Natural
Kvinna ·
300 cc för stort?
En liten fråga, vet ni någon som lagt in 300 cc men sedan tyckt att det blivit för stort? Jag vill verkligen bara ha normalt stora bröst då jag anser att jag inte har några nu :) va på konsultation för några dagar sen och då bestämde vi 300 cc. Ser man någon skillnad på 250 och 300?
Sortera efter

Sjörövare
Kvinna ·

sia78
Kvinna ·
Ingen större skillnad på 250 och 300.
300 är inte stort, har du inte mycket bröst själv skulle jag välja mer.
jag var inne på 275 första op..tog 350..nu har jag 450 och upplever dom inte alls
stora, ganska vanliga normala bröst, men då hade jag inte mer än 100cc i mina egna före

Natural
Kvinna ·
Okej tack för svaren! :) känns genast mycket bättre, men 300 cc får nog räcka iaf. Jag vet inte min exakta vävnad nu men fyller knappt ut en a-kupa.

Emeli
Kvinna ·

Natural
Kvinna ·

Nilsson87
Kvinna ·
Kolla måtten på implantaten. Hur mycket put och hur mycket bredd du vill ha är viktigare än antal cc.

Selmali
Man ·
Jag har sett bilder där man lagt in 300 cc, där det blir jättestor skillnad, och andra där brösten inte blir stora. Själv hade jag knappt A-kupa före op, la in 315 cc, och dom är verkligen inte för stora! Men som sagt, det beror helt på hur man ser ut i övrigt och hur bröstkorgen är byggd. Jag tyckte ristestet stämde bra överens med hur resultatet blev. Lycka till!

Natural
Kvinna ·
Allt handlar om hur du ser ut i kroppen.
På en del kan 300 se stort ut medans på andra litet.
Men jag antar att du är liten o nätt eftersom du säger att du inte har några nu :)
jag hade 270cc innan, du kan ju titta i mitt galleri. Men jag tyckte aldrig de var speciellt stora..
och nej, 50cc hit eller dit gör ingen skillnad!