinna ·

05 jan, 2014

Jag är också ledig då men träffas gärna så tidigt som möjligt så jag inte behöver ta ett så sent tåg hem..

Kul att få träffa dig Fridolin, du "smet" ju hem tidigare på operationsdagen..

Gilla

Fridolin

Kvinna ·

05 jan, 2014

Javisst, det ska bli jättekul!

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

05 jan, 2014

Ok men ska vi ta vid tio tiden:):)
Gilla

turcoise

Kvinna ·

05 jan, 2014

Tio passar mig utmärkt.

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

05 jan, 2014

Oki va bra då säger vi vid tio toppen :):)
Gilla

turcoise

Kvinna ·

08 jan, 2014

*puffar tråden*

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 jan, 2014

Absolut :);) de ska bli så kul att träffas :)
Gilla

turcoise

Kvinna ·

13 jan, 2014

Har mailat alla som är intresserade om tid och plats.

Någon mer som vill haka på så är det bara att höra av er, är ju ganska lång tid kvar.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem