Jeq
Kvinna ·
300 ml mentor plus profil
Hej! 13 september ska jag äntligen operera brösten. Det ska läggas in implantat från mentor, 300 ml plus profil, bakom muskeln. Jag är 160 cm, väger runt 54 kg och har idag ca 75a /liten b... min kirurg säger att med mina mått kommer detta passa super. Man är väl bara lite nervig nu när det närmar sig och får för sig att det kanske inte blir så stor skillnad Haha! Vad tror ni?:p
Sortera efter

Vaneve
Kvinna ·
Jag är något större än vad du är, 167 cm och väger 59 kg. På min konsultation provade jag ut 300/325 och tyckte det passade superbra till min kropp. Samma storlek på implantat kan ju se olika ut på olika personer, men jag tyckte i alla fall att den storleken såg ut att kunna bli ett par snygga bröst, men med en ändå hyfsat naturlig storlek :) Men trots att jag var så säker där och då, så har jag också börjat vela i efterhand.
Gilla

Jeq
Kvinna ·
Okej tack för svar! När jag provade protesterna i bh-n såg det ju bra ut man är nog bara nervös och nojjig! Man lägger ju mycket pengar på detta och vill ju bli fin såklart. Det blir nog bra.
Någon annan??
Gilla