Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
mmmjo profilbild

mmmjo

Kvinna ·

30 okt, 2014

Hej alla gulliga tjejer! Den 16/12 opereras jag på Bellakliniken av Johan Nordqvist. Jag har a-kupa idag och vill verkligen inte få för stora bröst! Det är min största mardröm att de blir alldeles för stora. Just nu väger jag 63 kg, men ska ner till 59 innan operation och är 169 lång. Jag har ett stort och ett mindre bröst, båda är dock SMÅ! Hur stort blir 300cc? Någon som gjort med ungefär samma förutsättningar? Jag vill ha tuttar, men inga gigantiska. Jag springer mycket och är rädd att dey blir klumpigt. Vad tror ni? Visst försvinner lite när de hamnar bakom? Jag kommer även välja medium profil. Blir jätteglad och tacksam om ni vill svara❤️❤️❤️❤️ Kramar

Sortera efter

Cagi00 profilbild

Cagi00

Kvinna ·

30 okt, 2014

Nu har jag lite andra mått men jag har lagt in 350cc i högprofil bakom, det finns bilder på min sida om du vill se hur den storleken blev på mig.

Enklast är att göra ristest för att kunna få en hint om vad man är ute efter, mer utförligt hur den går till finns under flik "Av intresse ->Bröst"

Lycka till nu i val :)

Gilla
M83 profilbild

M83

Kvinna ·

30 okt, 2014

Hej! Jag känner igen mig i din beslutsångest och att inte vilja ha för stort :-) Jag vill inte heller ha för stort, är ca 160 och 53 kg med A kupa och kommer ta 300 medium profil imorgon då jag har op. Jag tror att eftersom du är längre än mig så kommer det se mindre ut på dig än på mig så det blir nog bra.
Gilla
heisenberg84 profilbild

heisenberg84

Kvinna ·

30 okt, 2014

Jag har nyss lagt in 350 cc mp. Ca 164 cm och 51 kg, har lagt upp några bilder, kolla på dem om det är till någon hjälp. Jag är väldigt nöjd än då länge, och de känns inte stora. Med kläder på så har ingen märkt att jag har gjort nån opration, och jag har inte berättat de för så många.
Gilla
jempa profilbild

jempa

Kvinna ·

30 okt, 2014

Jag har tagit 280cc anatomiska då jag var ute efter ett så naturligt resultat som möjligt, men känner nu att det känns lite stort. Jag är nyopererad och tänker att det kanske lägger sig lite. Jag tror att det har att göra med vad man har för mått på bröstkorgen.
Gilla
jempa profilbild

jempa

Kvinna ·

30 okt, 2014

Gå in på victoriakliniken.se där har de massor av olika mått och cc som man kan jämföra.
Gilla
Frodo89 profilbild

Frodo89

Kvinna ·

08 nov, 2014

Följer :) Jag själv ska göra operation 25 nov och har valt ut 330cc hög profil. Är inte heller ute efter stora, utan mer kvinnlig form och bröst som passar resten av kroppen. Min kirurg försäkrade mig om att det INTE skulle bli för stort, men jag funderar nu istället på om jag valt för litet... Tror i alla fall inte dina blir för stora heller :)
Gilla
Nickie06 profilbild

Nickie06

Kvinna ·

08 nov, 2014

Jag har lagt in 375 framför. Finns bild på min sida :)
Gilla
Lilleskutt1 profilbild

Lilleskutt1

Kvinna ·

08 nov, 2014

Jag har precis samma mått som dig ( + 1 cm) och mina tankar gick i samma banor, fast jag velade mellan 275 och 300 cc.. 🙂 Jag kunde verkligen inte bestäma mig då det är otroligt svårt att förutse hur det kommer se ut på just mig. Men det jag gjorde var att vara runt här på POF, kollade bilder, läste konversationer, inlägg, berättelser m.m. Kollade även mycket på victoria klinikens hemsida då dom lägger fina bröst tycker jag.

Mitt val föll tillslut på 255 anatomiska. Men jag sa alltid "hellre för litet än för stort" så det beror väl lite på hur man känner. Jag var livrädd för att vakna upp och känna att dem skulle vara för stora. Jag gick på magkänslan efter att sett och läst tillräckligt. Idag är de fortrafande i bandage och ska vara tills på onsdag, så tyvärr har jag inga bilder du kan se. Men för mig känns dessa lagom och jag tror det kommer kännas som jag gjorde rätt val när bandaget åker av. 🙂 Jag la mina bakom muskeln.

Gilla
Annunatariel profilbild

Annunatariel

Kvinna ·

08 nov, 2014

Jag har lagt in 280 och de blev definitivt inte för stora, snarare lite för små. Hade jag fått göra om hade jag definitivt lagt in lite mer, tror dock att jag blivit lite storleksblind. Men jag upplevde dom som större på konsultationen än nu när de är på riktigt.  Gå gärna in på mina bilder och kolla!

Gilla
sanna1991 profilbild

sanna1991

Kvinna ·

09 nov, 2014

Jag hade verkligen inga bröst innan operationen. La in 330 anatomiska mellan profil och är super nöjd! Ville ha naturliga bröst och det tycker jag absolut att jag fått! Finns bilder på min sida om du är intresserad :)!

Gilla
plattabruden profilbild

plattabruden

Kvinna ·

09 nov, 2014

Vilken bra tråd! Och alla ni som gjort era bröst redan- fasen så snygga tuttar i fått!! :D

Jag är i samma situation, jag tycker det är fint med små bröst- men jag har INGA bröst ^^ Jag är ute efter de resultat som ni andra har fått- naturliga fina lagomstora! :) 

Gilla
sanna1991 profilbild

sanna1991

Kvinna ·

09 nov, 2014

Jag hade absolut INGA bröst innan operationen, när folk säger så brukar dom ofta ha lite bröst men jag hade verkligen INGENTING! Jag la som sagt i 330 cc och som du ser på mina bidler så ser dom ju ganska "naturliga" ut. 

Gilla
mmmjo profilbild

mmmjo

Kvinna ·

12 nov, 2014

Tack för alla fina svar! Har så svårt att bestämma mig:) Är verkligen rädd för att få för stora, usch, vilken ångest! Jättefina tuttar, ni som lagt upp!!!
Gilla
mmmjo profilbild

mmmjo

Kvinna ·

12 nov, 2014

Finns allergan, runda, medium put i något mellan 275-325? Det skiljer 25cc på mina bröst. Fick spm förslag 300 på ena och 325 på andra. Finns det något emellan? Tycker 325 känns lite stort... Någon som vet?
Gilla
Frodo89 profilbild

Frodo89

Kvinna ·

13 nov, 2014

Följer tråden :) har operationstid den 25 november, är i samma sits vill heller inte ha för stora. 330 är planen, hoppas snart kunna se era bilder då jag är ganska ny medlem.
Gilla
Lilleskutt1 profilbild

Lilleskutt1

Kvinna ·

14 nov, 2014

Jag tycker mina 255 blev större än vad jag trodde! De är absolut inte så stora att jag inte känner mig bekväm, jag gillar dom och trivs i storleken! Men jag trodde faktiskt inte 255 cc skulle kännas så pass stort som jag faktiskt tycker att det gör! 😀

Gilla
mmmjo profilbild

mmmjo

Kvinna ·

15 nov, 2014

Vilken storlek får du då tror du?
Gilla
Lilleskutt1 profilbild

Lilleskutt1

Kvinna ·

15 nov, 2014

Jag skulle gissa på att jag får en C kanske.. tror inte svullnaden lagt sig riktigt än? 1,5 vecka sedan op..? Min pojkvän är dock övertygad om brösten är större än en C kupa och att jag kommer landa på en liten D.. haha! Det blir upp till bevis när det är dags att inhandla nya Bh:ar. 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem