Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

~300/325 cc vilken kupstorlek?

Bröstförstoring

Jag bar på konsultation igår och har väl i princip bestämt mig för 305/325 cc perthese mp. Men vilken kupstorlek kan jag få? Vad har ni fått efter op? Min skräck är att vakna upp och vara en h- eller något annat enormt:p jag vill max ha D eftersom jag dels drömmer om att vara propertionerlig men även att kunna gå in i vilken butik som hellst och hitta min storlek. Hjälp! Stor kram till er tjejer:)

17

Sortera efter

Tussa

Tussa

Kvinna ·

F tror jag. Jag hade inget före OP och fick D. Jag la in 320 cc.
Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Tussa skrev:
 F tror jag. Jag hade inget före OP och fick D. Jag la in 320 cc.
Det låter så stort! Haha!! Hur mycket egen vävnad hade du? Jag har 125/150.
Gilla
Pepparkakan

Pepparkakan

Kvinna ·

Hej! Jag la in 400 CC HP och har 70D i den berömda "Tortyrbhn"! Men mkt på påverkas av ens egen utgångsläge! :) Lycka till
Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

AnifareS skrev:
Jag bar på konsultation igår och har väl i princip bestämt mig för 305/325 cc perthese mp. Men vilken kupstorlek kan jag få? Vad har ni fått efter op? Min skräck är att vakna upp och vara en h- eller något annat enormt:p jag vill max ha D eftersom jag dels drömmer om att vara propertionerlig men även att kunna gå in i vilken butik som hellst och hitta min storlek. Hjälp! Stor kram till er tjejer:)

Strunta i bokstaven. Om du har 75A/B innan så innebär det att om du hade minskat på underbandet till 60 så har du innan 60D/E, 300cc innebär en ökning på ca 3 kupstorlekar så 60G/H.... Då är inte H så stort. Men har du kvar 75 (som låter väldigt stort till dig) så blir det 75D/E
Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Nilsson87 skrev:
AnifareS skrev:

Strunta i bokstaven. Om du har 75A/B innan så innebär det att om du hade minskat på underbandet till 60 så har du innan 60D/E, 300cc innebär en ökning på ca 3 kupstorlekar så 60G/H.... Då är inte H så stort. Men har du kvar 75 (som låter väldigt stort till dig) så blir det 75D/E
Tack! Jag börjar tro att jag i alla år gått med helt fel storlek! Är det svårt att hitta fina roliga bh med större kupa? Jag vill ju slippa detta eller iallafall minimera letandet.
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

Ingen vävnad alls. Kolla mina bilder :-)
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

D-i BH, visuell C ska kanske tilläggas. ;P
Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Tussa skrev:
D-i BH, visuell C ska kanske tilläggas. ;P
Jag skulle gärna vilka ha D (visuell C). Vilka snygga bröst du har!! Här sitter jag och är avis med mina körsbär:D
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

Tack :) Själv sitter jag och surar ;) för att min kirurg inte har lust att korra :)
Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Nu skakar jag liv i denna tråden:) har lagt upp bild från konsultationen. Nu när jag tittar på bilderna så känns 325 cc så litet... Är livrädd för att ta för stora men tycker ni att jag ska ta en konsultation till och prova 350 cc? Eller kanske 325 mentor hp? Hjälp...:( nu är jag förvirrad och ledsen.
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

Du har ju B nu och jag hade inget innan. Titta på mins bilder, jag lade in 320 cc och har visuell C och Bh D. La upp nya bilder igår. :) Hoppas du blir klokare på hur du ska göra. Kram
Gilla
Jenvin

Jenvin

Kvinna ·

Jag hade a-kupa före och nu c-kupa, la i 325:-)
Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Tussa: jag älskar dina bröst!! Sjukt snygga!!:) Jenvin: jag hoppas att jag får visuell C.. Allt känns så stort när man är van vid att vara liten upptill.. Jag antar att man vänjer sig;p
Gilla
Jenvin

Jenvin

Kvinna ·

Ja så är det, men vänjer sig fort vid storleken oxå;) nu känns dom vanliga...:)
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

Tack , gulle dig!
Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Tussa vilken profil och implantat har du? Jag kan inte hitta det men jag kan ju vara blind:p
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

Anatomiska medium :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem