Kollo
Kvinna ·
19 feb, 2015
3-veckors 350cc bröst bakom muskeln
Nu är de färdigbakade efter tre veckor i läkebhn, även bröstbandet har fått åka av, förutom vid träning.
Sortera efter

Anonym användare
20 feb, 2015

Kollo
Kvinna ·
20 feb, 2015
Kan det bli bättre tror du eller är det såhär nu?

Anonym användare
21 feb, 2015
Svårt att säga, ge det tid så kanske vävnaden ger med sig och vecket försvinner. Brösten är så färska än :)

Anonym användare
21 feb, 2015

Kollo
Kvinna ·
21 feb, 2015
Ja det är väl bara att vänta, jag känner inte att det är en katastrof då det mest syns när jag spänner. De har ju förändrats jättemycket från vecka till vecka så det lär ju hända en hel del framöver å. Tack för svaren tjejer!

Omegastar
Kvinna ·
05 mar, 2015
Jättefina bröst! 👍Jag hoppas verkligen jag får sådana som du. Har typ samma storlek som du hade innan men jag är kortare och bredare. Jag velar mellan 325 och 350 men lutar starkt åt 350. Är ju knappt nån skillnad men ändå. Och håller med ovan, vänta lite men kontakta kirurgen om du är orolig såklart, kan ju kännas lugnande om man är orolig.

Kollo
Kvinna ·
05 mar, 2015
Tack! De blir bättre och snyggare för varje dag, så det känns bra! Ser vissa olikheter mellan brösten, men som sagt så kan de ju läka i olika takt. Mailade kliniken och de sa att allt såg normalt ut, kan tillägga att kanten som syns ibland där gamla bröstvecket var har nästan helt försvunnit.
Och så roliga de är att hålla på med! Kan ha alla mina gamla kläder eftersom att jag hade supervadderade bhar innan, men gud så mycket snyggare allt sitter!
Jag tror man ska ta så stora man vågar utan att gå utanför ramarna för det resultat man vill ha. Jag hade funderat på mellan 300 och 400 cc men 400 kändes lite i överkant så det fick bli 350 och det känns ärligt talat som en perfekt storlek. Jag ville ju bara ha de bröst jag BORDE ha fått om inte puberteten hade skippat den delen för mig. Jag har nu 75C och det känns som att det är precis såhär det ska vara :D

Omegastar
Kvinna ·
05 mar, 2015
Tack! De blir bättre och snyggare för varje dag, så det känns bra! Ser vissa olikheter mellan brösten, men som sagt så kan de ju läka i olika takt. Mailade kliniken och de sa att allt såg normalt ut, kan tillägga att kanten som syns ibland där gamla bröstvecket var har nästan helt försvunnit.
Och så roliga de är att hålla på med! Kan ha alla mina gamla kläder eftersom att jag hade supervadderade bhar innan, men gud så mycket snyggare allt sitter!
Jag tror man ska ta så stora man vågar utan att gå utanför ramarna för det resultat man vill ha. Jag hade funderat på mellan 300 och 400 cc men 400 kändes lite i överkant så det fick bli 350 och det känns ärligt talat som en perfekt storlek. Jag ville ju bara ha de bröst jag BORDE ha fått om inte puberteten hade skippat den delen för mig. Jag har nu 75C och det känns som att det är precis såhär det ska vara :D
Låter bra det! :)
Ja, jag känner ju att jag proportioneligt passar i både 300 eller 400 men 400 kändes för stort och vill ändå vara någorlunda "diskret" med att byta ut mina supervadderade BH:ar (ibland t.om dubbla bh:ar) till riktiga bröst och "komma undan" lite då jag sällan haft u-ringat men ändå haft bröst liksom. Det är bara de som sett mig naken som vet om skillnaden som sker, men egentligen spelar de ingen roll. I början var jag orolig de skulle synas och nu skiter jag i vilket - min kropp, mitt val och jag LÄNGTAR efter den känslan du har nu! :)

Kollo
Kvinna ·
05 mar, 2015
Ja, det visar sig ju ofta att folk har inte alls varit lika fixerad på ens bröst som en själv. Ingen förutom dom som fått se dom nakna har sett nån skillnad, man har ju i regel kläder på sig till vardags. I bikini syns det dock en jävla skillnad xD
Håller tummarna för dig, allt går nog finfint ska du se :D

Omegastar
Kvinna ·
05 mar, 2015
Ja, det visar sig ju ofta att folk har inte alls varit lika fixerad på ens bröst som en själv. Ingen förutom dom som fått se dom nakna har sett nån skillnad, man har ju i regel kläder på sig till vardags. I bikini syns det dock en jävla skillnad xD
Håller tummarna för dig, allt går nog finfint ska du se :D
Haha jo de är det som lugnar mig. Att jag inte på rak arm kan säga mina vänners kup-storlekar så man är väl mest själv fixerad haha! Men ja, bikinii blir det fan att undvika när man träffar sin konservativa släkt haha :P
Ser ut som DB