Cup.Cakes
Kvinna ·
3 veckors framför 300cc anatomiska *bilder*
Nu har det gått 3 veckor sedan jag opererades på Art Clinic Gbg av Per Windh. Är supernöjd än sålänge och inga konstigheter hittills. Har inte haft ont alls 😀
Velade innan operationen om både storlek och placering och det blev tvärt emot vad vi hade bstämt 💋 hade bstämt 345cc delvis bakom, men istället valde jag 300cc framför, och jag är supernöjd med mitt val! Dom är alldeles lagom stora 👍
Så här har ni lite bilder på mina nya 😉
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·
Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
Oj va många fina tuttbilder som lagts ut nyligen och dina är inget undantag :D superfina!! Och de ser redan så mjuka ut i konturer och form! Skulle kunna ta dem för ett par riktiga (med bra gener) ;)
Grattis!!
Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
Oj va många fina tuttbilder som lagts ut nyligen och dina är inget undantag :D superfina!! Och de ser redan så mjuka ut i konturer och form! Skulle kunna ta dem för ett par riktiga (med bra gener) ;)
Grattis!!
Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
Grattis!!
Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
Dubbel post :) eller snarare trippelpost
Gilla

Cup.Cakes
Kvinna ·
Åh vad glad jag blir för de fina orden 😀 Tack snälla ni!
Gilla

Augustitjej
Kvinna ·
Snygga :)
Gilla
WOW! De där anser jag vara grymt snygga bröst! Det där hade inte kunnat bli snyggare, vilken tur att det blev tvärt emot vad ni först bestämmde för de där passar dig sjukt bra! Grattis 👍