Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hejsanhoppsam profilbild

hejsanhoppsam

Kvinna ·

10 mar, 2016

3 månader 400 g, nu lägger jag ned detta! haha

Bröstförstoring

Hej, en uppdatering efter min korr oxh ökning feån 265g hög till 400 g extra hög. Under den första månaden såg det så jämt och fint ut och allt såg ut att sitta på plats men efter läkningen nu ser jag att det är lite av samma problem och bröstvårtorna nu ännu värre. Äh tänker jag, orkar inte kasta värst mycket mer tid eller pengar på detta om det ändå inte blir bra. jag har inte ont, andra värre komplikationer och får gömma dem i vissa bh:s och tröjor. Det värsta är att jag inte kan ha vissa linnen då storlekskillnaden syns... Jaja, min fråga är: - tips på bra klädesplagg där det ej syns men inte heller ska gömma allt? -lär man sig acceptera felen så det inte syns i spegeln varje gång man ska duscha m.m? Tack på förhand! Trevlig helg!

6

Sortera efter

Kalaspinglan 10

Kvinna ·

10 mar, 2016

Jag ser inga större fel på dina bröst :) tror inte du ska stå i spegeln och syna minsta lilla fel.. Lätt att man hittar mer och mer "fel" hela tiden då! Jag hade vart nöjd om ja var du :)
Gilla

Jenascia

Kvinna ·

10 mar, 2016

Har tittat igenom alla dina bilder och jag tycker dina bröst är jättefina! Hade varit superglad om jag får något liknande resultat. Tycker inte du ska stå och syna minsta fel i spegeln, jämför med ditt utgångsläge det är ju jättestor skillnad och du har ju verkligen fått ett par stora fina bröst :)

Gilla

bröst2016

Kvinna ·

10 mar, 2016

Håller med kommentar ovan att jag tror man hittar fel om man vill. Kan tyärr inte d´se dina bilder än, men ska kolal så fort jag fått tillgång.

Gilla

gamerdream

Kvinna ·

10 mar, 2016

Så fin du är :) <3

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

12 mar, 2016

Tack alla <3 Just nu känns det trist att inte kunna ha vissa tröjor för att storlekskullnaden synd :/ trist att ha gjort en korr i hopp om att bättra så blev det lite sämre! Men men som sagt! så länge det inte syns utåt så gör det inget! Försöker att inte bry mig riktigt ;) Tack för alla kommentarer! Det behövs! Man lär sig med tiden:D Att samma inplantat kan bli så olika från person till person :D
Gilla

lillamy82

Kvinna ·

21 sep, 2016

Hej :) hur har det gått för dig ? Hur ser brösten ut nu efter en tid ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem