Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lunarsoffan profilbild

Lunarsoffan

Kvinna ·

23 apr, 2013

3 veckor 500cc boobs **BILD**

Bröstförstoring

Hej alla glada :) Idag är mina boobs 3 veckor och är än så länge supernöjd. :D Det ena bröstet läker dock sämre men det gäller att ha tålamod :) på fredag ska jag på återbesök hos Örjan! Har i princip ingen smärta alls, kan ibland känna att de bränner i det ena bröstet men det ska tydligen vara nervtrådar som hittar tillbaka till varandra. Håller nu tummarna att allt går bra! :)

40

Sortera efter

Lunarsoffan

Kvinna ·

24 apr, 2013

Exakt samma :) som tur är!
Gilla

Ilovebigboobies

Kvinna ·

24 apr, 2013

vilken tur!! jag har 3cm imellan opades i måndes..tycker det är lite brett :/ kanske för tortyren håller isär dem òckså? hoppas de blir mindre sen!
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

24 apr, 2013

Har du inga bilder? :) ja man får ha is i magen, dina är jättenya ju :D
Gilla

Ilovebigboobies

Kvinna ·

24 apr, 2013

inga bilder ännu! ja man får vel det..har jätte ont på vänster revben idag..massa luft där..jätte svullen och magen bara putar :( ser ut som fan!!
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

24 apr, 2013

Been there, done that! Var jättejobbigt. Kände mig gravid i 6e månaden o svullen kring brösten. Men de går över :)
Gilla

zzofia

Kvinna ·

25 apr, 2013

Va kul att bhn passa?! :D snygga bröst med ;)
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

25 apr, 2013

Lunarsoffan; Vilken storlek har du i din Freya Deco utan bygel?
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

25 apr, 2013

zzofia skrev:
Va kul att bhn passa?! :D snygga bröst med ;)
Den var på gränsen! Lite för liten i kupan men den täcker bröstvårtorna precis så den går att ha :) tack ;) du fick väl pengarna?
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

25 apr, 2013

GoldenHeart skrev:
Jag återkommer senare idag.. den jag har nu är lite för liten men den funkar. Ska testa en på Gustav mellbin idag så skriver såfort jag vet! :)
Gilla

Babs

Kvinna ·

25 apr, 2013

Wauw - verkligen snygga! :) Hoppas också mina blir lika snygga. Mina är bara 4 dg gamla o jätte svullna. Min mage med! Är så spänt på hur dom blir om ett par veckar!
Gilla

zzofia

Kvinna ·

25 apr, 2013

Vad synd :/ ja jag fick pengarna! Det var ju samma för mig med cupan då ska du antagligen ha en storlek större då
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

25 apr, 2013

GoldenHeart skrev:
75E men skulle nog gå med 65 också!
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

26 apr, 2013

Lunarsoffan skrev:
GoldenHeart skrev:
75E men skulle nog gå med 65 också!

Men om det skulle funka med 65 också, borde inte 75 sitta för löst då?
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

26 apr, 2013

Jag provade inte 65 för den fanns inte inne. Det var hon i butiken som sa så :P men 75 satt bra på mig
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

26 apr, 2013

Ok, då förstår jag :)
Gilla

Pilutta74

Kvinna ·

27 apr, 2013

Snygga!! Längtar till det blir min tur i mitten av juni.
Gilla

Erika13

Kvinna ·

22 maj, 2013

drömboobies! :)
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

23 maj, 2013

Erika13 skrev:
drömboobies! :)
Tack Erika :) väldigt nöjd!
Gilla

Bizquit

Kvinna ·

04 jun, 2013

Hej!
Nu är det exakt en vecka kvar till min operation :D Tycker ditt resultat blev riktigt bra, och vad jag kan se på bilderna har du och jag väldigt lika kroppsform och så. Undrar hur mycket egen bröstvävnad du hade innan operationen? Och vilken placering är det du har på dina implantat? Tacksam för svar! :)
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

04 jun, 2013

Bizquit skrev:
Hej!
Nu är det exakt en vecka kvar till min operation :D Tycker ditt resultat blev riktigt bra, och vad jag kan se på bilderna har du och jag väldigt lika kroppsform och så. Undrar hur mycket egen bröstvävnad du hade innan operationen? Och vilken placering är det du har på dina implantat? Tacksam för svar! :)
Hej! Spännande :) jag hade en A kupa innan och la delvis bakom
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem