Anonym användare
300 eller 350cc?
Jag börjar vela lite med strlk, men det är väl rätt vanligt innan en OP!
När jag va på konsultation så prövade jag bara ut 350 cc och inte 300 cc, något som jag kanske ångrar idag, men jag kan ju alltid testa på själva OP dagen.
Däremot behöver jag era råd!
Min syster la in 300 cc, hon är mycke större i kroppen än mej, bredare höfter samt axlar och det ser väldigt propotioneligt ut till hennes kropp. Min andra syster sa då till mig att det kanske ser för stort ut för min kropp med 350 cc? jag vill ju ändå att brösten ska se naturliga ut!
Vad tycker ni? Ska jag testa 300 på OP dagen eller köra på 350 som jag är inställd på?!
Före bild på mig hittar ni här
Sortera efter

milly
Kvinna ·

Anonym användare
Jo jag känner det också och 50 cc kan väl inte göra någon större skillnad egentligen?
Jag kanske får ta och bestämma mig på OP dagen så får jag jämföra dom båda inläggen! :)

via_dolorosa
Kvinna ·
Kör på det du bestämmde dig för, brukar bli bäst, dessutom så syns inte en skillnad på 50cc mé blotta ögat =)

lalle
Kvinna ·
350cc men jag hade valt 400 ;)

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare
Tack snälla tjejer för svaren!
Det lutar faktiskt åt 350 cc och som via_dolorosa sa så syns knappast 50 cc meed blotta ögat utan de är väl mer att jag vet att jag har 50 cc mer liksom!
Nu är det inte långt kvar tills det är dags för mig!
Om jag skulle börja vela mellan två storlekar när det är dags, så skulle jag med stor säkerhet välja den större.