Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lajka

lajka

Kvinna ·

3 veckor 450cc framför

Bröstförstoring

Nu har det gått 3 veckor sedan min Op. De är lite olika, men skillde visst bara 13cc från början, fastän jag upplevde det som mer. Jag hoppas att de jämnar till sig lite, vet inte riktigt vilket av dem som ligger före i utvecklingen. Men allt som allt är jag väldigt nöjd än så länge!!! Får se om det kommer hända mkt mer, antar att de kommer "forma till sig" lite mer i utseendet, annars är de redan väldigt formbara, och upplever inte dem som speciellt svullna längre heller, men kanske aningen små.

På bilden har jag tejp runt vårtgården, syns inte så jätte väl, den håller fast vårtgårdarna och gör att bröstvårtorna dras åt olika håll., vilket jag inte hoppas de gör utan tejpen😕

17

Sortera efter

Limme

Limme

Kvinna ·

Men grattis! De är superfina!
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Tack! Tänkte det är roligt att bidra med lite bilder på framförbröst!
Gilla
Milano

Milano

Kvinna ·

Hej, kan inte se dina bilder då jag inte är silvermedlem än men tänkte ifall du vill berätta lite om hur du resonerade när du kom fram till att välja att lägga implantaten framför? :) Jag går i valet och kvalet nu, funderar på 450 cc jag med och framförplacering men velar hit och dit
Gilla
Limme

Limme

Kvinna ·

Precis, jag har ju också lagt framför men mina är fortfarande lite väl svullna för bilder, men det kommer sedan!
Gilla
JosAns

JosAns

Kvinna ·

De är verkligen superfina!!! Tycker de passar så himla bra på dig.
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Milano skrev:
Hej, kan inte se dina bilder då jag inte är silvermedlem än men tänkte ifall du vill berätta lite om hur du resonerade när du kom fram till att välja att lägga implantaten framför? :) Jag går i valet och kvalet nu, funderar på 450 cc jag med och framförplacering men velar hit och dit
Helt enkelt så vågade jag inte lägga bakom pga alla de komplikationer man kan få. Och sen tränar jag mkt, och vill kunna göra det obegränsat. Hade kirurgen sagt att jag inte kunde ha framför, hade jag inte lagt in några implantat alls, o tittat på andra lösningar.
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

JosAns skrev:
De är verkligen superfina!!! Tycker de passar så himla bra på dig.
Tack!!
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Limme skrev:
Precis, jag har ju också lagt framför men mina är fortfarande lite väl svullna för bilder, men det kommer sedan!
Va roligt att se! När jag blev medlem här tyckte jag att det fanns alldeles för få bilder på framför.
Gilla
Milano

Milano

Kvinna ·

Tack för ditt svar :) det är lite så jag funderar med, att lägga framför för att slippa oroa sig för muskelpåverkan. Upplevde du kirurgen som motvillig till att lägga framför? Har fått intrycket att de flesta föredrar att lägga bakom men inte förstått varför :)
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Har valt samma som dej fast bakom... Nu blev jag orolig oxå att dom känns försmå...
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Milano skrev:
Tack för ditt svar :) det är lite så jag funderar med, att lägga framför för att slippa oroa sig för muskelpåverkan. Upplevde du kirurgen som motvillig till att lägga framför? Har fått intrycket att de flesta föredrar att lägga bakom men inte förstått varför :)

Krurgen ville att jag skulle lägga bakom. Har hört väldigt få som blivit föreslagna framför. Antar att det är risken för häng som de flesta oroar sig för. Kirurgen sa att jag säkerligen behövde göra något slags lyft inom några år, men jag sa aldrig till honom att det är ok med lite häng för min del, kan tycka att det är riktigt snyggt, till viss gräns då förstås. Skulle inte säga att han var motvillig, sa bara att ha trodde att det skulle bli mer hållbart för mig att lägga bakom, speciellt då jag har lite slapp vävnad. Jag var inte ute efter "tighta och slimmade" bröst, utan mer lite "fluffiga och tyngre", haha, om ni förstår vad jag menar?

Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Tuttlös 2014 skrev:
Har valt samma som dej fast bakom... Nu blev jag orolig oxå att dom känns försmå...

ja, fundera lite på det...sen är deju bredden oh allt det man måste räkna in. Har ju hört att de som bytt från bakom till framför många gånger kan känna att brösten känns lite fylligare. Så om du ska ha bakom, kaske de upplevs lite mindre än mina. De passar verkligen perfekt till min kropp, stora, men inte onaturligt stora, men tror att det hade varit lite roligare med lite större😀

Gilla
Milano

Milano

Kvinna ·

Jag förstår hur du menar lajka :) Jag känner också så, att lite häng efter några år kan jag ta. Har min första konsultation i slutet av denna månad så får ladda upp med framför-argument ;) eller välja en annan kirurg kanske...
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Milano skrev:
Jag förstår hur du menar lajka :) Jag känner också så, att lite häng efter några år kan jag ta. Har min första konsultation i slutet av denna månad så får ladda upp med framför-argument ;) eller välja en annan kirurg kanske...

Ja, det är ju den viktigaste frågan tycker jag, om man ska ha framför eller bakom. Jag sa till kirurgen att jag vill prova framför först, och sedan flytta bak om det blir helt galet (inte för att jag vill, men att ha skulle vara mer med på mitt resonemang) och han höll med om att det var bättre att prova framför först, än att göra tvärt om ,då muskeln redan är skadad. Ha du hört om den kirurgen du ska gå till lägger både framför och bakom? vissa lägger ju inte alls framför.

Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Milano skrev:

Vad har du för utgångsläge?

Gilla
Milano

Milano

Kvinna ·

Av det jag har kunnat läsa mig till om henne så verkar hon främst lägga bakom, men eftersom jag inte haft konsultation än så vet jag inte riktigt. Vet inte om jag har tillräckligt med egen vävnad för att det ska bli bra med framför-placering, men antar att jag kommer få ett utlåtande om det på konsultationen. Just nu har jag 80A/liten B på vänster och ännu mindre på det högra. Planerar inga fler barn, och har inget häng nu. Men vilken djungel det här är, tack för alla dina kloka råd :)
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Milano skrev:
Av det jag har kunnat läsa mig till om henne så verkar hon främst lägga bakom, men eftersom jag inte haft konsultation än så vet jag inte riktigt. Vet inte om jag har tillräckligt med egen vävnad för att det ska bli bra med framför-placering, men antar att jag kommer få ett utlåtande om det på konsultationen. Just nu har jag 80A/liten B på vänster och ännu mindre på det högra. Planerar inga fler barn, och har inget häng nu. Men vilken djungel det här är, tack för alla dina kloka råd :)

Ok, ja du kan ju kolla, kan alltid vara bra att gå på fler konsultationer också. Kan säga att jag hade knappt någon vävnad alls, mest  skinn, ha..men hoppas ändå att de håller sig fint.

Lycka till!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem