Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

300 cc framför 2 dagar! *bilder*

Bröstförstoring
Idag har mina nya vänner hunnit bli tre dagar, lägger upp två bilder från igår. Fortfarande väldigt svullna och hårda såklart, men vad tror ni? Kan det bli något bra detta? :) Ljuset faller lite konstigt på båda bilderna, jag var för svag i armarna för att ta hundra bilder så det blev rätt..men det kommer bättre så småningom ;) De är alltså inte så olika som de ser ut på bilderna.
Märker idag att svullnaden har börjat avta lite och att det drar i huden nu, de börjar väl "hänga" lite..märklig men häftig känsla 😀 Storleken känns perfekt till mig! Kommer nog bli helt lagom för att kunna klä upp och ner när jag så önskar.
20

Sortera efter

Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

Grattis till nya vännerna :) De kommer bli kanon! 👍
Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

Ser jättefina ut redan!
Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Tack snälla ni! Man vet ju att de utvecklas massor men de var då ingen vacker syn direkt efter op 💋 Nu är det bara att skaffa sig det där tålamodet och vänta...
Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Redan fina, och det kommer bara bli bättre, grattis :D
Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Tack sockerdricka! :) Ja jag hoppas det..blir spännande att se utvecklingen framöver ;)
Gilla
Dolly96

Dolly96

Kvinna ·

Men din jäkla tönt du oroade dig i onödan dom ser ju skitsnygga ut. Grattis! Själv hoppas jag på att jag får en någorlunda snygg klyfta som dig som det är nu så ser jag bra platt ut när jag ligger. Om bara Marcus hade lagt den strl jag ville ha hade det kanske blivit bättre.
Gilla
Lindi

Lindi

Kvinna ·

Ser riktigt bra ut! :D
Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Tack igen, ni är så gulliga!! :)

Dolly: Vad trist att det ser platt ut när du ligger! Men vad har du för profil?
Gilla
Dolly96

Dolly96

Kvinna ·

Jag har hp inget jag heller valde själv men aja får se det positivt bättre detta än inga rattar alls ;)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Men de blev ju jättebra!! Fina redan, kommer bli kanon :) kul att du blev nöjd :)
Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Tack snälla du Pygme! :)
Gilla
Nymfetamine

Nymfetamine

Kvinna ·

Tjusigt värre :) Kommer bli dösnygga när de är färdigläkta!
Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Tack Nymfetamine!! :) Hoppas att du har rätt! :)
Gilla
Nymfetamine

Nymfetamine

Kvinna ·

Hur är det med smärtan nu?
Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Den är i princip obefintlig :) Bara i snitten, framförallt höger, som det spänner lite och svider till ibland, annars är jag helt fit for fight! Väldigt rörlig i armarna och brösten har redan börjat mjukna ordentligt :) Nu börjar det kännas verkligt att man har fått bröst 👍
Gilla
Nymfetamine

Nymfetamine

Kvinna ·

Har du börjat massera än? :) Eller gör man det med framför bröst?
Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Japp det började jag med igår! :) Intressant känsla..haha. Tyckte du att dina bröst blev mjukare i takt med att du masserade? Eller ändrade position eller så?
Gilla
Eliza

Eliza

Kvinna ·

Jättefina! Grattis!
Gilla
Nymfetamine

Nymfetamine

Kvinna ·

Oj det kommer jag inte ihåg :) över 2 år sedan jag gjorde bröstförstoringen.
Ska inte massera brösten nu efter korr. tyvärr!  Tycker det är skönt att massera dem haha
Hur länge ska du ha tortyren?

Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Tack Eliza! :)

Nymfetamine: Haha, skönt att massera ;) Ja jo jag kan förstå hur du menar..känslan att man "mjukar upp" lite är faktiskt skön. Varför ska du inte massera denna gången? Varför korrade du?

Tortyren ska jag ha i fyra veckor..men snart bara 2 veckor kvar, hallelujah! Fast jag måste säga, även om jag ALDRIG trodde jag skulle säga det, att det nästan känns bättre med tortyren på nu..Fast jag längtar efter att kunna ha riktiga BHar. Tortyren ger inte brösten särskilt fin form tycker jag..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem