Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gagge

gagge

Kvinna ·

3 månader lyft + 550cc

Bröstförstoring

3 månader har gått efter operationen... och jag älskar dom!!!!!

17

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Wow, snygga! och riktigt fina ärr, syns ju knappt! Tejpar du fortfarande?

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

jag var på återbesök i onsdags o Tuve sa jag ej behöver tejpa mer OM jag inte märker att ärren börjar bli röda för då ska jag på det igen... annars får jag använda alla ba:ar även push up :-P och vara utan om jag så vill.

Och tack snälla :-D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skitsnygga!

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Grattis .. Vilka bomber :-D
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

tack tack tack :-D

bomber.... ahhaha jag tycker inte dom e så stora men man blir kanske lite hemma blind ;-)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jo dom e jättestora!

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

hur har det själv gått Maggan????

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det har gått sådär faktiskt var på återbesök i tisdags och skulle ta stygnen och byta tejp men jag har 2 hål i bröstet ett vid bröstvårtan och ett nere vid bröstvecket. Nu måste jag ha en kompress i bh hela tiden och vara försiktig så det läker ordentligt annars e allt bra.

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

jag slapp tack o lov allt sånt men har läst om andra här på pof som också haft hål men som läkt fint.

Håller tummarna för dig. men såg formen bra ut annars?? och bytte ni strl på implantaten??

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack vad gullig du e! Jag personligen tycker att han kunde ha lyft lite mer men jag e ändå nöjd det e ju en jättestor skillnad från förra gången. ja jag bytte från 450 mpp till 550 hp, mycket bättre jag tycker mpp e så platta.

Gilla
jjohanna

jjohanna

Kvinna ·

tyvärr kan jag inte se dina bilder då jag inte är silvermedlem ännu.. Härligt att du är nöjd! :D Jag är rädd för att jag behöver göra ett lyft då jag verkar ligga på gränsen då jag mätt från halsgropen till bröstvårtan.. Vill ju såklart slippa lyft både för kostnaden och ärren.. Jag funderar på att göra min operation på reformedica (örebro).. och på deras sida står det pris för förstoring 38000-44000 kr och för lyft 32000-35000kr.. och då tänkte jag fråga dig som gjort det hur mycket de kosta för dig. 
Alltså de jag undrar, får man betala först mellan 38-44 tusen för förstoring och sen hela 32-35 tusen till för lyft? :O det låter som såå mycket pengar.. Tack för svar :)

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

"Paket pris" för mig för allt gjordes under samma op. 55.000 fick jag hosta upp.

Kan kolla min blogg om du vill se bilder. www.tuveboobs.blogspot.com

Gilla
jjohanna

jjohanna

Kvinna ·

Jaha okej de va de jag tänkte om de fanns :) men fortfarande mycket pengar! Men får gå på konsutation och se vad han tycker.. känns surt att behöva göra lyft när man är 18 år och inte har något barn..
Jag var inne på din blogg som jag såg fanns efter jag hade skrivitt :) Fin fina bröst :) Grattis!

Gilla
jjohanna

jjohanna

Kvinna ·

oj vilken sär skrivning det vart haha! konsultation* skrivit* 
Hehe :)

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

ha ha jag fattade ;-)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättesnygga verkligen!

Gilla
fiffizzz

fiffizzz

Kvinna ·

dom är verkligen jättefina, tror jag borde lagt in mer.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem