Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sui

sui

Kvinna ·

3 v polarkliniken, 350 moderate plus profile

Bröstförstoring

Hej där flickor! 3 v har gått sen op och sjukt vad man hinner vara med om mycket på så kort tid! Först var brösten platt och tråkiga. Efter 6 dygn blev det trångt i bhn och brösten hade ploppat fram. Jag tyckte de var otroligt spända men fylliga och stora! Närmare 2 v efter op kändes dom.små.. Underpool hade tagit fart och de var lite trist att svullnaden lagt dig. Hittade även konstiga gropar. Nu har 3 v gått, ibland känns de stora, ibland små och ibland helt perfekta. Groparna är borta. Spändheten är borta. Och de känns nu liite mjukare. Dock känselbortfall i mitt vänstra.. Snart väntar återbesök, stygnen som jag endast öppnat upp till EN gång ser jätte fina ut!! Syns knappt att någon skurit där! Hoppas ni alla mår bra :)) kram till er och kul att ni finns här på forumet :)

20

Sortera efter

PimPi

PimPi

Kvinna ·

Skitsnygga!
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Härligt att du är nöjd! Hoppas jag att jag blir också. Mycket som händer de första veckorna förstår jag!
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

PimPi skrev:
Skitsnygga!
Åh tack så mkt! :D
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Smulans81 skrev:
Härligt att du är nöjd! Hoppas jag att jag blir också. Mycket som händer de första veckorna förstår jag!
Ja huvudet kan verkligen spöka med en ibland! Men gäller att vänta i vänta, lär hända mkt mer i fortsättningen då det gått så kort tid än. Men kul är det :-) Ser att du ännu är bronsmedlem, prova göra en signatur, då kan du bli silver :)
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Tycker dock det är så svårt att få med "känslan " i bilderna. Ser nu i efterhand att de ser små ut, men jag upplever dom betydligt större i verkligheten. :) Och så längtar jag tills man får börja använda vanlig bh. Läk bhn luras ju en aning då den trycker in brösten.. Storleksnoja? :p
Gilla
Betrice

Betrice

Kvinna ·

Såå snygga 👍 Är du nöjd med Polarkliniken? Opererar mig där på torsdag 😀

Gilla
tuttar1992

tuttar1992

Kvinna ·

Verkligen superfina! Ser helt "lagom" stora ut i min smak! :) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Superfina! Helt perfekt storlek enligt min smak :)

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Betrice skrev:

Såå snygga 👍 Är du nöjd med Polarkliniken? Opererar mig där på torsdag 😀

Åh tack tjejer, vad gulliga ni är! :) Ja de är perfekta, till min kropp, kanske bara liiite för perfekta :P storleksnoja hehe. Men som sagt, sport-BHn trycker in dom när jag har kläder så man blir ju lite lurad :) Jaa åh jag är så nöjd med polarkliniken. Och wow vilket hotell, rekommenderar verkligen att du beställer roomservice och sen äter nere i restaurangen på hotell frukosten hehe ;D
Gilla
Sofiiaa

Sofiiaa

Kvinna ·

kan inte se silverbilderna men ser jättebra ut i OP BH:n.. funderar själv på att göra 350-400 cc moderate plus profil, ska på konsultation på måndag, så taggad! :)

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Sofiiaa skrev:

kan inte se silverbilderna men ser jättebra ut i OP BH:n.. funderar själv på att göra 350-400 cc moderate plus profil, ska på konsultation på måndag, så taggad! :)

Åh vad kul! Jag fick förklarat av min kirurg att 350 och 375 fungerar jätte bra i moderate plus profil. Men om jag ville öka destomer, men behålla bredden på implantaten så skulle jag behövt välja 425 Hög Profil. Så jag valde att stanna på 350 då jag blev lite för feg :p Jaa men va kul med konsultation! Ta med dig både tight linne om du använder, och en slapp t-shirt, och fota mkt! :D
Gilla
Betrice

Betrice

Kvinna ·

sui skrev:
Sofiiaa skrev:

Åh vad kul! Jag fick förklarat av min kirurg att 350 och 375 fungerar jätte bra i moderate plus profil. Men om jag ville öka destomer, men behålla bredden på implantaten så skulle jag behövt välja 425 Hög Profil. Så jag valde att stanna på 350 då jag blev lite för feg :p Jaa men va kul med konsultation! Ta med dig både tight linne om du använder, och en slapp t-shirt, och fota mkt! :D

Bra tips med linne och slapp t-shirt. Imorgon är det dags för mig 👍 Ska hälsa sambon att beställa roomservice åt mig hihi
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

bynn skrev:
Hejsan :) och måste få skriva wow super fint resultat *tummen upp* Har själv opat mej på polarkliniken , dom är jätte Goa :) Ska dit igen nu på konsultation, då jag känner att jag valde alldeles för stora:(
Men tack! Alltid kul att få positiva kommentarer! :)) Ja jag är jätte nöjd med den kliniken! :) Men oj jaså, för stora? Har du alltid känt så eller har du exempelvis ökat i vikt? Är bara så ovanligt, brukar vara tvärtom :) hör gärna av dig vad dom sa efter konsultationen, pris osv. :)
Gilla
Betrice

Betrice

Kvinna ·

Nu har jag opererat mig. Shit, helt galet! Sista tanken innan jag somnade av narkosen var "Vad fan har jag gett mig inpå?!" 💋 Men nu är det gjort. Även om jag känner mig heeelt mörbultad, så misstänker jag att jag kommer att bli galet nöjd. Fick bara tjuvkika på resultatet igår och det ser ju redan bättre ut än innan 😛 

Sui och Bynn, fick ni några stretchingövningar eller tips om att massera? De sa inget om det till mig, men nu i efterhand har jag hört om många som säger att det nästan är ett måste. Har jag missat något?! 😲

Gilla
Mini08

Mini08

Kvinna ·

Superfina, det är något liknande jag lnskar uppnå om några veckor när det är dags för mig!

Gilla
Betrice

Betrice

Kvinna ·

Har lagt in 375cc, samt gjort ett lyft. Har väldigt ont, men börjar äntligen känna att det lättar lite. Idag är jag själv med min dotter så jag är väldigt nervös över hur det ska gå, men hittills verkar det gå bra. Hon är annars väldigt mammig och klängig, men hon kommer ihåg att mamma har ont och kommer och klappar på mig ofta haha.

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Mini08 skrev:

Superfina, det är något liknande jag lnskar uppnå om några veckor när det är dags för mig!

Åh vad kul! Tack! Jag ser att du valt 325, men kan tipsa dig om att viss del försvinner vid bakom placering, men de vet du nog redan :) så om du alltså vill få samma resultat som på konsultationen då behöver du gå upp till 350 , bara ett tips :) Stort lycka till! :))
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

bynn skrev:

vad kul att du känner dig nöjd :) jätte fint resultat :)

Jo jag kände redan efter jag gjort dom att dom blev för stor,att jag skulle valt mindre,men det är ju inte lätt att veta innan.

Lätt att vara efterklok :/

Jag har alltid varit kurvig och grov benstomme så dom tipsade om 500-550cc att det skulle bli bra åt mej.

Men sen efter viktuppgång och graviditet så vart dom ju ännu större och dom är tung,börjat bli hängiga och jag känner mig bara klumpig och stor :(

Är helt röd på axlarna efter bh banden om kvällarna,sova utan bh är bara att glömma och gör rentav ont att vara utan :(

Vart sugen på mellan profilen om jag nu skulle måsta lägga in ett mindre implantat för att få ett bra resultat.

Har extra hög nu och känns som dom är bolliga och sticker ut alldeles för mycket :/

Är du nöjd med fasthetsgraden i mentor..?

Ja jag hör av mig och säger vad dom sa :)

Oj ja då förstår jag att det blir jobbigt i vardagen.. Ja jag är jätte nöjd över moderate plus! Verkligen snygg form. Man kan även välja 425 hp och få samma bredd på implantaten som jag har nu, vid 350, fast ett större put :) Tror bredden är 12,6. Så den kanske du skulle ha provat ut? Mina är endast 1 mån, men har börjat mjukna så jag väntar med iver för att se vilken mjukhet de får :)
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

sui skrev:
bynn skrev:

vad kul att du känner dig nöjd :) jätte fint resultat :)

Jo jag kände redan efter jag gjort dom att dom blev för stor,att jag skulle valt mindre,men det är ju inte lätt att veta innan.

Lätt att vara efterklok :/

Jag har alltid varit kurvig och grov benstomme så dom tipsade om 500-550cc att det skulle bli bra åt mej.

Men sen efter viktuppgång och graviditet så vart dom ju ännu större och dom är tung,börjat bli hängiga och jag känner mig bara klumpig och stor :(

Är helt röd på axlarna efter bh banden om kvällarna,sova utan bh är bara att glömma och gör rentav ont att vara utan :(

Vart sugen på mellan profilen om jag nu skulle måsta lägga in ett mindre implantat för att få ett bra resultat.

Har extra hög nu och känns som dom är bolliga och sticker ut alldeles för mycket :/

Är du nöjd med fasthetsgraden i mentor..?

Ja jag hör av mig och säger vad dom sa :)

Oj ja då förstår jag att det blir jobbigt i vardagen.. Ja jag är jätte nöjd över moderate plus! Verkligen snygg form. Man kan även välja 425 hp och få samma bredd på implantaten som jag har nu, vid 350, fast ett större put :) Tror bredden är 12,6. Så den kanske du skulle ha provat ut? Mina är endast 1 mån, men har börjat mjukna så jag väntar med iver för att se vilken mjukhet de får :)
Ser att det blev lite rörigt i texten. Jag menar alltså att du skulle kunna prova ut: mentor 425 hp. :)
Gilla
Sushi

Sushi

Kvinna ·

Men så himla fina! Var du nöjd med polarkliniken? Jag OPade mig i november förra året =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem