turcoise
Kvinna ·
28 dec, 2013
3 feb 2014 träff
AnslagstavlanHallå!
Jag och användaren "Vonkan" har pratat om att fixa en "plastikoperations-träff" i Stockholm måndagen den 3 februari, spelar ingen roll om ni redan är opererade/funderar på någon slags operation. Vi träffas vid/utanför centralstationen i Stockholm och går tillsammans till ett fik/restaurang och äter/tar en drink, pratar och umgås. Vad tycker ni om det, visst vore det roligt? Vi bestämmer en tid utanför centralen när vi fått ihop ett gäng medlemmar så kom igen, lämna en kommentar till detta inlägg.
Det bästa vore om ni som vill vara med lämnar namn om mobilnr i ett PM till turcoise så vi alla hittar varandra när det väl är dags. Kom igen nu, visst är det på tiden att vi ses och har roligt..?
Kram Theresé "turcoise"
Sortera efter
Qishmish
Kvinna ·
05 jan, 2014
Opticruise
Kvinna ·
05 jan, 2014
turcoise
Kvinna ·
05 jan, 2014
Jag har redan det på känn.. Till exempel, endast en användare som kommit med förslag om tid..
Vonkan
Kvinna ·
05 jan, 2014
Opticruise
Kvinna ·
05 jan, 2014
turcoise
Kvinna ·
05 jan, 2014
Ja, jag och Vonkan kommer garanterat!
Vonkan
Kvinna ·
05 jan, 2014
missZ
Kvinna ·
05 jan, 2014
Hade varit jättekul, men fel del av landet för mig också :/
Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer
Vonkan
Kvinna ·
05 jan, 2014
Fridolin
Kvinna ·
05 jan, 2014
Jag är ledig den dagen, så ni behöver inte tänka på mig när ni bestämmer en tid :)
Vonkan
Kvinna ·
05 jan, 2014
turcoise
Kvinna ·
05 jan, 2014
Jag är också ledig då men träffas gärna så tidigt som möjligt så jag inte behöver ta ett så sent tåg hem..
Kul att få träffa dig Fridolin, du "smet" ju hem tidigare på operationsdagen..
Fridolin
Kvinna ·
05 jan, 2014
Javisst, det ska bli jättekul!
Vonkan
Kvinna ·
05 jan, 2014
turcoise
Kvinna ·
05 jan, 2014
Tio passar mig utmärkt.
Vonkan
Kvinna ·
05 jan, 2014
turcoise
Kvinna ·
08 jan, 2014
*puffar tråden*
Vonkan
Kvinna ·
09 jan, 2014
turcoise
Kvinna ·
13 jan, 2014
Har mailat alla som är intresserade om tid och plats.
Någon mer som vill haka på så är det bara att höra av er, är ju ganska lång tid kvar.
Åh hade jag bott närmre hade jag jättegärna varit med, men vilket bra initiativ! Hade ju varit jättekul att utbyta erfarenheter osv lajv, fastän det självklart är jättebra att detta forum finns :)
Hoppa ni får det jättetrevligt på träffen!