mmmjo
Kvinna ·
30 okt, 2014
300-325 cc
BröstförstoringHej alla gulliga tjejer! Den 16/12 opereras jag på Bellakliniken av Johan Nordqvist. Jag har a-kupa idag och vill verkligen inte få för stora bröst! Det är min största mardröm att de blir alldeles för stora. Just nu väger jag 63 kg, men ska ner till 59 innan operation och är 169 lång. Jag har ett stort och ett mindre bröst, båda är dock SMÅ! Hur stort blir 300cc? Någon som gjort med ungefär samma förutsättningar? Jag vill ha tuttar, men inga gigantiska. Jag springer mycket och är rädd att dey blir klumpigt. Vad tror ni? Visst försvinner lite när de hamnar bakom? Jag kommer även välja medium profil. Blir jätteglad och tacksam om ni vill svara❤️❤️❤️❤️ Kramar
Sortera efter
Cagi00
Kvinna ·
30 okt, 2014
M83
Kvinna ·
30 okt, 2014
heisenberg84
Kvinna ·
30 okt, 2014
jempa
Kvinna ·
30 okt, 2014
jempa
Kvinna ·
30 okt, 2014
Frodo89
Kvinna ·
08 nov, 2014
Nickie06
Kvinna ·
08 nov, 2014
Lilleskutt1
Kvinna ·
08 nov, 2014
Jag har precis samma mått som dig ( + 1 cm) och mina tankar gick i samma banor, fast jag velade mellan 275 och 300 cc.. 🙂 Jag kunde verkligen inte bestäma mig då det är otroligt svårt att förutse hur det kommer se ut på just mig. Men det jag gjorde var att vara runt här på POF, kollade bilder, läste konversationer, inlägg, berättelser m.m. Kollade även mycket på victoria klinikens hemsida då dom lägger fina bröst tycker jag.
Mitt val föll tillslut på 255 anatomiska. Men jag sa alltid "hellre för litet än för stort" så det beror väl lite på hur man känner. Jag var livrädd för att vakna upp och känna att dem skulle vara för stora. Jag gick på magkänslan efter att sett och läst tillräckligt. Idag är de fortrafande i bandage och ska vara tills på onsdag, så tyvärr har jag inga bilder du kan se. Men för mig känns dessa lagom och jag tror det kommer kännas som jag gjorde rätt val när bandaget åker av. 🙂 Jag la mina bakom muskeln.
Annunatariel
Kvinna ·
08 nov, 2014
Jag har lagt in 280 och de blev definitivt inte för stora, snarare lite för små. Hade jag fått göra om hade jag definitivt lagt in lite mer, tror dock att jag blivit lite storleksblind. Men jag upplevde dom som större på konsultationen än nu när de är på riktigt. Gå gärna in på mina bilder och kolla!
sanna1991
Kvinna ·
09 nov, 2014
Jag hade verkligen inga bröst innan operationen. La in 330 anatomiska mellan profil och är super nöjd! Ville ha naturliga bröst och det tycker jag absolut att jag fått! Finns bilder på min sida om du är intresserad :)!
plattabruden
Kvinna ·
09 nov, 2014
Vilken bra tråd! Och alla ni som gjort era bröst redan- fasen så snygga tuttar i fått!! :D
sanna1991
Kvinna ·
09 nov, 2014
Jag hade absolut INGA bröst innan operationen, när folk säger så brukar dom ofta ha lite bröst men jag hade verkligen INGENTING! Jag la som sagt i 330 cc och som du ser på mina bidler så ser dom ju ganska "naturliga" ut.
mmmjo
Kvinna ·
12 nov, 2014
mmmjo
Kvinna ·
12 nov, 2014
Frodo89
Kvinna ·
13 nov, 2014
Lilleskutt1
Kvinna ·
14 nov, 2014
Jag tycker mina 255 blev större än vad jag trodde! De är absolut inte så stora att jag inte känner mig bekväm, jag gillar dom och trivs i storleken! Men jag trodde faktiskt inte 255 cc skulle kännas så pass stort som jag faktiskt tycker att det gör! 😀
mmmjo
Kvinna ·
15 nov, 2014
Lilleskutt1
Kvinna ·
15 nov, 2014
Jag skulle gissa på att jag får en C kanske.. tror inte svullnaden lagt sig riktigt än? 1,5 vecka sedan op..? Min pojkvän är dock övertygad om brösten är större än en C kupa och att jag kommer landa på en liten D.. haha! Det blir upp till bevis när det är dags att inhandla nya Bh:ar. 🙂
Nu har jag lite andra mått men jag har lagt in 350cc i högprofil bakom, det finns bilder på min sida om du vill se hur den storleken blev på mig.
Enklast är att göra ristest för att kunna få en hint om vad man är ute efter, mer utförligt hur den går till finns under flik "Av intresse ->Bröst"
Lycka till nu i val :)