Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hallå profilbild

hallå

Kvinna ·

19 jul, 2013

300cc?

Bröstförstoring

Hur stort är egentligen 300cc? Vilken kupstorlek kan man räkna med om man inte har någon egen vävnad? Och hur mycket försvinner vid bakomplacering? 300cc verkar i minsta laget, iallafall när man läser här på pof. Ska opereras på torsdag men är jätteosäker över storleken! Har kollat på massor av bilder men det är så svårt att bilda sig en ordentlig uppfattning då alla kroppar "sväljer" olika mycket.

5

Sortera efter

Tjofräs

Kvinna ·

19 jul, 2013

Kolla mina bilder :) vi är typ lika långa men du väger 10 kg mindre än mig :) jag var på change idag och verkar som att jag kommer landa på D kupa :)
Gilla

smary

Kvinna ·

19 jul, 2013

Hej, jag har 300 cc mp+ och är i ungefär samma strlk som du. Har hört att man brukar säga att 50cc försvinner. Jag hade samma som du aa och har nog stor b eller liten c-kupa. Du kan kolla mina bilder så ser du, men som du säger så är det ju individuellt hur det ser ut iaf
Gilla

LadySS

Kvinna ·

19 jul, 2013

Jag har 300 cc men framför, har 65e idag.
Gilla

Turkos

Kvinna ·

20 jul, 2013

Funderar också på 300, men visst är det svårt att få en bra uppfattning om hur stort det blir! Brukar dom se större ut på närbilder?
Gilla

turisten

Kvinna ·

20 jul, 2013

Jag har runda Allergan som är 270 cc, men måtten på implantaten är samma som Mentor 300 mp+. Jag hade 50 cc egen vävnad och har motsvarande mått som du, är dock några cm längre och några kilo tyngre. På mig ser brösten ut som vad i folks ögon anses vara c-kupa, de ser väldigt naturliga ut i form och så, men det är trots allt ganska få med mina mått och fettprocent som har så stora naturliga boobs. Dock använder jag bhar i 60e/f, men eftersom folk är dåligt insatta i bh-storlekar så brukar jag säga att jag har B eller C.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem