sommartjej
Kvinna ·
300CC Bröst efter 6,5 vecka *BILDER*
Tjabba :) Nu lägger jag upp några bilder på mina 6,5 veckors bröst :) Det händer verkligen saker hela tiden! Jag är så himla glad och lycklig att jag vågade och jag känner verkligen att de är mina :) Känseln är i princip tillbaka. Det är bara i bröstvårtorna och lite under dom där det fortfarande är lite vagt... men inte som innan då jag inte kände nånting :P
Här är dom iallafall! Vad tycker ni :D?
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·
Toppenfina ser så där nätta och petite ut med fin form:).. Grattis till ett fint resultat :)
Gilla

Ciita
Kvinna ·
Dom är verkligen jättefina! :) Precis i den storleken jag själv önskar.
Grattis till boobsen!!
Gilla

sommartjej
Kvinna ·
Tack va snälla ni är :) man blir så glad av positiva kommentarer :) jag e supernöjd :)
Gilla

The.M
Kvinna ·
åh jätte fina. hoppas mina också är lika fina om några veckor :)
Gilla

lipstick
Kvinna ·
Jättefina!!!!!:D
ska också lägga in 300cc:) hur känns storleken??
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Toppensnygga!! :)
Gilla

sommartjej
Kvinna ·
Tack!!! :) Åååh jag sitter och ler här ensam på tunnelbanan :) blir så glad!
Storleken känns skitbra! Alla skriver att man alltid tänker att man kunde ha tagit större.. Men det var inte riktigt poängen för mig.. Jag ville bara ha större än det jag hade och jag tycker själv att jag har fått mina drömbröst! Ingen har märkt som jag inte har berättat det för.. Har iofs inte framhävt de så mycket men ändå! För min del är det galet stor skillnad!!!
Ska försöka lägga upp förebilder som jag har på mobilen! Om du skulle se min förebild och sen se vad har har nu... Galen skillnad!!! Jag kan liksom ha bh nu!!!! Och fylla ut bikinis :)!!!!! Jag älskar det :)
Gilla

lipstick
Kvinna ·
längtar tlls den dagen jag kan gå till en affär och kolla på bhar.. får nästan en liten tår i ögat när jag tänker på det;) du borde vara så sjukt nöjd sommartjej!!!:D
Jaa skulle vara interessant o se förebilder!:D
Gilla

Madd3
Kvinna ·
Du ska vara jätte nöjd! :) kanon fina!
Gilla

LadySS
Kvinna ·
Fina!! Är också supernöjd med mina 300cc :-)
Gilla

Blondie79
Kvinna ·
Verkligen jättefina!!! Ser ut att passa dig och din kroppsstorlek perfekt. Grattis!!!
Gilla

careless
Kvinna ·
Jättesnygga tjejen! Önskar att mina framtida bröst kommer att få ett liknande resultat :)
Gilla

Soho
Kvinna ·
Du har fått ett toppenbra resultat tycker jag!! :)
Gilla

sommartjej
Kvinna ·
Tack!!!! :) vad glad jag blir :)!!
Gilla

Anonym användare
Opticruise skrev:
Toppenfina ser så där nätta och petite ut med fin form:).. Grattis till ett fint resultat :)Gilla

Anonym användare
grattis tjejen till ett fint resultat. 🙂
Gilla

Lakrits
Kvinna ·
Petite betyder små...
Gilla

Lakrits
Kvinna ·
Dom e jättefina Sommartjej! Superfina!!!
Gilla

Anonym användare
Opticruise : Hallå vadå petie??Jag tkr inte de ser små ut för fem öre. Taskigt skrivet. "Fyllig C kupa" är väll för sjutton inte petie. Jag tkr dom ser alldeles lagom ut. Sommartjej: Njut av godingarna. Ser perfekta ut i mina ögon.
Gilla

lallalin
Kvinna ·
Åhh perfekta!! Grattis :D
Gilla