lajka
Kvinna ·
3 veckor 450cc framför
Nu har det gått 3 veckor sedan min Op. De är lite olika, men skillde visst bara 13cc från början, fastän jag upplevde det som mer. Jag hoppas att de jämnar till sig lite, vet inte riktigt vilket av dem som ligger före i utvecklingen. Men allt som allt är jag väldigt nöjd än så länge!!! Får se om det kommer hända mkt mer, antar att de kommer "forma till sig" lite mer i utseendet, annars är de redan väldigt formbara, och upplever inte dem som speciellt svullna längre heller, men kanske aningen små.
På bilden har jag tejp runt vårtgården, syns inte så jätte väl, den håller fast vårtgårdarna och gör att bröstvårtorna dras åt olika håll., vilket jag inte hoppas de gör utan tejpen😕
Sortera efter

Limme
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·

Milano
Kvinna ·

Limme
Kvinna ·

JosAns
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·

Milano
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·
Krurgen ville att jag skulle lägga bakom. Har hört väldigt få som blivit föreslagna framför. Antar att det är risken för häng som de flesta oroar sig för. Kirurgen sa att jag säkerligen behövde göra något slags lyft inom några år, men jag sa aldrig till honom att det är ok med lite häng för min del, kan tycka att det är riktigt snyggt, till viss gräns då förstås. Skulle inte säga att han var motvillig, sa bara att ha trodde att det skulle bli mer hållbart för mig att lägga bakom, speciellt då jag har lite slapp vävnad. Jag var inte ute efter "tighta och slimmade" bröst, utan mer lite "fluffiga och tyngre", haha, om ni förstår vad jag menar?

lajka
Kvinna ·
ja, fundera lite på det...sen är deju bredden oh allt det man måste räkna in. Har ju hört att de som bytt från bakom till framför många gånger kan känna att brösten känns lite fylligare. Så om du ska ha bakom, kaske de upplevs lite mindre än mina. De passar verkligen perfekt till min kropp, stora, men inte onaturligt stora, men tror att det hade varit lite roligare med lite större😀

Milano
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·
Ja, det är ju den viktigaste frågan tycker jag, om man ska ha framför eller bakom. Jag sa till kirurgen att jag vill prova framför först, och sedan flytta bak om det blir helt galet (inte för att jag vill, men att ha skulle vara mer med på mitt resonemang) och han höll med om att det var bättre att prova framför först, än att göra tvärt om ,då muskeln redan är skadad. Ha du hört om den kirurgen du ska gå till lägger både framför och bakom? vissa lägger ju inte alls framför.

lajka
Kvinna ·
Vad har du för utgångsläge?

Milano
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·
Ok, ja du kan ju kolla, kan alltid vara bra att gå på fler konsultationer också. Kan säga att jag hade knappt någon vävnad alls, mest skinn, ha..men hoppas ändå att de håller sig fint.
Lycka till!