sui
Kvinna ·
3 v polarkliniken, 350 moderate plus profile
Hej där flickor! 3 v har gått sen op och sjukt vad man hinner vara med om mycket på så kort tid! Först var brösten platt och tråkiga. Efter 6 dygn blev det trångt i bhn och brösten hade ploppat fram. Jag tyckte de var otroligt spända men fylliga och stora! Närmare 2 v efter op kändes dom.små.. Underpool hade tagit fart och de var lite trist att svullnaden lagt dig. Hittade även konstiga gropar. Nu har 3 v gått, ibland känns de stora, ibland små och ibland helt perfekta. Groparna är borta. Spändheten är borta. Och de känns nu liite mjukare. Dock känselbortfall i mitt vänstra.. Snart väntar återbesök, stygnen som jag endast öppnat upp till EN gång ser jätte fina ut!! Syns knappt att någon skurit där! Hoppas ni alla mår bra :)) kram till er och kul att ni finns här på forumet :)
Sortera efter

PimPi
Kvinna ·

Smulans81
Kvinna ·

sui
Kvinna ·

sui
Kvinna ·

sui
Kvinna ·

Betrice
Kvinna ·
Såå snygga 👍 Är du nöjd med Polarkliniken? Opererar mig där på torsdag 😀

tuttar1992
Kvinna ·
Verkligen superfina! Ser helt "lagom" stora ut i min smak! :)

Anonym användare
Superfina! Helt perfekt storlek enligt min smak :)

sui
Kvinna ·
Såå snygga 👍 Är du nöjd med Polarkliniken? Opererar mig där på torsdag 😀

Sofiiaa
Kvinna ·
kan inte se silverbilderna men ser jättebra ut i OP BH:n.. funderar själv på att göra 350-400 cc moderate plus profil, ska på konsultation på måndag, så taggad! :)

sui
Kvinna ·
kan inte se silverbilderna men ser jättebra ut i OP BH:n.. funderar själv på att göra 350-400 cc moderate plus profil, ska på konsultation på måndag, så taggad! :)

Betrice
Kvinna ·

sui
Kvinna ·

Betrice
Kvinna ·
Nu har jag opererat mig. Shit, helt galet! Sista tanken innan jag somnade av narkosen var "Vad fan har jag gett mig inpå?!" 💋 Men nu är det gjort. Även om jag känner mig heeelt mörbultad, så misstänker jag att jag kommer att bli galet nöjd. Fick bara tjuvkika på resultatet igår och det ser ju redan bättre ut än innan 😛
Sui och Bynn, fick ni några stretchingövningar eller tips om att massera? De sa inget om det till mig, men nu i efterhand har jag hört om många som säger att det nästan är ett måste. Har jag missat något?! 😲

Mini08
Kvinna ·
Superfina, det är något liknande jag lnskar uppnå om några veckor när det är dags för mig!

Betrice
Kvinna ·
Har lagt in 375cc, samt gjort ett lyft. Har väldigt ont, men börjar äntligen känna att det lättar lite. Idag är jag själv med min dotter så jag är väldigt nervös över hur det ska gå, men hittills verkar det gå bra. Hon är annars väldigt mammig och klängig, men hon kommer ihåg att mamma har ont och kommer och klappar på mig ofta haha.

sui
Kvinna ·
Superfina, det är något liknande jag lnskar uppnå om några veckor när det är dags för mig!

sui
Kvinna ·
vad kul att du känner dig nöjd :) jätte fint resultat :)
Jo jag kände redan efter jag gjort dom att dom blev för stor,att jag skulle valt mindre,men det är ju inte lätt att veta innan.
Lätt att vara efterklok :/
Jag har alltid varit kurvig och grov benstomme så dom tipsade om 500-550cc att det skulle bli bra åt mej.
Men sen efter viktuppgång och graviditet så vart dom ju ännu större och dom är tung,börjat bli hängiga och jag känner mig bara klumpig och stor :(
Är helt röd på axlarna efter bh banden om kvällarna,sova utan bh är bara att glömma och gör rentav ont att vara utan :(
Vart sugen på mellan profilen om jag nu skulle måsta lägga in ett mindre implantat för att få ett bra resultat.
Har extra hög nu och känns som dom är bolliga och sticker ut alldeles för mycket :/
Är du nöjd med fasthetsgraden i mentor..?
Ja jag hör av mig och säger vad dom sa :)

sui
Kvinna ·
vad kul att du känner dig nöjd :) jätte fint resultat :)
Jo jag kände redan efter jag gjort dom att dom blev för stor,att jag skulle valt mindre,men det är ju inte lätt att veta innan.
Lätt att vara efterklok :/
Jag har alltid varit kurvig och grov benstomme så dom tipsade om 500-550cc att det skulle bli bra åt mej.
Men sen efter viktuppgång och graviditet så vart dom ju ännu större och dom är tung,börjat bli hängiga och jag känner mig bara klumpig och stor :(
Är helt röd på axlarna efter bh banden om kvällarna,sova utan bh är bara att glömma och gör rentav ont att vara utan :(
Vart sugen på mellan profilen om jag nu skulle måsta lägga in ett mindre implantat för att få ett bra resultat.
Har extra hög nu och känns som dom är bolliga och sticker ut alldeles för mycket :/
Är du nöjd med fasthetsgraden i mentor..?
Ja jag hör av mig och säger vad dom sa :)

Sushi
Kvinna ·
Men så himla fina! Var du nöjd med polarkliniken? Jag OPade mig i november förra året =)