Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

3 veckor kvar 11/3

Bröstförstoring

Nu börjar de närma sig 3 veckor kvar till byte av storlek . Längtar så mycket. Men fortfande beslut ångest över storkek

12

Sortera efter

Imagination

Imagination

Kvinna ·

jag har samma problem dock är det min första op men jag funderar också på 450 cc bakom men samtidigt känns de som om alla säger att man alltid ska gå upp en storlek för att man kommer ångra sig senare hur va det för dig kände du på engång att du ville göra större ?

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Imagination skrev:

jag har samma problem dock är det min första op men jag funderar också på 450 cc bakom men samtidigt känns de som om alla säger att man alltid ska gå upp en storlek för att man kommer ångra sig senare hur va det för dig kände du på engång att du ville göra större ?

jag var jätte nöjd först när dom var svullna, då kändes dom lagom stora. Men tog två år innan jag och min sambo besluta oss för att göra om dom. Ska gifta mig och då vil man ha fin byst . Men jag skulle rekomendera och gå upp 50 cc. Men ja är ändå osäker om jag ska gå upp 50 cc till från 450 till 500. Se tänker jag tänkt om dom blir jätte stora ? Men känns som man behöver gå upp min 150cc för att verkligen se skillnad.

Gilla
Imagination

Imagination

Kvinna ·

grattis va kul med giftemål :) de e ju de man är mest rädd för att dom ska bli för stora jag tänker precis likadant men jag förstår vad du menar om man ändå ska byta implantaten skulle jag nog också öka med 150 cc för att annars kanske de inte märks så mycket å då har man lixsom lagt ner ännu mer pengar och smärta på något man ändå inte tycker är tillräckligt

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Imagination skrev:

grattis va kul med giftemål :) de e ju de man är mest rädd för att dom ska bli för stora jag tänker precis likadant men jag förstår vad du menar om man ändå ska byta implantaten skulle jag nog också öka med 150 cc för att annars kanske de inte märks så mycket å då har man lixsom lagt ner ännu mer pengar och smärta på något man ändå inte tycker är tillräckligt

Fast oftast så känns dom stora i början och sen lägger dom sig mera neråt och då tycker man nästan att dom blir för små . Hur mkt tänkte du lägga i ? Jo får nog bli 150 cc till :-)
Gilla
Imagination

Imagination

Kvinna ·

jag kan tänka mig att jag kommer bli väldigt storleksblind när jag väl lägger i dom för jag har alltid haft småbröst och har så länge jag kan komma ihåg drömt om stora då blir de ju nästan så att man bara vill ha större å större men sen kommer ju mitt förnuft in i bilden också man vill ju inte bli sedd som ett vandrande sexobjekt heller min tjejkompis tex har 750 cc och när vi är ute på krogen kan de ju komma fram jävligt mycket drägg å fråga vad hon kostar och massa annat äckliga som dom är...

de lutar faktiskt mer åt 500 cc nu måste jag säga men antingen 450 eller 500 .. jag vet inte ifall jag kommer vilja lägga mer pengar på en till operation längre fram så då tänker jag att de e lika bra att satsa nu :P

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Imagination skrev:

jag kan tänka mig att jag kommer bli väldigt storleksblind när jag väl lägger i dom för jag har alltid haft småbröst och har så länge jag kan komma ihåg drömt om stora då blir de ju nästan så att man bara vill ha större å större men sen kommer ju mitt förnuft in i bilden också man vill ju inte bli sedd som ett vandrande sexobjekt heller min tjejkompis tex har 750 cc och när vi är ute på krogen kan de ju komma fram jävligt mycket drägg å fråga vad hon kostar och massa annat äckliga som dom är...

de lutar faktiskt mer åt 500 cc nu måste jag säga men antingen 450 eller 500 .. jag vet inte ifall jag kommer vilja lägga mer pengar på en till operation längre fram så då tänker jag att de e lika bra att satsa nu :P

Man blir verkligen storleks blind . Från att varit helt platt till att ha en kupa . Så har man ganska stora ändå . Men jag vill ha mera . Men som du säger sen vill man inte ha två stora bomber . Man vill kunna dölja och ta fram om man vill vara lite sexsiga . Lika bra och köra på lite mera . Så du inte ångrar dig sen som jag gjorde
Gilla
Imagination

Imagination

Kvinna ·

aa de lutar åt 500 cc nu faktiskt men fråga kommer ju sen till bh va tror du man hamnar på för storlek jag har en A kupa nu de blir ju jobbigt om man bara kan beställa från internet? men hur mycket brukar dom ta för implantat byte? förutsagt att man går till samma klinik då de borde ju va lite billigare tänker man ?

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Imagination skrev:

aa de lutar åt 500 cc nu faktiskt men fråga kommer ju sen till bh va tror du man hamnar på för storlek jag har en A kupa nu de blir ju jobbigt om man bara kan beställa från internet? men hur mycket brukar dom ta för implantat byte? förutsagt att man går till samma klinik då de borde ju va lite billigare tänker man ?

Vet inte om du ska mp lr hp . En bh storlek kanske på e- f . Jag vet faktist inte skit svårt . Varför bara beställa från internet ? Ett byte på proforma kostar 29
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ingen märkbar skillnad på 450 och 500 :) Hoppas du blir nöjd med det du väljer, Lycka till med OP och bröllop
Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Famelica skrev:
Ingen märkbar skillnad på 450 och 500 :) Hoppas du blir nöjd med det du väljer, Lycka till med OP och bröllop
Nej de tror inte jag heller . Kommer jag säkert bli .
Gilla
Imagination

Imagination

Kvinna ·

jag har fått för mig att större storlekar bara går att beställa men jag verkar fått de om bakfoten ?:P

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Imagination skrev:

jag har fått för mig att större storlekar bara går att beställa men jag verkar fått de om bakfoten ?:P

De vet jag inte . Om man går till en bh butik såå måste de finnas . Men dom är väl lite dyrare
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem