34an
Kvinna ·
300 eller 320 cc
Hej ! På väg hen från en underbar konsultation hos Peter Cosmo på citadellkliniken . Fantastisk personal och fina lokaler . Peter fann jag förtroende efter en stunds prat då vi hittat varandra och känner att jag inte kunnat välja en bättre kirurg. Rak, saklig, ärlig och mkt professionell ! Kom fram till motiva ergonomix bakomplacering och 300 cc alt 320 som skulle passa mig för att se proportionerligt och naturligt ut. Vilken strl ska jag ta? Spelar säkert inte så stor roll men vill ha era åsikter och erfarenheter om hur man ska tänka ! Tack så länge
Sortera efter

Laylla
Kvinna ·

34an
Kvinna ·

Laylla
Kvinna ·
Oj vad du kan ! Trodde de gav 20 cc större rent generellt men det blir inte större bröst direkt då menar du utan bredare isf?

34an
Kvinna ·

Wasanna
Kvinna ·

j369
Kvinna ·
Oj vad du kan ! Trodde de gav 20 cc större rent generellt men det blir inte större bröst direkt då menar du utan bredare isf?
Nej de är nästan likadana, skillnaden i bredd är bara 0,25 sm per implant)
Tycker det blir bättre med bredare för snyggare klyfta, om kirurgen säger att de båda passar dig)
Jag också har motiva, så därför har jag en bild med alla storlekar och uppgifter om cc, bredd, profil osv))

taste
Kvinna ·

Laylla
Kvinna ·
Hej igen och tack !
Har du 380 cc? Hade du mkt egen vävnad innan . Det avgör ju mkt hur slutresultatet blir!
Dina passar dig perfekt ! Hopas du är nöjd och känner att allt var värt det.

Laylla
Kvinna ·
Nej de är nästan likadana, skillnaden i bredd är bara 0,25 sm per implant)
Tycker det blir bättre med bredare för snyggare klyfta, om kirurgen säger att de båda passar dig)Jag också har motiva, så därför har jag en bild med alla storlekar och uppgifter om cc, bredd, profil osv))
Bestämde mig för 355 resp 375 cc men jag tänker också att jag kanske ska välja en mindre storlek men vill ändå ha ett så minimalt mellanrum som möjligt... om jag går ner en storlek, kommer mellanrummet vara större då? Jag är rädd att den större storleken bara kommer glida mer "utåt" i stället för inåt som jag vill...
Annars tycker jag dina bilder är jättefina! Vi har ändå ganska lika tycker jag... Tycker du att 3D-bilden är lik det verkliga resultatet? Patrik sa till mig att brösten ändå skulle komma närmre varandra än vad som visades på bilden...

Jasmine
Kvinna ·

34an
Kvinna ·