Bullarna
Kvinna ·
16 feb, 2016
3 månader har snart gått sen min stora bukplastik och bröstförstoring 1050 cc här är bilder!!
Bukplastik7 december opererades jag på citadellkliniken!! Är galet nöjd!! Vad tycker ni? Har bilder på min sida. .hade tub bröst med extremt häng (31cm från hals till vårta)
Sortera efter
Bullarna
Kvinna ·
22 feb, 2016
Catalina skrev:
Bullarna skrev:
Hade extrema häng bröst förut samt mage.. underbar känsla just nuGilla
Bullarna
Kvinna ·
22 feb, 2016
Anledningen till att jag bytte implantat från mentor var storleken. Min kropp kräver ett stort implantat. Även min läkare rekommendera större för dom andra liksom försvann i kroppen.
Gilla
Catalina
Kvinna ·
22 feb, 2016
Bullarna skrev:
Anledningen till att jag bytte implantat från mentor var storleken. Min kropp kräver ett stort implantat. Även min läkare rekommendera större för dom andra liksom försvann i kroppen.Gilla
Bullarna
Kvinna ·
22 feb, 2016
Catalina skrev:
Bullarna skrev:
Anledningen till att jag bytte implantat från mentor var storleken. Min kropp kräver ett stort implantat. Även min läkare rekommendera större för dom andra liksom försvann i kroppen.Gilla
Blomster 2016
Kvinna ·
22 feb, 2016
Wow!! Jättefint resultat!
Gilla
Catalina
Kvinna ·
22 feb, 2016
Bullarna skrev:
Catalina skrev:
Bullarna skrev:
Boobgirl
Kvinna ·
02 mar, 2016
Hur var det att göra buk och bröst samtidigt?
Hur länge efteråt var du "handikappad"?
Hade du delade magmuskler också?
Grymtvsnyggt resultat iaf!! :D
Gilla